Huiskamer: Gedichtenslang [3]
| reactie 1006
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Hou je niet zo van de domme, Jij had beter moeten weten! Bel me maar als het gelukt is, Om mij te vergeten. |
| reactie 1007
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Vergeten? Jou? Gaat niet, Dan is mijn leven kou, Niet speciaal voor PF, Ook voor alle andere vrienden, Hopelijk dat ik ze, Altijd terug kan vinden ! |
| reactie 1008
|
|
|
Vinden van vrienden, Vinden van geluk. Ik vind alleen wat geld, Als ik voorover buk. Onzin natuurlijk, Zelfs geld vind ik niet. Waarom, zeg me waarom, Waarom heb ik zo'n verdriet? |
| reactie 1009
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Verdriet heb je, Waarom weet ik niet, Als je vrienden mist, Dan ben je mij die je ziet .. Maar ik ga nu door, bye bye, dag ! (Zo zie ik het, jij je eigen ding) |
| reactie 1010
|
|
|
Ziet er naar uit, Dat het graf blijft zwijgen. Ziet er naar uit, Dat ik nooit meer echte vrienden zal krijgen. Kijk er naar uit, Om ook te gaan. Kijk er naar uit, Om mijn slag te slaan. Waarom schrijft hij 'ook'? Vraag jij je misschien af. Waarom schrijft hij 'ook'? Omdat mijn vrienden rusten, In hun eigen graf. Steeds als ik een echte vriend heb, Gaat hij de ondergang tegemoet. Steeds als ik een echte vriend heb, Ben ik bang dat hik hetzelfde doet. Ik ben opgehouden met vrienden zoeken, Ik heb ze gevonden op deze site. Ik ben opgehouden met vrienden zoeken, Want jongens, ik wil jullie echt niet kwijt. Bedankt, Bedankt voor alles. |
| reactie 1011
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 220 |
alles is aanwezig hier bos zand zee stad en plezier alles kun je er beleven het is een stad die jou iets kan geven aan de rand van Brabant en Zeeland ligt het in een bijna niemandsland het is voor iedereen een genot Bergen op Zoom de stad waar je wezen moet |
| reactie 1012
|
|
|
Moet is een groot woord, Maar BoZ is wel de moeite waard. Van Anton van Duinkerken, Tot de veulen en haar moeder paard. Kruikenstad lokt me toch wat meer, Die Kermis kan telt voor mij niet mee. Van de plekdicht Mussenmanieren, Tot de grote Willem twee. Zoveel te doen in Brabant, Je komt ogen te kort, echt overal. Dan komt nog het Brabantse feest, Ik hrb nu al zin in carnaval. |
| reactie 1013
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 220 |
Carnaval begint alweer over 3 maanden op D'n elfde v/d elfde Elke jaar begin 't ie dan de carnaval als het effe kan allemaal bij Mie d'n Os haar geit raken we wat amazure kwijt het motto voor komend jaar is dan bekend brood en spelen we zijn het al gewend daar kunnen we de winter mee door en in februari dan gaan we ervoor Agge mar leut et zeggen wij hier met carnaval maken we veel plezier van jong tot oud doen mee het is van hoera en hoezee lang leve de leut en brood en spelen nee wij zullen ons eigen niet vervelen wij pakken er aan de toog nog een en dan gaan we weer heen |
| reactie 1014
|
|
|
Heengegaan zijn mijn vrienden, De kring is gewoon wat klein. Het klinkt misschien harteloos, Maar waarom zou ik verdrietig zijn? Ze hebben gestreden, Ze hebben geleden. Ze zijn nu beneden, Hun leven op aarde, Is nu verleden. Tuurlijk heb ik verdriet, Tuurlijk voel ik het gemis. Maar het leven gaat gewoon door, Je leeft, wat er ook is. Ook al wordt het soms zwaar, Boven gaan ze ook gewoon door. Je vrienden slepen je er doorheen, Daar zijn vrienden voor! |
| reactie 1015
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Nieuw topic: www.1001gedichten.nl/forum/onderwerp/4637/ |
| reactie 1016
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Voor kamp was ik zo enthousiast, Ik popelde om te gaan, Maar mijn vrienden, Lieten me in de kou staan, Ik had Amber nog, Ze was lief tegen mij, Maar bij sommige anderen, Was het oorlog! (Ik ben terug mensen! dit gedicht is non-fictie!) |
| reactie 1017
|
|
|
Jolie-Denise Berichten: 105 |
Oorlog?Nooit meer oorlog Oorlog is puur bedrog! Weten die mensen dan niet wat liefde is? Ze weten vast niks over gemis Mensen raken hun huizen kwijt De soldaten hebben misschien wel geen spijt! Dat vind ik triest! Jullie moeten weten dat mijn gezin de vrede verkiest! Oorlog is stom Soldaten zijn dom Dat ze werken Ze zitten dom te werken om bunkers te versterken Je hebt niks aan oorlog! En wat dan nog? Kunnen ze niet gewoon praten? in plaats van haten?! Weg met de oorlog leve de vrede Dat is beter dan al dat wrede! |
| reactie 1018
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 12 |
wrede dingen zijn niet fijn! Het zou zo moeten zijn dat je je zelf zou kunnen zijn! Dat is zo in mijn wereld Mijn wereld vol fantasie! |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [3]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...