Huiskamer: Gedichtenslang [3]
| reactie 946
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Hebben ze je pijn gedaan? Is er iets gebeurd? Welkom terug trouwens, Ik hoop dat dit je opbeurt |
| reactie 947
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 220 |
zeggen of dreigen kunnen jullie mijn part zoveel ik hou van mooie gedichten maar helaas die vallen mij niet ten deel dus zal ik me op anderen gaan richten neem een voorbeeld aan dit gedicht dat ik in 1999 aan mijn geliefde had gericht Je bent de helft van mijn droom Je bent de helft van mijn ik Jij geeft mij de stroom waarvan ik schrik Laat ons worden Yin & Yang Laat ons de helften samenvoegen Bij jou ben ik helemaal niet bang Ons leven wordt een groot genoegen |
| reactie 948
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Genoeg mensen, doen mij pijn, ik haat al dit gezeik, ik wil hier weg |
| reactie 949
|
|
|
Weg van ons? Arme Jorinda, Maar ik vind geen goede rijmwoorden, Dus zet ik maar wat ik hoorde |
| reactie 950
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Hoorde ik je stem? is het echt? nee, bedrog. Is het dan waar wat jd zegt? ik wil weg, je bent er niet meer, je stem is bedrog, en dat doet zeer! |
| reactie 951
|
|
|
Zeer kort na jou, Heb ik er ook geen zin meer in, Als je mij uitscheld op 'n site, Ben je echt te min (Non fictie, ben juist uitgescholden op 'n andere site !) |
| reactie 952
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Min 12, mijn favoriete ijs-salon, Altijd van genoten, echt onwijs. Mensen kijken, Mensen bevrijden van hun ijs |
| reactie 953
|
|
|
Ijs is zalig, Man, ik eet zo 'n pot leeg, Een leeg potje, Is wat jij kreeg |
| reactie 954
|
|
|
Kreeg ik het geld ook, Of hield je dat voor je eigen. Geef me chocolade ijs, En ik zal zwijgen. |
| reactie 955
|
|
|
Zwijgen over chocolade ijs? Doe je ding, Maar als ik groene appel ijs eet, Is het waar dat ik zing ! Geef me vanilla, chocolade en groene appel, Verorber ik meteen, He wat doe je? Waar ga je heen? Ik heb geen geld bij, Betaal jij even, Zal ik je straks, Het dubbel terug geven ( laatste deel is FICTIE !!!) |
| reactie 956
|
|
|
Geven mag je het dubbele, In geld of in ijs? In geld? Ik heb honger Doe normaal man, Geld? Ben je niet wijs? |
| reactie 957
|
|
|
Wijs mij de weg naar mijn geluk, Wij het mij, Gaat niet he? Mijn geluk is stuk ... |
| reactie 958
|
|
|
Stuk goedkoper is het daar, In het buurland 5 keer zo duur. Lekker Schaukelbraten, Boven het hoge vuur. |
| reactie 959
|
|
|
Vuur brand is mijn hart, Wat je zei was fout, Ga weg, Dat je je liefde houdt ! |
| reactie 960
|
|
|
Houdt dat dan nooit eens op? Slachtoffer nummer 15 staat ook al op de kaart. De moorden in Friesland, Gaan echt in sneltreinvaart. De vaart van de HSL, Want wees nou eerlijk, De NS en FYRA komen toch nooit aan. Als je die trein neemt, Kun je net zo goed lopend gaan. |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [3]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...