Huiskamer: Gedichtenslang [3]
| reactie 916
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Kerken zijn vreemd genoeg niet bijzonder voor mij, Ik heb liever iets met de balie. Maar hoe is het toch mogelijk? Ik laat me ook inspireren door Dali. Ik snap niet hoe hij zijn naam kan onthouden, Salvador Domingo Felipe Jacinto Dalà i Domènech. Niet de simpelste naam, Heeft deze Catalaan. Figueres is echt een mooie stad, En Girona, daar komt mijn naam vandaan. Waarschijnlijk heb ik er zelf ook gewoond, Voor ik in dit leven zou gaan. (uitleg nodig? Stuur maar een privébericht, hier zeg ik het liever niet) |
| reactie 917
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Gaan voor de volle 100 % Met 100 % ideeën ga ik naar academie, Maar als het klaar is, Is het niet wat ik zie, Kleuren zijn speciaal, Neem nu roos en geel, Het wordt oranje ! Oranje is z'n geheel, Dat is toch speciaal? Maar wat nog specialer is, Als je op een paard schiet -_- En je schiet mis /(' - ')/ (Sorry, laatste stukje is, tja ..) |
| reactie 918
|
|
|
/(' - ')/, eindelijk weg van hier, Eindelijk naar een andere plek! Echt waar, die mensen die daar waren, Maakten mij helemaal gek! |
| reactie 919
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 220 |
ge die kerken kunnen mij gestolen worden evenals veel te volle borden Discipline heb je altijd nodig zeg nooit het is overbodig regel moet er nu eenmaal zijn alles loopt dan gesmeerd en dat is fijn werd er nog maar discipline bijgebracht wanneer ik het zeg is het alsof iemand mij uitlacht maar ik ben gewoon echt serieus ik zou dat zo graag willen heus geef ons de discipline maar weer terug dan is het met veel rariteiten gedaan heel vlug! |
| reactie 920
|
|
|
Vlug typ ik een bericht, Klik op verzenden en wacht, Maar dan vliegt mijn verdomde pc uit, Wie had dat gedacht -_- Er komt telkens blauw voor mijn scherm, Dan maar even vloeken op de pc, Maar luisteren? Oh nee ! |
| reactie 921
|
|
|
Nee! Vlug geef hem discipline! Van die rariteiten word ik raar. Wacht! Geef hem maar beter penicilline, Nu is hij nog in gevaar! (gaat over een dorpsgenoot van me) |
| reactie 922
|
|
|
Gevaar vol vuur, Vuur vol hitte, Eigenlijk ben ik moe, Maar ik ga echt niet pitten |
| reactie 923
|
|
|
Pitten? Ga maar lekker in je nest! Vreemde vogel dat je bent. Jij slaapt zeker net zolang, Als de reis van heen en terug van hier naar Gent? |
| reactie 924
|
|
|
Gent is een stad, Nat zoals Luik of Hasselt, Ver liggen ze niet van elkaar, Op een kaart kan je de afstand meten met je lat |
| reactie 925
|
|
|
'Latte macchiato, Café latte of café zwart. Pas als ik koffie op heb, Heb ik een geweldige start!' (citaat van een oud-leraar van mij) |
| reactie 926
|
|
|
Start van een rotleven, Ik heb er serrieus niks aan, Stom leven, hoepel op, Vlieg naar de maan ! |
| reactie 927
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Maan waar de wolven naar huilen. Waar kinderen naar pruilen. Waar heksen om zingen, En vampieren kracht uit innen. Waar ik naar kijk als alles instort. ''Waarom is iedereen zo trots?'' Ik haal schoonheid uit de maan. Want innerlijke schoonheid is bij de meeste mensen allang vergaan. |
| reactie 928
|
|
|
Vergaan met de uitsterving van de wolven, Zo wil ik vergaan, Terwijl we huilen, In een roedel naar de maan, Ik wil een wolf zijn, Heb geen reden mens te willen blijven, Maar als ik dit zeg, Begint die jongen op me te kijven, "Mensen zijn beter, Jij met je gezaag! Je kat je mond beter gebruiken, voor het scheren van de haag" Hij had moeten weten, Dat ik hem ging slaan, Dus zit hij nu droef te kijken, Net een debiele haan .. |
| reactie 929
|
|
|
Haan naar achteren, Trekker stevig vast. En, VUUR!! Slecht geschoten! Alweer mis. |
| reactie 930
|
|
|
Mis je niet, Haat je, Hoepel op, Ik verlaat je, Ik verlaat je met plezier, Maar jij mij niet, Maar ik ben blij, Ik zing een vrolijk lied, (wat nu komt is non-fictie) Ik ben blij, Weet niet waarom, Ik wil zingen, Maar dat vind mijn zus stom, Maar toch doe ik het, Ik zing liederen lang, Zonder schrik, Zonder bang, Ik zing van Avicii tot Bruno Mars, Zing super hoog, Supervals, Duw m'n stem nog een beetje omhoog, Was ik maar niet gaan zingen op kamp, Mijn klas en die andere konden niet stoppen met complimenten geven, Ja, bedankt, jij ook bedankt, Ik kon alleen maar op mijn benen beven, When i was your man is een traag liedje, Een paar moesten huilen, Dat vond ik zo mooi, Dat ik doorzong met een grote lach op mijn gezicht, Lekker zingen, Lekker zus irriteren, Hahah, Zal ze leren ! |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [3]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...