Huiskamer: Gedichtenslang [3]
| reactie 316
|
|
|---|---|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
start, dat was toen ik geboren werd, Het einde, voor iedereen onbekend. Vroeg of laat zal je toch wel sterven, Daarom dat elk zich af en toe verwent. |
| reactie 317
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Af en toe verwent mijn broer zichzelf, door mij pijn te geven in zijn slaapbed. Geloof mij hier wordt niet geslapen, hier wordt ik geslagen als ik mij verzet Het is zo fout en zo pijnlijk het doet mij zoveel verdriet Maar ik moet het geheim houden ookal wil ik dat helemaal niet Waarom doet mijn broer mij dit aan ik heb gister bijna met hem gevochten Dit deed mijn broer op het moment dat onze ouders de overburen bezochten Als ik al zal beginnen met weet dat mijn broer mij afgelopen nacht.. Nee ze zullen het niet geloven maar ik ben verkracht Het doet mij zoveel in mijn hart en ik ben enorm bang want hij zet mij klem Ik voel me zo smerig weg is mijn maagdelijkheid door hem Ik tril op mijn benen bij dit heftige verhaal echt afschuwelijk is het Maar ik mag het niet zeggen dat ik word gebruikt in zijn bed.. (Dit gedicht is Fictief) |
| reactie 318
|
|
|
zijn bed is z'n beste vriend. Het maakt niet uit wanneer Als hij z'n bed gevonden heeft Pas dan doet niets meer zeer |
| reactie 319
|
|
|
Zeer hoog stond ik En ik keek naar de grond Mijn benen die trilde Omdat ik het eng vond Ik was bang voor hoogte Dat noemt men hoogtevrees En ik heb het overwonnen Door te zeggen ik "genees" |
| reactie 320
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
"genees!" schreeuwde ik hees zittend naast haar bed deelden we samen het gebed om de oude rozenkrans hing een vreemde glans luister meid het is mijn tijd ween nu niet om het verleden bewaar je verdriet voor het heden ze wilde mijn tranen niet dat deed haar teveel verdriet mijn hart blijft bij dit moment langzaam ben ik eraan gewend dat mijn verdriet om het verleden zich mengt met de tranen van heden |
| reactie 321
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 220 |
heden ten dage juist in dit heden denk ik alleen nog aan het verleden niet meer aan morgen die baart mij alleen maar zorgen zorgen van onzekerheid het wispelturige van de overheid waar moet het met dit land naar toe straks hebben we helemaal geen ene koe alles wordt weg en opgegeven waardoor komt dit ander leven is dat het voordeel van Europeaan zijn nou dan hoeft dat niet voor mijn er zijn van die zogenaamde heren die zich in Brussel bivakkeren en de dienst uit gaan maken maar hun portemonnee niet zal raken er is geen duidelijkheid in dit Europa rijk het is uitzichtloos daarom wordt iedereen boos het is van voor naar achter van links naar rechts maar een ding is zeker het is slechts nog een jaar of wat en we zijn Europa zat kreten om het gepeupel op te peppen werken niet meer ze hebben ze niet nagekomen telkens weer de zakkenvullers zijn ontkomen en hebben alles van ons afgenomen |
| reactie 322
|
|
|
Afgenomen hebben ze mijn examen Deze bleek gestolen te zijn Daar zaten wij dan te wachten Buiten op het grote plein Wat gaat er nu gebeuren Moet het examen op nieuw worden gemaakt Ik hoop het niet want misschien zak ik De mensen waren in paniek geraakt En dat door een stel jongens Uit de stad van Rotterdam Ik weet wel dat ik zulke niet wilde En dat er een grote straf kwam (Over de gestolen examens) |
| reactie 323
|
|
|
kubrax Berichten: 54 |
dat er een grote straf kwam kan ik me voorstellen het is hun verdiende loon maar wat er ook gebeurd positief denken we zullen slagen |
| reactie 324
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
slagen zullen zij wachtend in de rij om een handje rijst dat is wat hun gevoel eist overleven in deze hel ja, ze redden het wel wordt er zacht gefluisterd terwijl men angstig luistert naar een verlaten kogel die neerdaalt uit zo'n stalen vogel vluchten kunnen ze nog niet dat ligt enkel in het verschiet van de dapperste onder hun terwijl ik het ze allemaal gun helpen kan ik met wat geld dat is wat voor hun nu telt in de hoop dat het naar hun toe reist voor dat handje gevuld met wat rijst |
| reactie 325
|
|
|
Rijst met kip Patat met kroket Ongezonde voeding Er word niet opgelet Mensen eten de acties aanbiedingen uit de winkelstraat Steeds meer dikke mensen Daar waar de toekomst heen gaat |
| reactie 326
|
|
|
kubrax Berichten: 54 |
waar de toekomst heen gaat dat zal niemand weten dagen gaan zo voorbij niemand heeft het door mensen kom in jou leven en gaan uit jou leven zo is het eenmaal wat je nu nog voor jezelf kunt doen wees een goede persoon en laat iedereen jou zo herinneren |
| reactie 327
|
|
|
Laat iedereen jou zo herinneren zoals je bent Blijf altijd jezelf en verander voor niemand Je echt vrienden zullen dit altijd accepteren Elke plaats, elke streek, elk deel in elk land Ook al doen de dingen soms nog zo'n pijn Aan het eind zal er altijd een licht te zien zijn Luister naar vrienden als je het even niet weet Zij begrijpen je en weten waarom je iets deed |
| reactie 328
|
|
|
Waarom je iets deed Dat kon jij niet verklaren Ik had gewilt dat jij het wist Of zij te genezen waren Maar jij weet het niet Anders dan had jij het gezegd Deze zware strijd Waar hard voor leven word gevecht Een directe oplossing Is er op dit moment niet Zelfs samenvatten hoe de toestand is nee dat kan ik ook niet De ene dag lijkt het beter En dan weet ik dat hun de toekomst toe lacht Terwijl het de andere keer zo slecht gaat Dan hebben zij voor ademhalen al bijna te weinig kracht |
| reactie 329
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 220 |
kracht en een gerust hart doen wonderen je hoeft je helemaal niet af te zonderen sta met beide benen in het leven zodat je vreugde en kracht aan anderen kunt geven want wat kan er nu gebeuren een meteoriet kan de aarde verscheuren en dan is het met de mensheid gedaan en wie of wat zal er verder gaan we zullen gewoon maar afwachten althans dat zijn mijn gedachten want verder kunnen we er toch niks aan doen leef in de R.E.L. en wees koen |
| reactie 330
|
|
|
Koen is mijn buurjongen Hij is rustig en sociaal Maar als hij woedend is Dan maakt hij veel kabaal |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [3]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...