Huiskamer: Gedichtenslang [3]
| reactie 541
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 220 |
liet dat nare gevoel mij maar in de steek maar niets wat daar op leek het achtervolgt mij dag en nacht ach wie had NU anders verwacht |
| reactie 542
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 83 |
verwacht had ik jou niet nee ik was al bang dat er iets opdee wat is er met ons Lonneke aan de hand ik hoop dat het nergens brandt volgende week ben ik weer in Nederland dan ben ik meer voor je bij de hand |
| reactie 543
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Hand der wet, Die rotte Jutten. Lekker van het leven genieten, En tegelijker tijd, Ons portomonnee uit putten. |
| reactie 544
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
uit Putten ben ik gekomen... Ik ben geboren in Putten En opgegroeit in Purmerent Ik studeerde aan de Universiteit in Groningen En ben nu een typische Drent Woon nu in een Stad in Drenthe In de buurt van Assen-Noord En mijn tante en oom Zijn een tijdje terug verhuist naar Amersfoort Ik ga op vakantie in Zeewolde Gelderland ligt Ede-Wageningen Groningen ligt vlakbij Rolde Ik ga een dag naar zee in Scheveningen Ik ga naar Winterswijk En zo plan ik nog even voort Ik bezoek een oude vriend in Schaijk en ik eindig weer in Assen-Noord |
| reactie 545
|
|
|
Noord-Spanje blijft voor mij een mooie streek, Vol vreugdige cultuur en vrolijke Catalanen. Heerlijk genieten van die mooie natuur, Van al die kleine dorpjes met nauwe straatjes, Waar je je een weg moet zien te banen. Nee, voor mij hoeft Nederland niet, Altijd regen en die harde wind. Het is dat eeuwenoude Catalonië, Dat telkens de weg naar mijn hart vind. |
| reactie 546
|
|
|