Huiskamer: Gedichtenslang [3]
| reactie 991
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Cool shortje ! Riep mijn vriendin van ver, 'T is een rokje, Eindelijk is het er ! |
| reactie 992
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Er was eens een kleine kabauter, Hij stond heel lang heel stil in de tuin. Hij was na al dat geklauter, Toch zo moe. In de tuin bij ome Hammie, Stond een bed van bloemen. Hij was zo blij, Dat hij het bed welterusten kon zoenen. Alle kindertjes doen kabauter Rowena na, Met hem is het altijd raak. Maar wat komt er in de oogjes van Lui? Het zand van zijn neef Klaas Vaak. 'Lekker slapen lief nichtje, Droom maar zacht, En droom maar vaak. Ik zorg morgen wel, Dat ik je zachtjes wakker maak.' |
| reactie 993
|
|
|
Maak dat de kat wijs, Dit is een andere foto, Welke zien jullie? Een tijdes de EHBO ? |
| reactie 994
|
|
|
EHBO korte uitleg, De E staat voor eerste, Dat weet toch iedereen? De H wil altijd hulp, Echt, je staat nooit alleen! De B is altijd de bezige bij, Altijd druk, altijd druk. De O staat voor opvoeden, Iets wat bijna niemand lukt. |
| reactie 995
|
|
|
Lukt het mij te beschuldigen, ja? Ik kan ook zo beginnen, Je lekker uitschelden, Door middel van m'n beste vriendinnen |
| reactie 996
|
|
|
Vriendinnen, Nog niet beginnen. Moet eerst nog, Wat scheldwoorden, Verzinnen. |
| reactie 997
|
|
|
Verzinnen van relatie's, Verzinnen van een lief, 'S gewoon zielig, Als je dat doet, ben je nooit meer m'n hartendief (Fictie, gewoon lomp) |
| reactie 998
|
|
|
Hartendief ben en blijf ik, Eens een dief altijd een dief. Wat je ook zegt of doet, Jij blijft altijd mijn lief. (niet voor jou bedoelt Esmée!!) |
| reactie 999
|
|
|
Lief hoor! Dacht wel dat het niet voor mij bedoeld was, Haha lol, Wat een lollige zin die ik las (Is niks PF, had ik ook niet verwacht hoor |
| reactie 1000
|
|
|
Lascursus is afgelast. Cursus teleurstellingen, Gaat niet door. Luister je naar wat ik zeg? Een vrouw die aan de was was, Zag zeven vliegen vliegen. Er was ook een bij bij, Maar die vloog over de weg weg. |
| reactie 1001
|
|
|
Weg sprong de pad, De pad die op het pad zat, En trouwens, Voor de bank in de bank ligt een mat, Ben er toch even, Weet niet goed wat te doen, Ik dicht hier gewoon, Voor de lol, zeker niet voor de poen, Met mijn dicht'talen' verdien ik toch niks, Enkel sommige hun verwondering, Maar da's nog minder, Als wanneer ik zing .. |
| reactie 1002
|
|
|
Zingen kun je wel, The Voice of Holland wacht op jou. Grijp die kans, ik verplicht je niks, Maar weet dat ik je voor de volle 100% vertrouw. |
| reactie 1003
|
|
|
Vertrouw je mij of bedoelde je dit voor iemand anders? The voice van Vlaanderen is misschien beter, Waar zou het het warmst zijn? Is het in Friesland een beetje heter? |
| reactie 1004
|
|
|
Heter qua uiterlijk of qua temperatuur? Ja, dat was voor jou bedoeld. Dat programma neemt ook Nieuw-Zeelanders aan, Dus waarom is een Belg anders gevoeld? Of hebben de Vlamingen ook al hun versie? Is Holland al overbodig? Als dat zo is, ga er ook voor, Twijfel is bij jou niet nodig! Niets heeft niet geen echte nep rem, Misschien ben je niet miss universe. Maar echte schoonheid zit vanbinnen, Maar jij, jij hebt de ultime stem! |
| reactie 1005
|
|
|
Ieder heeft z'n eigen mening over die 'heter' Stem zit vanbinnen, Het instrument dat niet zichtbaar is, Maar als je zegt dat zij niet kan zingen, Dan heb je het mis, Iedereen kan zingen, Misschien de ene wat valser dan jou, Maar dat wilt niet zeggen, Dat ik niet van jou stem hou ! |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [3]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...