Huiskamer: Gedichtenslang [3]
| reactie 556
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Zing maar klein vogeltje, Zing maar als duizend nachtegalen. Zing maar tot de wereld in, Zing maar, Zing maar je mooiste verhalen. |
| reactie 557
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Verhalen ontstaan zomaar, Hoe krijgen ze het toch klaar? Of een sprookje, ook zo'n geval, Weet je dat ze veel bloeddorstiger zijn als verteld word? Daarom zijn zo kort! Roodkapje werd opgevreten, Ik kan het wel weten, Maar jah, sprookjes zijn gewoon raar, 'T is echt waar |
| reactie 558
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 220 |
Waar ligt een schat verborgen een bron van wijsheid kennis en waarheid. waarvoor wij moeten zorgen. dat het ons lichaam bevrijdt. Wanneer wij met vastberadenheid zoeken naar waarheid ,zal wijsheid en kennis zich bergen in de onuitputbare hersenhoeken als wij maar genoeg energie van onszelf vergen. Die waarheid in onszelf vinden is de opdracht aan ons lichaam zodat wij ons kunnen verbinden aan het Universeel bestaan. |
| reactie 559
|
|
|
Bestaan doen zelfs de slechtste slechterikken, En wat ik nu zeg, daar moet je niet van schrikken, Waarom ze bestaan is, omdat er anders geen superhelden bestaan, Dan wandel je zonder schrik door een donkere laan, Dat is dus niet de bedoeling van het slechte bestaan, Ze zitten afwachtend op de maan, Wachtend tot de aanval, Terwijl jij misschien rustig buiten speeld met een bal, Houden die slechte je in het oog, Met een gespannen boog, Ieder moment kunnen toeslaan, Dat doen ze in hun betsaan |
| reactie 560
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 83 |
bestaan aan de rand van het leven daar kan ik geen antwoord op geven Ja ik zou ook best willen gaan Als het zo eenvoudig kon bestaan Wel gemakkelijk hé de beslissing aan een ander te laten Heb je dat zelf met jouw afspraak niet in de gaten Wanneer jij echt uit het leven wilt stappen Hoeft en zal niemand dat snappen Maar is dat eigenlijk ook niet nodig Want jij vond jouzelf in dit leven toch overbodig Wees altijd ervan overtuigd het is jouw leven Alleen jij kunt er en mag er een bestemming aan geven Dus houd ajb.. op met dat zeurgedoe Doe maar iets want je maakt mij alleen moe Zet maar een kreet boven je graf Al klinkt die volgens mij wel erg maf: Wat ik ooit volgens mij fout deed Probeerde ik weer goed te maken zodat men het vergeet Vergeef mij vergeet mij niet heb mij lief Wie is er eigenlijk hier nog een keer een dief Van mijn vertrouwen en mijn R.E.L. Als ik het van tevoren wist dan wist ik het wel Narcisme is niet het goede woord Dat is wanneer men bij zichzelf hoort Dit is dierlijk gedrag te noemen Dat men probeert te verbloemen |
| reactie 561
|
|
|
Verbloemen kan men niet, Ik ben dus misschien de enige die dat ziet, We leven op het randje van de dood, Over 100 jaar zijn we dood, vergaat de hele wereld, Echt, dit is geen leugen, Van de slimste kikker tot de domste zeugen, We gaan eraan, En in die tijd kunnen we nog niet wonen op de maan, We gaan sterven, Dat kom ik persoonlijk ik je hart kerven |
| reactie 562
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Kerven van woorden, in stenen, blijft niet bestaan, de steen brokkeld af. Schrijven van woorden, in het zand, het water komt, en veegt het weg. Maar je naam staat voor altijd in m'n hart gegrift! |
| reactie 563
|
|
|
'Gegrift' is een mooi woord, Het is krachtig en niet zo simpel, Maar een woord op zich is iets raar, Je kan het opschrijven, maar na eeuwen zal je het amper kunnen lezen, Je kan het bedenken, maar zal het ook vergeten, Je kan het ook vertellen, maar dat heeft weinig zin |
| reactie 564
|
|
|
weinig zin, om te lachen, dingen te doen, alleen maar zin, om voor eeuwig, te slapen! |
| reactie 565
|
|
|
Slapen, Gapen, Opstaan, Gapen, Moe, Gapen, Wakker worden, Gapen, |
| reactie 566
|
|
|
Gapen, te weinig geslapen. Te veel gepiekert, en niet geslapen. |
| reactie 567
|
|
|
Geslapen is saai, Slapen is tof, Ik ga weg, Dus ik ga off |
| reactie 568
|
|
|
off you go ik vind dat maar zozo |
| reactie 569
|
|
|
Zozo, ik ben er eigenlijk toch nog, Ik ben dus vreselijk log ! |
| reactie 570
|
|
|
log hoe kan dat nou als je zo slank bent als jou ach maak er toch maar een leuke avond van hopelijk zie ik je morgen weer dan |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [3]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...