Huiskamer: Gedichtenslang [3]
| reactie 601
|
|
|---|---|
|
DJolien Berichten: 772 |
Uit te leggen hoef ik jou dat niet Het maakt mij niks uit wat jij in hem ziet Ik bedoel jij weet niet eens hoe hij echt is En als jij vind dat ik mij vergis Dan hoor ik het graag snel Want er achter komen doe ik wel Dus zeg het maar vandaag Want de waarheid heb ik graag |
| reactie 602
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Graag heb ik lief, Graag , heel graag, Graag heb ik een hartendief, Maar dat is niet waar, Ik kan wel liegen, Dat merk je amper, Maar ik kan niet vliegen, Dat merk je wel, Ik wil bedanken, de mensen die me goede commentaar geven, Zoals Nathan en Albertus, Bedankt, Maar nu vlieg ik weg, zoals een mus ... |
| reactie 603
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Mus is toch een vogel? Vlieg op, ik heb geen zin. Waarom ben ik in leven, Waarom ben ik er nog in? Uitleggen hoef ik niet meer, Waarom ik niet om deze wereld geef. Gepest, belogen, bedrogen, Het lijkt niet eens meer dat ik leef. Waarom blijf ik nog leven, Waarom lig ik niet al onder? Ik ben mezelf, ik ben uniek, Als ik lang genoeg mezelf, Wordt ik vanzelf bijzonder. |
| reactie 604
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Bijzonder, Bijzonder is vriendschap die nooit vergaat. Vriendschap die het leven ingaat. Mijn LatoyaFox, die altijd zo lief is tegen mij, Gemeen kan ze ook wel zijn,...Dat is zij. |
| reactie 605
|
|
|
Zij, Zij is de zon en de maan voor mij, Zij is het beste van allebei, Zo mysterieus en zo warm tegenlijk, Ja, zij doet iets met mij, Ze is vrij, vrij om te gaan maar ze blijft bij mij ... Bedankt voor deze tekst Marco Borsato, Maar, MusicBird, Je bent mijn beste vriendin, Zonder jou is m'n leven niks, Je bent top! |
| reactie 606
|
|
|
Top van de berg, Man, wat is het een lange weg. Moet ik misschien opgeven? Nee! Het is onzin wat ik zeg. Tuurlijk wordt het zwaar, Tuurlijk is het moeilijk om door te gaan. Geen doping of dat soort shit! Ik bereik de top met wilskracht, Met doorzettingsvermogen, En met mijn mp3-speler vol met harde muziek! |
| reactie 607
|
|
|
Muziek, zoals Hardrock en Heavy Metal toestanden, Muziek is gewoon top, Van Klassiek tot Hip Hop, Niks is echt slecht, Ieder z'n favoriet, Bij mij Bruno Mars, Ieder zijn stijl, Voor mij Drum And Bass Ik hou van muziek, Maar bij muziek vind ik niet de juiste rijmwoorden, Bye, ik ga ervandoor met m'n vriendenkliek ! Dag beste vrienden, Dag, tot ik jullie weerzien mag ! |
| reactie 608
|
|
|
Magik jou iets vragen, Het is maar heel erg snel. Hetgene wat ik wil vragen is, Deug jij eigenlijk wel? |
| reactie 609
|
|
|
Wel, ik deug soms wel, Ik antwoord wel even snel, 'T Was niet de bedoeling dat dat rijmde, Maar ik deug in feite wel, Ik hou van feesten, lol en vrienden, Maar je moet me niet vreemd vinden ! |
| reactie 610
|
|
|
Vinden van wat water, In de droge woestijn. Dit kan niet, Dit is niet waar, Het moet wel een droom zijn. |
| reactie 611
|
|
|
Zijn we dood, Ik zie het witte licht? De wanden voelen van lood, Als de wanden voelen van lood, En als je het witte licht ziet, Zijn we dan dood? Dan wil ik even zeggen, bedankt voor de vriendschap, Ik behoud ze in een mijn hersens, in een map. |
| reactie 612
|
|
|
Map van duisterheid, Kaart van de dood. Ik zie daar een mes, Met een vloeistof bloedrood. Wat is er mis met een nachtmerrie? Een droom is een droom, Je veranderd er niks aan, het gaat gewoon door. Beter dan wat ik vanmorgen vroeg had, Ik was mijn wekker twee uur voor. -,- |
| reactie 613
|
|
|
Voor ik wakker werd was ik slapend, Voor ik sliep, was ik wakker, Dus nu word ik wakker gapend ! |
| reactie 614
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Gapend staar ik je aan, Ik heb dat gemist, Die vriendschap, Die raken wij nooit meer kwijt, |
| reactie 615
|
|
|
Kwijt, Kwijt geraakt, Weg van hier, Kwijt, Weg, Ver weg, Weg van hier, Weg |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [3]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...