Huiskamer: Gedichtenslang [3]
| reactie 421
|
|
|---|---|
|
jorinda Berichten: 486 |
Voorbij zijn alle mooie dingen want ja, je hoefde of niet meer ook al doet het of zeer, hierbij zeg ik je vaarwel. |
| reactie 422
|
|
|
kubrax Berichten: 54 |
Vaarwel Is altijd Moeilijk om Te zeggen Maar soms Is vaarwel zeggen Het best |
| reactie 423
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Best, doe maar weer stoer Het intresseert mij toch niet Best, je mag je energie verspillen Maar ik kijk er niet naar |
| reactie 424
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Naar de wolken starend, Lig ik op het zachte gras. Naar de wolken starend, Hoopte ik dat alles anders was. Al het verdriet teruggedrongen, De blijdschap kom ik tegemoet. Al het verdriet teruggedrongen, Weet ik niet meer wat er wel of niet toe doet. Ik wil echt vrolijk leven, ik wil blij zijn, Ik wil het voelen als ieder ander mens. Ik wil echt vrolijk leven, ik wil blij zijn, Een vrolijk leven lijden is mijn ultieme wens. Ik wil er voor vechten, er naar streven, Maar dan het probleem: waar ligt mijn grens. Een grens die oneindig is, Moet nog uitgevonden worden. Een grens die nooit meer ophoudt, Eentje die over het lot beslist. Geluk bestaat alleen, Als het verdriet meespeelt in het spel. Geluk bestaat alleen, Als je gered bent door de bel. Geluk is pas te vinden, Als je het verdient. Troost zoekend bij een maatje, Een makker, kameraad of vriend Een grens die oneindig is, Moet nog uitgevonden worden. Een grens die nooit meer ophoudt, Eentje die over het lot beslist. |
| reactie 425
|
|
|
Beslist Staat ze het weer toe Ag laat maar ben het gewend Denkt ze Alweer in haar kleine Kamertje zit ze dan De deur op slot En zachtjes huilen |
| reactie 426
|
|
|
Favo Berichten: 9 |
Huilen is het ergste niet maar dat onuitsprekelijk verdriet dat voorbij de tranen geen verzachten vindt en dat nooit zal tanen omdat het dit stervend hart aan vergane dromen bindt. |
| reactie 427
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
bindt mij niet vast al ben ik voor jou een last mijn vleugels wil ik uitslaan om de weide wereld in te gaan wanneer mag ik boeken om mijn Valken familie te bezoeken laat me nu maar los al veel te lang mis ik mijn bos maar dat is het ergste niet mijn stilste verdriet zal ik je bekennen is........ dat ik misschien nooit meer kan wennen aan mijn natuurlijk bestaan wat heb je met mij gedaan |
| reactie 428
|
|
|
Gedaan heb ik vele foute dingen, Dingen die ik niet meer terug kan draaien. Dingen die levens kondenverwoesten, Maar nu, nu ben ik zelf naar de haaien. |
| reactie 429
|
|
|
Favo Berichten: 9 |
High en uitgeteld hang ik in de touwen door één shot geveld voor geen prikje voor geen geld ben ik te vertrouwen. |
| reactie 430
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 220 |
vertrouwen in de mens nooit meer dat doet pijn misschien is dat wel de leer die er in dit leven moet zijn vertrouwen in de mensheid waarom ebt dat weg is het dat waaronder ik lijd en daarom maar niets meer zeg |
| reactie 431
|
|
|
Vertrouwen? Dat kan ik niet meer, Niet meer sinds die ene dag. Ik ben bedrogen, ben belazerd, ben bedonderd, Elke dag opstaan en naar bed gaan zonder lach. Nee ik kan je niet vertrouwen, Dat durf ik echt niet aan. Ik ben bedrogen, ben belazerd, ben bedonderd, Nog nooit is er een lach van mijn gezicht gegaan. Kan ik jou wel vertrouwen, Of ben jij net zoals mijn 'vriend'. Ik ben bedrogen, ben belazerd, ben bedonderd, Heb ik dit leven wel verdiend? |
| reactie 432
|
|
|
''Zeg jij nooit zoveel?'' Vroeg ik op een keer, ze zei zacht, ''nee dat doet zeer, want alles wat ik zeg, word niet geaccpeteerd..'' |
| reactie 433
|
|
|
Geaccepteerd ben ik nooit geweest, Alleen omdat ik mezelf durfde te zijn. Wat ze ook doen, Wat ze ook willen, Ze krijgen mij echt niet klein. |
| reactie 434
|
|
|
klein zijn is wel fijn kan je je verstoppen onder de mensen niemand ziet je een klein persoon met een groot hart |
| reactie 435
|
|
|
je hart, is je belangrijkste orgaan, zonder hart kan je niet leven, zonder hart zou niemand liefde kunnen geven, |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [3]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...