Huiskamer: Gedichtenslang [3]
| reactie 451
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Leven of overleven, Je leeft hoe je leven kan. Zo overleef je het leven, En geniet je ervan. Geven of krijgen, Om te geven wat je geven kan ben je vrij. Je geeft het gekregen terug, En maakt zo een ander blij. Geluk of verdriet. Je hebt het geluk verdriet te hebben over wat je wilt. In mijn leven heb ik genoeg geleerd, Morgen wordt mijn eerste dag zonder schild. |
| reactie 452
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Schildklier ontsteking Nee het is niet fijn Hij ligt in het ziekenhuis En heeft veel pijn |
| reactie 453
|
|
|
Pijn, iets wat je niemand wilt toewensen, De ontstoken pijn is echt geen grap. Ik weet gelukkig niet hoe het voelt, Maar wens hem sowieso beterschap. |
| reactie 454
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Beterschap Anton Ik weet dat jij sterk bent Maar kanker groeit als onkruid En daar staat het om bekend Kanker is een ziekte Die zorgt vaak voor een gemis Want de ziekte gaat zijn eigen weg Veel mensen weten hoe het is Strijden voor hun leven Chemocuren en bestralingen Deze ziekte is zo sterk En zorgt voor veel nare dingen |
| reactie 455
|
|
|
Dingen kun je niet altijd vermijden, Soms is omarmen beter dan uit de weg proberen te gasn. Problemen zijn er om opgelost te worden, Loop niet weg, maar vecht er volop tegenaan. |
| reactie 456
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 220 |
tegenaan geen gemopper meer! we gaan er tegenaan anders doet het mij zeer gaan we minder mopperen alsjeblieft dat vind ik zo erg dat het mij klieft want het haalt toch niks uit en lach maar vooral heel luid meeste mensen mopperen veel te veel ik weet wel we krijgen allemaal ons deel van alle ellende over ons uitgestrooid maar dat is geen reden dat je je goede humeur vergooid met gemopper heeft nog nooit iemand iets bereikt en anders doe je maar dat het lijkt want het is wel zo irritant en dan nog van heel Nederland we gaan er gewoon tegenaan geen gemopper meer toch komaan gewoon zeggen wat er aan schort niemand die er nog over mort wie kent niet die mopperaar nou die is er nu mee klaar we zetten hem op water en brood en aan lachen geen nood alle gekheid op een stok ik wil natuurlijk geen amok maar liever ook geen gemopper meer dat mopperen dat doet me zeer |
| reactie 457
|
|
|
kubrax Berichten: 54 |
zeer snel komen de dagen voorbij dagen tellen tot ik hier weg ben ik kan niet wachten! |
| reactie 458
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
wachten, op mijn einde, tot ik erbij neerval, en alles afgelopen is.. |
| reactie 459
|
|
|
Favo Berichten: 9 |
Is dit het woord dat mijn hart berusting schenkt Is deze vadermoord verlossing uit dit eindeloze lijden Als ik me neerleg bij deze waarheid, deze pijn Betekent dat dan echt het eind van het gevoel levend begraven te zijn |
| reactie 460
|
|
|
zijn ergernissen de spiegel van jouw ziel het is meestal dat je er daarom over viel dat je iets herkende van je eigen fouten het is daarom dat je er zo van moet bouten vaak zie je dingen om je heen gebeuren die je hart doen verscheuren maar je kunt er niet altijd iets aan doen los van het feit los van de poen ergeren doet jou alleen maar pijn er iets aan kunnen doen is wel fijn maar voel jezelf niet altijd aangesproken en sta daar niet als het ware te koken zaken die je storen gaan meestal gauw verloren dus waarom ergernis aan geven ga toch door met jouw leven |
| reactie 461
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Leven, Het lijkt allemaal maar een droom. Voor sommigen duurt het maar even. Liefde, een vriend of vriendin. Niet iedereen, heeft hier geluk in. |
| reactie 462
|
|
|
in mij is de getallenfreak weer bezig wie schrijft die blijft 05072013 1dag 24 uur 1440 minuten 86.400 seconden en nu onomwonden Geboren 09081950 1u15 2.000.000.000. seconden 33.333.333 minuten 555.555 uren 23.148 dagen 3.306 weken 760 maanden 63,333333 jaar 24122013 dat is vooruitzien je kunt naar die 2.000.000 seconde leven maar zal het iets uitmaken zal het wat geven het is de getallenfreak die weer in mijn bezig is wees blij dat jij het niet hebt dus geen gemis maar leuk vind ik het wel en jij misschien ook dat ik het vertel |
| reactie 463
|
|
|
Ver tellen kan ik niet, Bij de 155 zeg ik al stop. Niet omdat ik niet wil hoor, Maar dan zijn de borrelnootjes op. |
| reactie 464
|
|
|
Favo Berichten: 9 |
Op tijd en stond is deze gedichtenslang qua niveau laag bij de grond eerder dus een rijmelslang ook dit " gedicht" behoort daartoe 't is echt geen zicht dus boeken toe Het zij zo |
| reactie 465
|
|
|
zo durft iemand te schrijven die hier "al" drie dagen lid is maar besef eens een keer het gemis wanneer iemand de macht zou hebben deze gedichtenslang te stoppen nou dan heb je toch kans op dansen met de poppen wanneer je deze rijmelarij niet wil lezen zou ik zeggen gewoon wegwezen want sommige mensen zien het als een uitlaatklep en mij interesseert het niet al vind jij het nep denk eerst eens goed na voor te gaan schrijven besef dat dit blijft staan en zal blijven en waarom toch dit gezeur menigeen stelt het gewoon teleur |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [3]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...