Huiskamer: Gedichtenslang [3]
| reactie 961
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Gaan we offline nu meisje? Nee vader, Ik blijf nog even, Nog even later |
| reactie 962
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Later is nu, Nu is vroeger, Straks wordt nu verleden tijd, En wordt later nu. Onzin? Een beetje wel, Je weet, het wordt weer heter. 'Morgen is alles weer goed', Morgen wordt vandaag, Vandaag wordt gisteren. Conclusie: het wordt nooit beter. |
| reactie 963
|
|
|
Beter dat ik off ga, Ik ga slapen, even gedag, Zit hier te gapen, Zie je morgen, Allez zien, Je weet wat ik bedoel |
| reactie 964
|
|
|
Bedoel je daar mee, Dat je ons verlaat? Zo'n eenzame koude nacht? |
| reactie 965
|
|
|
Nacht vol sterren, Welke wijst naar Nederland? Dan zond ik je een brief, Gescreven met de hand ... |
| reactie 966
|
|
|
Hand vol met rozen, Allemaal zullen ze voor jou zijn. Maar pas op, wat *AU!* Die stekels doen echt pijn! |
| reactie 967
|
|
|
Pijn doet zo'nstekel in je hand, Een wespen steek ook, Da's beide irritant, 'T is daarom dat ik kook, Ik was kwaad, Stomme ochtend, Ik vroeg je raad, En jij gad Rozen |
| reactie 968
|
|
|
Rozen ruiken toch zo lekker, Jammer, ze zijn zo klein. Liefje, Kon ik maar altijd bij je zijn. (fictie!!) |
| reactie 969
|
|
|
(Hahahah lol Zijn we aan het liegen geslaan? Liegen we voor plezier? Aww ouders, Kom meteen hier ! |
| reactie 970
|
|
|
Hier kun je niet over twijfelen, Jaloezie gaat naar haar bol. Beetje jaloers op me Foxy, Nou ja, nu eet ik mijn buikje maar weer vol. |
| reactie 971
|
|
|
Vol van nieuwsgierigheid, Waarom ben ik jaloers? Ik ben gewoon een meid, Die haar vertoonnaam in LatoyaFox heeft veranderd |
| reactie 972
|
|
|
Veranderd heb ik je, Veranderd in een zwarte vos. Snuit dicht, staart tussen de benen, In het grote donkere bos. |
| reactie 973
|
|
|
Bos vol enge wezens, Maar de engste ben jij, A nee niet dat middag eten, Aardappels met prei ! (Serrieus, ik snap je niet? Hoezo jaloers?) |
| reactie 974
|
|
|
Prei, mijn avondmerrie, Prei, dat haat mijn maag. Foxy, sik ben een beetje, Melig vandaag. |
| reactie 975
|
|
|
Vandaag vertelde je dus onzin, En noem me nu toch eens Esmée ! Want al dat geFox, Daar zit ik nu mee ! |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [3]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...