Huiskamer: Gedichtenslang [3]
| reactie 751
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Nachtmerrie, neem me mee, Naar die dode zee. Vol pijn en terreur, Angst verslapt met wat fijne likeur. (eindelijk wifi in Frankrijk) |
| reactie 752
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Likeur, Drink ik niet, Veel plezier in Frankrijk, Ik hoop dat ik je binnenkort weer ziet |
| reactie 753
|
|
|
Ziet die jongen geesten? Kan hij ze echt horen? Kan die jongen ze echt voelen? Ja, zo ben ik eenmaal geboren! Wat boeit dat nou dat ik het kan, Ik ben net zo bijzonder als jou. Die overdreven bange reacties, Laten mij in de kou. Wat maakt het uit dat ik dat heb? Iedereen heeft het, geloof me of niet. Jij zou meteen alles gaan rondbazuinen, Als je eens iets vreemds ziet. Meestal is dat vreemde je eigen spiegelbeeld, Een verbeelding van wat je gelooft te zijn. Ik blijf mezelf, dag en nacht, Geluk of verdriet. Na dit kwijt te hebben geschreven, Ga ik morgen lekker zonnebaden. Lekker zwemmen, en lekker eten Niet zo moeilijk met 35 graden. |
| reactie 754
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
35 graden Alsjeblieft wat warm Dan kan ik echt niet werken Nee bah liever niet... |
| reactie 755
|
|
|
Niet zo Noords gaan praten hè, Die 35 graden voel je amper met de airco aan. Als ik weer eens wifi heb neem ik eens een kijkje Maar nu moet ik weer even gaan. |
| reactie 756
|
|
|
Gaan we op vakantie? Nee, ik ben al geweest, Lekker op het warme Tenerife, Ik genoot het meest, Gisteren keek in in de spiegel, En een fractie van een seconde lichtte m'n ogen zwart op, Toen kwam m'n zusje binnen en riep: Waarom trek je zo'n domme kop?! |
| reactie 757
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Kop op meid, je kunt het wel, zet nog even door, ik zal je helpen! |
| reactie 758
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Helpen doe ik graag, Als iemand gevallen is bijvoorbeeld, Of als iemand verdriet heeft, Gisteren had ik een programma gekeken (een stukje), Blue Murder, Een vrouw ging met haar kind naar de speeltuin, Zij hielp haar kind op de glijbaan, Ze ging af van de trap, Ze zag een ander kind vallen, ze hielp hem recht, Ze keek terug, Haar kind zat er niet meer, En de next day, vonden ze da kind terug in een riool, En aan het eind van die serie, leefde die weer?? |
| reactie 759
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Weer die lach, op dat mooie gezicht. Elke keer als ik jou zie, Klap ik dicht. Hoe verzamel ik, al die moed? De dingen die jij zegt, doen me goed. |
| reactie 760
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Goed doe je me, door simpelweg, te willen luisteren. |
| reactie 761
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
luisteren naar je verhalen samen dwalen samen onze vreugde delen samen onze wonden helen samen met jou kom je weer gauw? |
| reactie 762
|
|
|
Gauw neem ik afscheid, Ik ga weer naar zee, Rond donderdag kom ik terug, Dan kan ik jullie weerzien! |
| reactie 763
|
|
|
Weerzien doe ik jullie vandaag, Na het lange familiefeest, Maar zodadelijk weer een familiefeest, Met scampi's, eet ik het meest, (België) O dierbare prins Filip, Prins wordt nu Koning, O dierbare koning Filip, Groetjes aan je vrouwtje .. |
| reactie 764
|
|
|
Vrouwtje, Ik ga nu nog niet weg, In de namiddag pas |
| reactie 765
|
|
|
Pas als jij stopt met me te beschuldigen, Dan kijk ik je aan, Maar ik ben zo moe, Te moe om op te staan, Luister naar muziek, Beginnen met The Thing Things, That's Not My Name, Yeah, i know, It's Always The Same, Gegroet lieve mensen, Ik ben nog niet meteen weg, Maar het kan, Dat dit het laatste is wat ik zeg .. |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [3]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...