Huiskamer: Gedichtenslang [3]
| reactie 736
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Gekend heb ik mezelf, Totdat ik alles begon te haten, Het kan me niks schelen, Zal ik m'n haar groeien laten? Patros-Fibros, kan zichzelf niet zijn, MusicBird boos, op mama en papa, Maar ik, ik heb vreselijke inwendige pijn ... |
| reactie 737
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Pijn heb ik niet, Ik ben gewoon mezelf. Ik schrijf soms wel eens fictief. (srry trouwens dat ik telkens haiku's schrijf, gaat vanzelf) |
| reactie 738
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Fictief schrijf ik ook wel eens, Non-Fictie is soms saai, Spannend mag ook, |
| reactie 739
|
|
|
Ook een goededag nog, ik vertrek, Dagdag, |
| reactie 740
|
|
|
Dagdag, Veel plezier, Zonder mij! |
| reactie 741
|
|
|
Mij verbaast het me, Dat een nieuweling, Een perfecte haiku schrijft. De nieuwe renner in de Tour, Gaat straks winnen. De Chinees Do Ping. Weg met die softe romans, Lees toch eens horror, Of ben le te bang? |
| reactie 742
|
|
|
Bang, Soms, Ik lees geen horror, Ik lees Dan Brown, Sorry, Van horror voel ik me down, Ik lees ook Warrior Cats, Daar heb ik alle boeken van, En ik koop de nieuwste, Zodra ik kan, Horror is simpelweg niks voor mij, Soms wel zo een triller, Mijn tante: 'Horror is niks voor jou' zei zij, Dus sorry, nee, |
| reactie 743
|
|
|
Neem niets van je tante aan, Horror is niks voor jou. Waarom zij wel? (vat niet al te persoonlijk op) |
| reactie 744
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Wel, Vandaag was het zonnig in het land En weet je wat ik deed Zwemmen in het water En zonnebaden op een handdoek bij het strand Ik had niet in de gaten Dat het zo snel ging Nu is mijn rug helemaal verbrand En nu lig ik in mijn bed Het voelt warm en pijnlijk aan En ik heb de aftersun nog op mn hand Ik heb mij ingesmeerd Misschien dat het helpt Echt waar zat ik met mijn verstand Dat ik mij telaat heb ingesmeert Dat is te merken op dit moment Het was te verwachten dat ik hier in ben beland |
| reactie 745
|
|
|
Belanden doe ik straks in het warme zuiden, En nee, niet vlakbij de apen. Ik moet al vroeg weg, Ik ga maar gauw weer slapen. |
| reactie 746
|
|
|
Slapen, Slapen, Ik ben moe, Gisteren niet, ik wou mee, Heel veel gapen, Wij met ons twee, Maar nu ben je weer alleen |
| reactie 747
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Alleen, zit ik op mijn kamer, alleen, met mijn gepeins, alleen, omdat ik met afzonder. |
| reactie 748
|
|
|
Afzonderlijk van deze slang, Patros, m'n tante keek horror, Ze was 's nachts zo bang, Dat ze het me afraadde, Maar je hebt gelijk, ik doe m'n ding, Ik zal misschien wel eens een boek gaan lezen, Binnenkort eens naar de bibliotheek, Want een boek zal minder eng als een film wezen ... |
| reactie 749
|
|
|
Wezen, Een eng monster, Lieve monsters bestaan ook, Zoals E.T., Heel soms ook een spook, |
| reactie 750
|
|
|
Spook met een verbod, Verbod kinderen op te eten, Maar wat voor hem is een genot, Is voor ons een nachtmerrie ... |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [3]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...