Huiskamer: Gedichtenslang [3]
| reactie 571
|
|
|---|---|
|
kubrax Berichten: 54 |
weer dan alleen zitten pijn leiden weer alleen boos zijn ik wordt gek! in mijn hoofd! ga weg allemaal! ik wil niet meer leven! |
| reactie 572
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Leven dat wil je niet, Maar hoe zie je dat dan voor. Ook boven in de Hemel, Gaat het leven gewoon door. Als je niet gelooft, Dan leeft nog steeds je geest. Je kan niet dood gaan, Als je dat nooit echt bent geweest. Geloof je niet in geesten, Dan wordt je wel gereïncarneerd. Zoals je kunt zien, Is je de echte dood nooit echt beweerd. De volledige dood is een fabel, Het komt echt nooit voor. Leef het leven wat je nu hebt, Leef dit leven, en ga gewoon door! |
| reactie 573
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 220 |
door al dit gedoe word ik erg moe je kunt wel blijven filosoferen maar geloof niet dat we het ooit zullen leren geloof nu maar wat is dat is en als je dat niet doet is dat wat ik mis altijd maar denken over dat leven ik zou er eens even geen aandacht aan geven probeer eens wat lolligs aan te kaarten of geef je dan de pijp aan Maarten |
| reactie 574
|
|
|
Maarten begrijpt me tenminste, Hij respecteerd het dat ik iets goeds probeer te doen. Door jou voel ik me nu een halve school, Een nutteloze schoen. Dankzij dat onnozele gedoe van jou, Heb ik jouw beeld opnieuw gemeten. Je bent oprecht, je bent trouw, Je bent gefrustreerd en hebt geen geweten. Bedankt hoor, dat mijn dag nu verpest is, Sorry dat ik zoals jij geen 70 ben. Denk de volgende keer na voordat je gaat schrijven, Oordeel eens een keer als je iemands geschiedenis kent. Dat doe je toch ook niet bij de eerste de beste zwarte? Of denk je dan ook meteen aan een criminele zee? Nee? Hou je oordeel hier dan ook voor je, Geloof me, daar kan niemand iets mee. |
| reactie 575
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Mee? Mee naar de zee? Nee ik ga niet mee, Ik wil dichten, Of ik ga mensen betichten, Of ik geef m'n ijsje een lik, Maar nu, naar de tennis ga ik ! |
| reactie 576
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 220 |
ik hou het weer voor gezien en kom nu waarschijnlijk niet meer terug misschien wanneer een dichter denkt alles maar te kunnen schrijven moet die dat vooral doen maar ik zal dan niet blijven het slaat allemaal nergens op maar zet wel mijn humeur op zijn kop hier heb ik dus geen zin meer in deze slang wordt mij te min! einde van mijn latijn ga maar fijn door zonder gedichtjes van mijn! |
| reactie 577
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 83 |
mijn idee is dat hier de verkeerde woorden worden gedicht en daarmee alles uit zijn verband wordt gelicht als dichter behoor je respect te tonen menige lezer van je gedicht zal je hiervoor belonen dus let een beetje op je gedichtentaal dat geldt voor ons allemaal en heb je iets persoonlijks te zeggen kun je dat ook beter in een privé bericht uitleggen |
| reactie 578
|
|
|
Uitleggen heb ik al gedaan, Kijk eens naar Lèon's tekst. Hij is met zijn eigen woorden in de fout gegaan, En dat is dan opeens niets geks. Is het respectvol dan, Om tranan te laten stromen. Is het respectloos dan, Om voor je vrienden op te komen? Ik probeer tenminste iemand te helpen, Die alleen in de wereld is gaan staan. Als ik niemand zou helpen, Had ik pas iets fouts gedaan. 'Altijd maar denken over dat leven' Wat wil je dan? Dat we gaan denken over de dood, Iets wat nooit echt kan? Wil je dan dat ik vrienden laat stikken? Dat ik ze moet zien als nutteloze schelpen? Zeg maar wat je vind, probeer me maar te raken, Ik ga gewoon door met helpen! |
| reactie 579
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 83 |
helpen doe jij inderdaad de gedichtenslang om zeep maar goed jij bent ook niet een figuur waar ik mee dweep lees je eigen gedichten nog maar eens na dan realiseer je je misschien waarom ik ook maar stoppen ga hoe zei je het ook al weer oh ja al dat gefilosofeer dat hoeft niet voor mij nou Universum sta ons bij het gaat jullie allemaal goed ik besef dat ik hier niet zijn moet! |
| reactie 580
|
|
|
Moet je mij niet? Ga dan toch weg! Maar wacht, je faans dan? Of denk je 'Ach die hebben maar pech! Ik heb het nooit over filosofie gehad, Jij maakt van mijn woorden je eigen. Als je het zo graag wilt dan, Dan zal ik maar zwijgen. Waarom wil je in vredesnaam stoppen, Als je alleen al de woorden verkeerd leest. Mijn hoofd zegt 'doe het niet' Maar wat schrijft is gewoon mijn geest. |
| reactie 581
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Geest, Beest, Leest, Nee, ik ga gewoon lekker doorleven, Met of zonder leonnuijten Dag, ga maar lekker naar dat zonnige buiten ! |
| reactie 582
|
|
|
Buiten is het koud, In het holst van de nacht. Al die heerlijke duisterheid, Zorgt voor mijn groeiende kracht. Niemand die me ziet, Niemand die iets vraagt. Maar pas op, Als je mij wilt aanvallen, Is mijn kracht pas echt ontwaakt. |
| reactie 583
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
ontwaakt was mijn geest over iets dat is geweest het raakte mij in mijn ziel nog net voor ik flauwviel na die val was ik het weer kwijt al weet ik niet of het me spijt |
| reactie 584
|
|
|
Spijt heb ik niet voor mijn daden, Maar voor mijn woorden zeker wel. Ik was gewoon wat lichtgeraakt, En zat niet lekker in mijn vel. Maar opstappen naar de eerste de beste verkeerde zin? Dat vind ik echt overbodig. Twee dichters zijn we kwijt, En twee hadden we er nodig. De R.E.L werd eerder de E.L, Ik wordt hier gewoon niet gerespecteerd. |
| reactie 585
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Gerespecteerd word jij wel Aldus, door mij.. Ik weet niet wat de rest doet Maar voor mij hoor je erbij! Ik snap dat er altijd iemand is Die de boel echt steeds verpest Maar kun jij begrijpen dat Ik jou ook behandel als de rest Want zoals ik jou ken Ben jij een goeie vent Ik bedoel te zeggen Patros, weet dat je bij mij welkom bent |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [3]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...