Huiskamer: Gedichtenslang [3]
| reactie 106
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 83 |
praatjes vullen geen gaatjes dat zei mijn ma altijd toch was ik altijd goede maatjes waar blijft toch de tijd |
| reactie 107
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Tijd om terug te keren, Naar de gelukkige tijd. Tijd om verdriet te verlaten, Toe maar, je krijgt geen spijt. |
| reactie 108
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 220 |
spijt is even zinloos als berouw want allebei brengt je in het nauw en dat is helemaal niet nodig het is zelfs overbodig met dit mooie lekkere weer ben ik hier zo vaak niet meer want ik ga lekker met Jani lopen en blijf maar op mooi weer hopen |
| reactie 109
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Hopen dat dit beter gaat dan het hiervoor is geweest De afstand en het weinig zien was het probleem het aller meest Nu stap ik op mijn fiets en ga door regen en door wind Geen dag dat ik zal kunnen zeggen dat ik deze afstand lang vind |
| reactie 110
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
vind jij dit bij mij passen deze kleur is nu helemaal in vraagt mijn vriendin staand bij het rek met jassen over smaak valt niet te twisten is iets wat we allang wisten slenterend over de afdeling zeg ik eerlijk mijn mening spijtig kijkt ze me aan onzeker blijft ze staan ga toch gewoon passen zeg ik fier nu zijn we nog hier |
| reactie 111
|
|
|
Hier en daar een krabbel, Voor mijn allergrootste fan. Een casanova met een vlotte babbel, Dat is wat ik ben. Onmogelijk lange rijen mensen, Staan te wachten op dit moment. 'Alsjeblieft, kleine jongen, Ik ben pas blij, Als jij blij bent.' Hij glunderde helemaal, Nog maar een jaar of elf. Alleen het bijzondere was, Ik herkende mezelf. Het had niet beter gekund, Maar wel veel gekker. Wat is dat voor een vreemd geluid? Nee hè! Niet weer die wekker! |
| reactie 112
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Die wekker haalt mij uit mijn droom juÃst op die momenten... dat ik nét iets moois voor me ziet Die wekker haalt mij uit mijn slaap juÃst op die momenten... dat ik liever in mn bed blijf liggen Die wekker.... die mij wekt als ik naar school moet Die wekker... die mij wekt als ik moet werken Die wekker... die mij wekt als ik naar stage moet Die wekker... soms wilde ik dat ik die wekker uit kon zetten en gewoon kon doorslapen tot ik vond dat ik eruit moest. Maar nee, ik heb net als vele anderen een aantal verplichtingen |
| reactie 113
|
|
|
Verplichtingen zijn, Dingen die moeten gebeuren Vindt jij dat ook? |
| reactie 114
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
ook ik vind verplichtingen wel eens naar het moet gebeuren dan maar tegenzin zet ik meestal opzij hoewel ze maken me ook niet altijd blij met dat woord MOETEN ga ik dan in strijd verander ik moeten in mogen dan raakt mijn hart verblijd |
| reactie 115
|
|
|
Verblijd raak ik Door mijn doel voor ogen Je weet toch hoe dat dan gaat? |
| reactie 116
|
|
|
heije Berichten: 6 |
gaat even alles verloren en lijken de dagen ver weg dat het licht over jou leven scheen laat dat niet jou rust verstoren en luister wat ik zeg eens, komen er minder dagen dan er gaan heen! |
| reactie 117
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 83 |
heen gaat de tijd en even snel keert nooit meer terug soms hoor je de mensen zeggen. wat gaat de tijd toch vlug maar mensen de tijd gaat even snel dus gebruikt die tijd maar wel. Tijd is kostbaar inderdaad je kunt beter de tijd goed benutten ook als het minder met je gaat gebruikt het goed het zal je stutten Tegenwoordig lijkt de tijd tussen je vingers te glijden maar vroeger was dat ook, net zo goed een voordeel je hoeft er niet onder te lijden Tijd is kostbaar inderdaad en dat is iets wat er toe doet. Tijd en toekomst zitten aan elkaar vast wij kunnen alles intensief beleven leef je leven zoals het jou past dan zal vadertje tijd jou de tijd geven |
| reactie 118
|
|
|
Geven van woorden, Geven veel meer. Geven van daden, Geven leugens weer. Krijgen van de waarheid, Krijgen van problemen. Krijgen van het harde leven. Wat je ook krijgt of geeft, Zorg dat je je vrienden gaat claimen. Wijzen naar jezelf, Wijzen naar elkaar. Wijzen om het wijzen, Wijze vrienden staan altijd voor je klaar. Voor pijn, Voor verdriet. Voor liefde voor een ander, Voor liefde die niemand zit. Wil je niet meer leven, Wil je niet meer bestaan. Wil je niet meer vrolijk zijn, Dat zal zeker over gaan. Kun je niet meer leven, Kun je niet meer zonder pijn. Vriend, wat er ook gebeurt, Ik zal er voor je zijn. |
| reactie 119
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 220 |
zijn of er niet zijn? Wel je gelukkig zijn? wat een stomme vraag zullen de meesten zeggen maar geef me de kans het uit te leggen want lijkt gelukkig te kunnen zijn onwaarschijnlijk maar dat is bij mij toch niet klaarblijkelijk wat is daarvan de sleutel dan ik weet dat het gewoon kan wanneer je bijvoorbeeld los kan laten krijg je het al in de gaten loslaten van materie en problemen zullen veel van je ongeluk meenemen mijn gevoel en idee is ook het vergeven dat geeft jou ook een gelukkiger leven ik weet misschien heb ik gemakkelijk praten en heb ik niet helemaal in de gaten hoe zwaar iets of iemand in je leven kan drukken maar ook jouw geluk zomaar wegplukken probeer dus te vergeten vergeven en los te laten dat gaat niet een twee drie heb ik ook gedaan met mate en van lieverlee groei je in het geluk totdat je inziet dit kan niet meer stuk |
| reactie 120
|
|
|
Stuk van de puzzel die ontbreekt, De puzzel van het leven. Dat stukje van de puzzel die ontbreekt, Is het niet respect, eerlijkheid en liefde geven. |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [3]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...