Huiskamer: Gedichtenslang [3]
| reactie 931
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Leren irriteren, Blijft leuk om te doen. Vooral bij mijn zus! |
| reactie 932
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
(@ Patros, Heb jij een zus?) Zus met bruin haar, Middellang of kort, Met een rokje, Of een short, Ik ben geen buitenaards wezen, Ben zelf redelijk normaal, Maar ik ga nu ook wat gedichten lezen, |
| reactie 933
|
|
|
)@Latoya, ja(mmer)) Lezen doe ik graag, Vooral horror en thrillers. Mijn zus moet daar maar niet bij zijn, Dat is één van de gillers. |
| reactie 934
|
|
|
Gillers, Ik gil als ik schrik, Meestal roep ik whoe ! Ik weet het, ben raar, ik, Iedereen is me snel moe |
| reactie 935
|
|
|
Moe, Bed, Leeg, Pret. Slaap, Niet, Kan, Het, Niet. Wil, Het, Ook, Nog, Lang, Niet, Hoor! |
| reactie 936
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 220 |
Hoor eens ik was bezig !moe word ik van jullie gedichten geklooi zijn jullie de verveling ten prooi? schrijf nu eens een leuk en fatsoenlijk gedicht zo een weet je wel waar ik voor zwicht een gedicht zoals een mooi verhaal ja dat moet toch kunnen dat is het helemaal |
| reactie 937
|
|
|
Helemaal gelijk heb je niet, Dit is niet geklooi, Alternatief is ook wel eens mooi. Over het dagelijkse leven dichten, Kan een ander verlichten. |
| reactie 938
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 220 |
verlichten doet mijn lamp wanneer ik me buig over de ramp die mij ten dele valt wanneer er zo wordt gelald |
| reactie 939
|
|
|
Gelald of geluld, Mij maakt het niet uit. Het is wel een nieuw pitje, Waar je nu naar fluit. Laat de dichter een dichter zijn, Ben je het niet eens? Ou je dan wat stiller. Of ik kom persoonlijk bij je op bezoek, Dan wordt de sfeer snel killer. (ben in een killer-humeur, dus ik meen het) |
| reactie 940
|
|
|
Killer van mijn gedichten, leonnuijten, laat ons toch doen, Als we te min zijn, Ga dan iets anders doen ! Wij dichten en zeuren hoe we willen, Van vier zinnetjes tot vijfenveertig, Maar hoe jij tegen ons doet, Denk ik toch echt .. Ik doe wat ik wil, Ik dicht op mijn rijm, En wat jij zegt, Doet mij pijn ! (Sorry hoor -_-) |
| reactie 941
|
|
|
Pijn doet het mij om tegen een meerdere te schelden, Maar zoals iemand zich gedraagt, krijgt precies hetzelfde te verduren. Zint het je niet? Schrijf dan niet in de slang, Maar schrijf dan maar op de muren. |
| reactie 942
|
|
|
Muren vol woorden, Van iemand die de slang te min vond, Maar eigenlijk moet ik nu lachen, Want mijn kat viel op de grond |
| reactie 943
|
|
|
Grond waar de kat op gevallen is? De katten van mijn tante liggen er al onder. Altijd zie ik gele en groene ogen oplichten in haar tuin, Tijdens de bliksem en de donder. |
| reactie 944
|
|
|
Donder op, Zoek een leven, Ga ergens anders kwijlen, Stop met beven, Zoek een leven, Misschien op Kapaza, Nee, sorry, niks meer te zeggen |
| reactie 945
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Zeggen van dingen, maakt me kapot, kan niks meer hebben |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [3]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...