Huiskamer: Gedichtenslang [3]
| reactie 331
|
|
|---|---|
|
kubrax Berichten: 54 |
kabaal is soms wel fijn eventjes niks aan je hoofd gewoon lekker druk doen maar soms wordt het ook weer teveel en dan wil je het liefst alleen zijn en lekker rustig aan doen |
| reactie 332
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
rustig aan doen was het advies dat is niet waar ik voor kies pas over 6 jaar is mijn pensioen tot die tijd zeg ik met spijt zal ik hard moeten blijven werken al zullen mijn spieren het wel merken jongeren staan in de rij wachtend op een baan hier ik geef je die van mij dan doe ik het rustig aan want dat kreeg ik als advies iets waar ik graag voor kies nu zit ik ziek thuis te wezen moeten collega's harder pezen eerlijk gezegd begrijp ik het niet dat de overheid dit niet ziet |
| reactie 333
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Ziet hij het bordje niet Van verboden in te rijden Ik denk dat ik weet hoe dat komt Omdat hij let op die meiden.. |
| reactie 334
|
|
|
meiden die van jonge naar jonge gaan krijgen veel aandacht echte meiden die maar aan 1 persoon trouw is krijgen geen aandacht geen vriendje omdat ze te braaf zijn maar ooit zullen een keer alle jongens voelen wat ik hier bedoel later als ze trouwen willen ze een goed betrouwbare vrouw maar dan is het te laat want door al die verhalen wat de goede meiden horen willen ze jullie niet meer |
| reactie 335
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Meer krijgen jullie niet, nu is het wel eens klaar, ik heb door jullie, al teveel verdriet. Besef het dan een keer, dat jullie woorden, ontzettend zeer, kunnen doen! |
| reactie 336
|
|
|
doen jullie wel eens aardig tegen de mensen die het waard zijn of zijn jullie alleen aardig tegen mensen waar jullie bang van zijn? |
| reactie 337
|
|
|
Zijn jullie dan in het echt, niet zo gemeen, en voelen jullie, je ook maar alleen? |
| reactie 338
|
|
|
alleen zijn met je eigen gevoelens is soms wel fijn maar soms wil je een hand die zegt heey! je bent niet alleen ik ben er |
| reactie 339
|
|
|
er mogen zijn, is al heel wat, probeer je pijn, te verwerken. Maar doe het niet alleen, want er zijn nog meer, en op een keer, zal jij gelukkig zijn! |
| reactie 340
|
|
|
gelukkig zijn dat worden we nooit want wij mensen willen altijd veel meer dan dat we al hebben |
| reactie 341
|
|
|
Hebben jullie nu genoeg? zijn jullie nu uitgepest, omdat ik nu hulp krijg, en jullie bang zijn, voor de rest? |
| reactie 342
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
De rest kan ons niet schelen, Jij bent niet interresant meer voor deze aarde. Waarom zouden we jou nog gaan pesten, Zonder jouw eigenwaarde. We zijn niet bang voor je groepje, We zijn niet bang voor de rest. We zijn alleen zo bang, Omdat we bang zijn zelf te worden gepest. We hebben ons nooit echt goed gevoeld, Door het schoppen en het slaan. Maar we konden niet anders, We durfden niet alleen te staan. We wilden echt niemand kwetsen, We waren telkens bang, de hele tijd. Jongens, laten we doen wat we al veel eerder moesten doen, Oprecht zeggen, dat het ons SPIJT. |
| reactie 343
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
spijt van alle woorden, van alles wat ik heb gezegd, moest het even kwijt, maar heb het bij de verkeerde neergelegd. je beloofde niks door te vertellen, maar hebt het wel gedaan ik dacht je te kunnen vertrouwen, maar je hebt me gewoon laten staan |
| reactie 344
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Staan ze weer hoor, Met hun peukjes in de bek. Een knap meisje loopt voorbij, 'Hé jongens! Kijk eens hoe snel ik de aandacht trek!' Och, wat zijn ze toch zo stoer, Telkens een meisje willen verwennen. Maar als er iets stuk gaat of iets anders gebeurt, Dan zijn die angsthazen nergens meer te bekennen. |
| reactie 345
|
|
|
bekennen doen ze niet makkelijk want ze weten dat ze dan straf krijgen maar straf is niet ergste schuld gevoel vreet je op en dan ontken je alles! |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [3]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...