Huiskamer: Gedichtenslang [3]
|
startpost
|
|
|---|---|
|
besto Berichten: 524 |
Laatste reactie vorige topic: Komen de geweersschoten dichterbij, Dan wordt jij misschien geraakt in plaats van de beer. Je kijkt angstig om je heen, Wat een hard geluid kwam er uit dat geweer. Jagen ze nu toch op mij, Ik wordt immers wel gezocht. Waarom moest ik nou toch weer stelen, Had ik toch maar die zak chips gewoon gekocht! |
| reactie 1
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
gekocht had ik een paar schoenen iedere dag zat ik ze te boenen ze bleven helaas in de kast hoopvol wachtend totdat hij me past eindelijk konden aan de wijde wereld ingaan helaas zijn ze niet ver gekomen zo ontnam ik ze hun dromen |
| reactie 2
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Dromen, Doe dat maar in je slaap. Wees toch eens wat actiever, Stop eens met dat gegaap. Ga met school bezig, Stop met die vreemde talen. Leer toch eens een keer, Probeer eens goede cijfers te halen. |
| reactie 3
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Halen wij de tranen in overwinnen wij het verdriet Komt het weer goed ik weet het eigenlijk niet Het is zo pijnlijk hoe het is gegaan Ik vraag mij af heb ik iets fout gedaan Het is zo plots verdwenen en jij bent nu zelf ook uit het zicht Ik weet niet wat er is gebeurt en waar ik me nu precies op richt Ik weet niet of jij het nog zal lezen maar ik schrijf het even snel Dit heeft mij in mijn hart geraakt misschien is het beter... lieferd... vaarwel |
| reactie 4
|
|
|
Vaarwel mijn goede vriend, Ga maar, het is goed. De pijn had je niet verdiend, Daarboven ben je veilig. Ga maar gauw beste maat, Ga maar gauw achter de hemelpoort. Voor je me voorgoed verlaat, Wil ik zeggen: Ruud, ik zet je leven voort. |
| reactie 5
|
|
|
voort kabbelt het beekje langs het welvarend riet is dit geen prachtig streekje zie je die bomen niet kleine hagedisjes krioelende visjes vol leven is deze plas een oever vol gewas zou het daarboven ook zo zijn vraag ik me wel eens af |
| reactie 6
|
|
|
Af en toe, Kan ik naar de sterren kijken. En wilde ik steeds, Dat ik jou kon bereiken. Steeds maar weer, Zie ik jou maar ook weer niet. Het feit dat jij nu op mij neer kijkt, Doet mij veel verdriet. Toch krijg ik door jou weer hoop, Hoop omdat jij mijn beschermengel bent. Ondanks mijn vedriet om jou, Ben ik blij dat ik je heb gekend. |
| reactie 7
|
|
|
blij dat ik je heb gekend al zeg ik dat het nooit went heb ik mijn herinnering aan jou diep in mij opgeborgen jij weet dat ik van je hou en laat jouw engel voor mij zorgen |
| reactie 8
|
|
|
Voor mij zorgen, dat zou je blijven doen, had je gezegd. Voor jou zorgen, dat zou ik blijven doen, had ik gezegd. Maar jij hielt je er niet aan, ik heb het gemerkt, nu ben je echt te laat. Nu is er misschien iemand anders, die voor mij wil zorgen, en dat probeert diegene te laten zien. |
| reactie 9
|
|
|
huibvanriet Berichten: 93 |
laten zien, liefde tonen met muziek de ander willen tronen dansend op muzikale tonen van het hart |
| reactie 10
|
|
|
Van het hart Naar mijn ziel Voel ik pijn Erg diep Diep bedroeft Dat dit zo Op deze manier Is gebeurt Maar ik zal aansterken Door hulp van anderen Die mij lief hebben Ookal duurt het misschien lang Ooit komt het goed Want ik geef niet op Leren kun je alleen Met vallen en opstaan |
| reactie 11
|
|
|
Opstaan uit de dood, Zijn eigen graf verlaten. Om de mensheid, Nieuwe moed in te praten. Lopend naar de heuvel, Op weg naar ieders vader: God. Wetend dat zijn apostelen verspreiden, De religie en het gebod. 49 dagen na zijn opstand, Daalde neer de Heilige Geest. 50 dagen zijn voorbij gegaan, Tegenwoordig zijn deze dagen een feest. |
| reactie 12
|
|
|
Wij vieren een feest zonder vlaggetjes en zonder kaarsjes die op de taart branden Wij hebben geen grote bedragen te besteden en daardoor geen cadeautjes in onze handen Wij vieren een feest met mensen die belangrijk voor ons zijn Het bestedings bedrag is laag maar de aandacht, gezelligheid, vertrouwen is fijn |
| reactie 13
|
|
|
Fijn weer een jaartje ouder worden, Al abraham gepasseerd en nog dat bruine haar. Kijk toch eens naar die mooie bos krullen. Altijd sta je in om mijn wensen te vervullen, Altijd sta je in voor mij. Met trots kan ik zeggen: De beste vader dat ben jij! |
| reactie 14
|
|
|
Dat ben jij Oh zo speciaal Dat ben jij We zien het allemaal Dat ben jij Zo bijzonder Dat ben jij Een wonder Dat ben jij En dat wist jij niet Dat ben jij En dat is wat ieder ziet Dat ben jij En ik zag het gauw Dat ben jij Waar ik van hou |
| reactie 15
|
|
|
hou vol en hol heuvel op en af lekker in draf badend in het zweet phoe, wat heb ik het heet ja ik word iets minder rond dat voelt wel gezond |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [3]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...