Huiskamer: Gedichtenslang [3]
| reactie 346
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Alles wat ik doe, Zal ik nooit iets goeds kunnen geven. Wat heeft het nog voor zin, Om verder te kunnen leven. |
| reactie 347
|
|
|
kubrax Berichten: 54 |
leven is een test je hebt maar 1 kans geen herkansing dus benut je leven goed en kom de hemel in |
| reactie 348
|
|
|
xXx-me Berichten: 4 |
in een nieuwe wereld die open gaat voor jou voor je vrienden en familie een wereld die je altijd al wou maar wat als deze kans fout ging? zou hij jou vergeven het is maar 1 ding GOD vergeeft toch telkens weer? hij is de vriend van iedereen hij stuurtje op het rechte pad keer op keer xXx-me |
| reactie 349
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Keer op keer zie ik zijn gezicht Zijn gezicht wat hoort in mijn verleden Ik weet dat ik mij er niet op richt Maar hij achtervolgt me in het heden Hoe akelig ik het ook kan vinden En hoe graag ik het vervaag Ik wil me niet meer aan hem binden Maar hoe is mijn grootste vraag Heeft iemand raad voor mij Tips die zinvol zijn voor nou Want ik wil me voelen vrij Dit vergeten is wat ik willen zou |
| reactie 350
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 220 |
zou het helpen weer te herhalen of moet je daar van balen Hoe vaak wordt je dat niet gezegd Maar wordt het dan ook uitgelegd Dat een kronkel in je hoofd het niet bevatten kan Wat is er daar zo moeilijk aan dan Het is je eerlijkheid en oprechtheid Die alle positieve in je ziel snijdt Waardoor je zo voor gepakt En als het ware als een bloemensteel wordt geknakt Logisch kun je niet zomaar loslaten Want die gemene mensen die aan jou zaten Komen er gewoon weer mee weg Ja en wanneer ik dat dan eens zeg Dan wordt ik beticht pas op je woord Ik vind dit geestelijke moord |
| reactie 351
|
|
|
Moordlustig was die man Die doodde alle mensen De oorlog die bewijzen kan Het had geen mooie wensen |
| reactie 352
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Wensen we niet allemaal, vrede en voorspoed, maar is dat wel goed? worden we dan niet te hoogmoedig? |
| reactie 353
|
|
|
Hoogmoedig Hij was van hoge moed Hij klom duizend meter hoog En hij keek toen eens goed met een kleine boog De afgrond was diep met water en rots Het was gevaarlijk waar hij liep en toen gebeurde het plots Hij zag de stenen rollen onder zijn schoen Hij wilde weg hollen maar hij kon niets meer doen Hij verloor de macht waardoor hij uitgleed Dit hadden mensen toch gedacht dat hij overleed |
| reactie 354
|
|
|
kubrax Berichten: 54 |
dat hij overleed deed me zielsveel pijn ik wou dat ik de tijd terug kon draaien' en al die herinneringen opnieuw deden natuurlijk hadden we wel eens ruzie maar dat hoort er bij |
| reactie 355
|
|
|
Bij die boom staat een kruis, Een kruis voor iemand die echt bijzonder was. Ging hij niet op de rem, Werkte echt alleen het gas? Overleed hij wel natuurlijk, Of is hij expres tegen die boom gereden? Wie zal het zeggen, Wie zal het antwoorden? Hij heeft zichzelf volledig losgesneden. Was dit echt een droevig ongeluk, Of de beste optie voor een eenzame ziel. Wat het ook was, Hoe het ook was bedoeld. Door het verlies van deze goede vriend, Heb ik me nog nooit zo rot gevoeld. (fictief) |
| reactie 356
|
|
|
Losgesneden werd zijn lijf hij had zich als Donor ingeschreven En hij had altijd gezegd, het mag als ik iemand kan redden met hun leven Hoeveel in deze site zijn donor of willen later Donor zijn Zie geen paniek in afstaan want het doet geen pijn Jij bent immers dan toch al overleden en jij hebt het toch niet door Waarom zou je dan niet registreren wacht niet langer, geef het donorfonds gehoor! |
| reactie 357
|
|
|
Gehoord, dat wil ik worden, Niemand luistert naar wat ik wil. Van buiten lijk ik veel te zeggen, Maar eigenlijk ben ik als het graf zo stil. |
| reactie 358
|
|
|
Zo stil zit ik te denken Waar ik geen antwoorden op weet Zo veel dingen kan ik jou zeggen Omdat jij ze toch weer snel vergeet |
| reactie 359
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 220 |
Vergeet niet Die ene ziel waar ik weer voor viel Ik kwam die weer tegen in mijn leven En ik zou er alles voor willen geven Te weten hoe waar en waarom ik die weer tegenkwam Was het die ziel die mijn vorig leven innam Was het misschien die ziel die mijn man of vrouw was Was het die ziel die mij de les las Ik voel dat ik die ziel ooit meemaakte Mij daarom nu weer in mijn ziel raakte Het is jammer dat je het niet allemaal weet Maar ik voel en weet dat ik deze ziel nooit meer vergeet De ziel begint in het lichaam te leven Totdat het zich naar de dood kan begeven |
| reactie 360
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
begeven op dat pad bleef ik plots stilstaan er was iets, maar wat? waar was ik aan voorbij gegaan? lopend langs de vele wegen kwam ik zoveel tegen niet alles drong tot me door zelfs aan mijn gevoel gaf ik geen gehoor zwijgen heb ik altijd gedaan voor niemand open staan werd me dan gezegd waarom mijn zorgen bij jou neergelegd? de kern van mijn bestaan is aan mijzelf voorbij gegaan dit kwam behoorlijk hard bij me binnen dan ga ik opnieuw beginnen met open ogen en oren voel ik me minder verloren tussen de kluwen emoties in allerlei gradaties de weg naar mij zelf ging echt niet vanzelf verdriet, woede, maar vooral de angst bleven het langst die angst heb ik leren bedwingen door me te omringen met zuivere energie waardoor ik emoties nu anders zie |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [3]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...