Huiskamer: Gedichtenslang [3]
| reactie 976
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Mee naar een oud offerritueel, Onzin heb ik nog nooit van gehoord. Wel misschien dat ik soms veel fail. |
| reactie 977
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
'Fail !!, Roepen we op school duizend keer tegen elkaar, En als je er naar vraagt, Zeggen ze het zonder gemaar, 'FAIL !!!' Ja ik snap het nu wel, Ja ja, Zeg, praat over iets anders, vertel .. |
| reactie 978
|
|
|
Vertel wat? Ik heb genoeg meegemaakt, Niemand wil met me omgaan. |
| reactie 979
|
|
|
Omgaan met jou? Zeker wel, Je moet nu niet liegen, Ik vroeg enkel vertel, Ik wil met je omgaan, Maar op een pc is dat moeilijk, Haha, Wat zeg ik nu, wat een gezeik .. |
| reactie 980
|
|
|
Gezeik van mijn zus, Zij haalt echt het bloed, Onder mijn nagels vandaan. |
| reactie 981
|
|
|
Vandaan liep ik ervan, Ja, ik ken dat zussengedoe, Je wordt het snel beu, Heel snel moe ! |
| reactie 982
|
|
|
Moe ben ik inderdaad, Ik heb bijna niet geslapen. Ze hielden mw telkens wakker, Met hun gemekker, Rottige schapen. (srry trouwens voor die RaR, heb het in een andere RaR uitgelegd) |
| reactie 983
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Schapen ken ik wel. Blacksheep is hunting you down! Be awere that you don't drown! (stom gestaar van vannacht en alleen maar gehaast vanochtend, ben kapot!) |
| reactie 984
|
|
|
(sorry alvast voor de vegatariers en veganisten) Drown of down, Je lijkt wel een clown. Black Sheep? Ligt op mijn bord als Shoarma. |
| reactie 985
|
|
|
Shoarma, Lekkere kebab, Shit teveel gegeten, M'n broek is te krap |
| reactie 986
|
|
|
Krap, maak je een grapje? Wat is rood en ligt op ameland? Dat is natuurlijk roodkrabje, Ben weer zo droog als woestijnzand. Heb even een cocktail nodig, Een hangmat met uitzicht of zee. Met een visje zo lekker. Wordt ik gebeld? Door wie dan? Nee, het is die verdomde wekker! |
| reactie 987
|
|
|
Wekker, shut up, Was net aan het dromen over een eigen paard, Maar toen ging die wekker, En moest ik dingen opzoeken op een atlaskaart ... Paard zwart als de nacht, Groot beest, Je ben teo'n mooierd, ik hounvan jou het meest |
| reactie 988
|
|
|
'Meester?' vraag ik zeurderig, 'Ja, wat?' zegt hij met een zucht. 'Mag ik even een frisse neus halen?' 'Jawel' en ik pak wat Lay's. 'Waarom pak je dat nou?' 'Meester, denk eens na, Lay's zit vol gebakken lucht!' |
| reactie 989
|
|
|
Luchtig antwoord, Weeral melig, Maar gelukkig niet modderig, Dan ben je net een big |
| reactie 990
|
|
|
Big rolt door de poel, Wat wordt Big vies! 'Maar ik ben toch schoon?, Nee, Big is zo bruin als een spies. 'Maar ik heb het niet meer warm!' Big, kom toch uit die poel. 'Nee, je bent mijn boor niet, Door die poel hoe ik me cool!' (wat is het toppunt van meligheid? De dichter die dit schrijft) |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [3]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...