Huiskamer: Gedichtenslang [3]
| reactie 526
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Hier vinden we dat dieren niet mishandeld mogen worden, Maar alsof wij daarvoor kunnen zorgen, We kunnen zeggen wat we willen, We kunnen eisen: 'geen dieren villen' Maar let iemand erop, Steekt iemand dat in zijn kop? Ik denk het niet, maar ik ben pessimist, Die beestjes worden levend begraven in een kist, Om te kijken wat gebeurt, En of het niet onaangenaam geurt |
| reactie 527
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Geurt dat ding alweer zo? Man, het meurt een uur in de wind! Wat een lucht, wat een stank, Geen wonder dat jij dat lekker vindt. |
| reactie 528
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Dat jij dat lekker vindt Boerenkool... Stampot... Witlof... Brocoli... Spruitjes... |
| reactie 529
|
|
|
Spruitjes, mam, dat is vies! Het is erger als een rotte kies! Geef mij maar snoep, Of een grote kom soep, maar spruitjes, bah, ah, Je had het tegen vader, Ik kijk even naar de fotokader, gelukkig, ik ben gespaart gebleven, dacht ik terwijl moeder de spruitjes zeefden |
| reactie 530
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
zeef Dennis! waar is je kennis over het bakken van brood je slaagde wel met de hakken over de sloot maar dat is de theorie in de praktijk verdorie haalde je een acht bak dus nu een pracht van een taart zodat mijn rikketik bedaart wel eerst het meel zeven anders blijft het deeg kleven |
| reactie 531
|
|
|
kleven wij te veel aan elkaar soms denk ik dat ook wel Maar ik moet bekennen dat het gaat ook wel erg snel |
| reactie 532
|
|
|
Snel gaat het langs me heen, Snel gaat het voorbij. Snel gaat het door mijn leven, Snel, misschien te snel voor mij. |
| reactie 533
|
|
|
Mij is niks erger als jou zien, Ik haat je, allez, misschien, Je bent gemeen, Je liet me alleen, Maar, mijn leven moet voort, Ik hoop dat het je niet stoort, Dat ik je kom vertellen, Zodat ik je niet moet bellen, Ik haat je niet meer, Ik hou van je, voor deze keer |
| reactie 534
|
|
|
Keer op keer heb ik me afgevraagd, Wat heeft het nog voor zin? Keer op keer wist ik geen antwoord te vinden, Is dit een oud einde? Of een nieuw begin? Ik heb mijn verleden afgesloten, Maar het gaat open telkens weer. Ik heb mijn toekomst geopend, Maar hij sluit telkens weer. Wat is het nou, zeg het me alsjeblieft! Ik weet het niet, Ik weet het echt niet meer. |
| reactie 535
|
|
|
Meer van alles, 't is nooit genoeg Meer van druppels, een zee Meer van alles, meer en meer Niemand is ooit tevree....... |
| reactie 536
|
|
|
Tevreden hoeven ze niet te zijn, Ze zeyren over alles en nog meer. 'Ik word er echt niet goed van, Van dit slechte weer!' Nou en! Ik word niet goed van jouw gezeur, Waarover zeuren ze nou niet? Man, wees toch eens vrolijk! Doe zoals ik, en geniet! |
| reactie 537
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 83 |
geniet waarvan? is er wat te genieten dan? mensen kunnen over hun toeren raken over dingen ze hebben er niets mee te maken de mens is een kuddedier nee genieten? dat geeft mij geen plezier hoe meer ik mensen leer kennen hoe meer ik van de dieren ga houden toch heb ik nooit anders gedaan dan ze te verwennen het waren de mensen toch op wie je bouwde hoe ouder ik word hoe meer ik hiervan baal ik verfoei de mensheid gewoon integraal |
| reactie 538
|
|
|
Integraal zag ik je lopen, En ik kon alleen maar hopen, Dat jij me niet zag, Want jij bent zo anders, altijd goedlach, Ik ben zo anders, ik ben vaak asociaal, Maar dat maakt mij op mijn manier heel speciaal, Ik ben niet slim, ook niet mooi, Ik maak altijd een hoop zooi, Maar even terzake, ik zag je dus lopen, Maar ik stop met hopen, Want je ziet me al, Doe niet zo mal, Ga weg, Maar je zegt, nee, lekker pech ! |
| reactie 539
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Pech, heeft iedereen wel eens, het kan je hele dag, naar de knoppen helpen.. :$ |
| reactie 540
|
|
|
Helpen doen sommige mensen, Maar ik niet, Helpen is mooi, Maar ik ben degene die al dat gehelp beziet, Helpen vinden mensen fantastisch, maar het is zo gewoon, Weet je, ik moet geen 'helperskroon'. Want ik help niet, ik ben degene die je in de steek liet ! |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [3]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...