Huiskamer: Gedichtenslang [3]
| reactie 766
|
|
|---|---|
|
DJolien Berichten: 772 |
Dit is het laatste wat ik zeg Voor jij op vakantie gaat Ik wens je veel plezier Want nu word het laat |
| reactie 767
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Laat? Laat voor wat? Ik ga niet op vakantie, Familiefeestje, |
| reactie 768
|
|
|
Yvu22 Berichten: 84 |
Fiere feester misschien ja, Of is dit met een optimistische ondertoon? Hallo.......ik rijd nu een tunnel in schat.... En nee.... nog steeds naar de klote, sorry.. Haloooperidol |
| reactie 769
|
|
|
Haloooperidol? Hoe moet ik daar nu een gedicht mee beginnen? Gaat niet, Of ik moet iets raar verzinnen, Ik ben nog moe, net wakker, Seffes zwemmen in ons zwembad van Kapermolen, Byee, even naar een paarden site |
| reactie 770
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Site met paarden? Ik ga liever naar de rivier, In Frankrijk vol plezier. |
| reactie 771
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Plezier maken? hoe kan dat nu, met al die pijn, door dat dingen me zo raken! |
| reactie 772
|
|
|
Raken jullie ook uitgeput Van dit warme weer Ondanks dat het heerlijk is Doet mijn gezicht zeer Want ik ben verbrand Mijn gezicht is rood Mijn armen zijn ook goed verkleurt Binnenkort op de boot |
| reactie 773
|
|
|
binnenkort op de boot, op de boot van mn tante, leuk, maar wel warm, ik spring wel overboord -@Jolien, ben ook al verbrand:$- |
| reactie 774
|
|
|
Overboord gesprongen In het water van het meer Een duik genomen om af te koelen Want dat mag met dit weer |
| reactie 775
|
|
|
Weer, Het weer is weer warm, Het is perfect voor in het zwembad te springen, Of wel, Vrolijke liedjes zingen ! Zoals we gister deden, Met een zaklamp in de hand, Lekker in de uitgestorven straten zwerven, En over de speeltuin, in het zand ... |
| reactie 776
|
|
|
Znd, overal zand, maar ja wat wil je ook, als je in een woestijn loopt |
| reactie 777
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
loopt het water met beekjes over mijn rug zie ik alles behalve bleekjes verlang ik toch weer terug naar de kust dan niet voor mijn rust maar voor verkoeling is wel de bedoeling onderweg raak ik oververhit doordat ik in de file zit dan toch maar thuis gebleven en af en toe mijn rug droog gewreven |
| reactie 778
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Gewreven heb ik over mijn hoofd, Zitten jullie nu al in het zweet te baden? In Nederland is het amper 30, Ik zit nu aan het zwembad met 43 graden. Het is hier wel leuk hoor, Als ik thuiskom ben ik net een Afrikaan. Gelukkig heb ik het zwembad opgezocht, Om helemaal los te gaan. Al die hitte laat me koud, Ik blijf gewoon lekker knallen. Beste mensen, houd de moed erin, Veel plezier daar met zijn allen! |
| reactie 779
|
|
|
Met zijn allen op zijn 18e verjaardag Met zijn allen in zijn auto rijden Met zijn allen op de foto in mijn tuin Ik vond het gezellig, bedankt! |
| reactie 780
|
|
|
Bedankt, voor alle mooie dingen, en voor wat je hebt gedaan, ik ben je o zo dankbaar, en zal je nooit vergeten, maar op een dag, zal ik je gaan verlaten. |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [3]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...