Huiskamer: Gedichtenslang [3]
| reactie 541
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 220 |
liet dat nare gevoel mij maar in de steek maar niets wat daar op leek het achtervolgt mij dag en nacht ach wie had NU anders verwacht |
| reactie 542
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 83 |
verwacht had ik jou niet nee ik was al bang dat er iets opdee wat is er met ons Lonneke aan de hand ik hoop dat het nergens brandt volgende week ben ik weer in Nederland dan ben ik meer voor je bij de hand |
| reactie 543
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Hand der wet, Die rotte Jutten. Lekker van het leven genieten, En tegelijker tijd, Ons portomonnee uit putten. |
| reactie 544
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
uit Putten ben ik gekomen... Ik ben geboren in Putten En opgegroeit in Purmerent Ik studeerde aan de Universiteit in Groningen En ben nu een typische Drent Woon nu in een Stad in Drenthe In de buurt van Assen-Noord En mijn tante en oom Zijn een tijdje terug verhuist naar Amersfoort Ik ga op vakantie in Zeewolde Gelderland ligt Ede-Wageningen Groningen ligt vlakbij Rolde Ik ga een dag naar zee in Scheveningen Ik ga naar Winterswijk En zo plan ik nog even voort Ik bezoek een oude vriend in Schaijk en ik eindig weer in Assen-Noord |
| reactie 545
|
|
|
Noord-Spanje blijft voor mij een mooie streek, Vol vreugdige cultuur en vrolijke Catalanen. Heerlijk genieten van die mooie natuur, Van al die kleine dorpjes met nauwe straatjes, Waar je je een weg moet zien te banen. Nee, voor mij hoeft Nederland niet, Altijd regen en die harde wind. Het is dat eeuwenoude Catalonië, Dat telkens de weg naar mijn hart vind. |
| reactie 546
|
|
|
Mijn hart vind de weg naar de liefde de liefde voor een mens Mijn hart voelt de warmte telkens het begin van een wens Mijn hart kent liefde wat gevonden is in jaren Maar mijn hart heeft ook ontdekt door te blijven varen Varen in zee van golven in een zee van tranenzout Want ik heb echt moeten zoeken naar iemand waarvan ik houdt En volgens mij heb ik hem gevonden daar geloof ik echt wel in Zo lang ik gelukkig ben met hem weet dat ik niet met zoeken begin! |
| reactie 547
|
|
|
Begin niet verder te zoeken, Je hebt nu waar je jaren lang naar zocht. Vanaf het eerste moment dat ik je zag, De eerste blik in je ogen, Was ik meteen verkocht. Ik heb nog nooit iets zo speciaals gevoeld, Eerst was mijn hart nog zo hard als steen. Jij kwam en liet mijn hart verzachten, Ik denk aan jou en aan jou alleen. Ik wil je nooit meer kwijt, Ik wil je al mijn liefde geven. Mijn schat, ik hou van je, Bedankt voor alles, Bedankt voor een nieuw leven. |
| reactie 548
|
|
|
Een nieuw leven Zonder zorgen Zonder pijn Een nieuw leven Oh geweldig Dat klinkt fijn Een nieuw leven Zonder oorlog Zonder angst Een nieuw leven Zonder ruzie Daarvoor het bangst Een nieuw leven Wat als dat echt kon Wat als dat mogelijk was geweest Een nieuw leven Wat als dat ging gebeuren Wat veranderde jij dan het aller meest? |
| reactie 549
|
|
|
"Meester?" vroeg een jongetje, "Wordt je gestraft zonder iets te weten?" "Nee, naruulijk niet! Hoe kom je daar nu bij?" "Gelukkig, want ik ben mijn huiswerk vergeten." |
| reactie 550
|
|
|
kubrax Berichten: 54 |
vergeten wil ik zo graag al die nare dingen al die nare mensen ik wil het gewoon niet meer herinneren maar het verleden volgt me ik heb geen keus |
| reactie 551
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 220 |
keus Dé juiste keuze Het lijkt een mooie leuze maak uw juiste keuze maar wanneer is dat nu zo gemakkelijk dan en waarom is er een keuze van zo vaak heb ik in dit leven moeten en kunnen kiezen soms desastreus soms voorzichtig bang om te verliezen maar je stond vaak voor een voldongen feit ander was je zonder de keus allebei kwijt het is zo gemakkelijk gezegd zo van kies nu maar maar ik kan dat niet altijd of is dat raar hoe ouder je wordt, wordt het meer een voldongen feit een kwestie van kiezen is dan helemaal kwijt |
| reactie 552
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Kwijt en weer terug gevonden. Alle moed. Ja ik heb het weer verzameld. Alles komt goed. |
| reactie 553
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
goed dat ik je nu tref zegt in het voorbijgaan mijn chef onzeker blijf ik in de deuropening staan ze wijst me een stoel aan de deur gaat dicht daar zit ik in het neonlicht gedachten vliegen heen en weer mijn zenuwen gespannen als een veer Koffie? ik spring haast in de lucht bedwing me en zucht ja graag terwijl zij koffie gaat halen beginnen de gedachten te dwalen ze komt weer binnen meteen maar beginnen zegt ze met ernstige stem meteen zit ik klem "de pijn in je been en rug is alweer weken terug al is je werk nu aangepast nog altijd heb je last tijd om een ander baantje te zoeken" zegt ze zo gaat dat, ze overdondert me plots sta ik weer op de gang is dit nu mijn ondergang? na 43 jaren in dit vak eerst maar een plan van aanpak roept ze me nog na terwijl ik leeg, moe en teleurgesteld huiswaarts ga |
| reactie 554
|
|
|
Ga eens bij jezelf na, Wat echt belangrijk voor je is. Wat het gat moet opvullen, Van een groot gemis. Kijk eens diep in jezelf, En maak de keuze die je moet maken. Kijk wat je echt wilt bereiken, Zorg dat je je dromen waar kunt maken. |
| reactie 555
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Maken jullie haat? Ben jij iemand die mensen in de steek laat? Als iemand dat aan mij vraagt, zeg ik ja, Ik mag het niet van m'n ma, Ik doe het lekker toch, kan mij het schelen, Ik hoer beschuldigingen uit duizende kelen, Laat me gerust, ik doe m'n ding, Maar jij bent mijn 'zing'. |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [3]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...