Huiskamer: Gedichtenslang [3]
| reactie 256
|
|
|---|---|
|
Mousider Berichten: 10 |
Verdriet gaat vaak gepaard met tranen Het doet ook nog intens veel pijn Maar verdriet hoort bij het leven En na regen komt zonneschijn |
| reactie 257
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
zonneschijn viel op mijn gezicht een klein streepje licht dat vanbinnen me warmde waar iemand me omarmde en fluisterde het is goed heb nu maar de moed vecht niet maar aanvaard het leven is het niet waard dat jij in de schaduw leeft waar alle ellende aan je kleeft schudt het af en maak een nieuwe start volg vanaf nu je hart |
| reactie 258
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
Hart tot hart is de taal van de Liefde brengt zonneschijn en warmte Wees geen demon in het leven zo... heeft de Schepper ons het leven niet gegeven |
| reactie 259
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Gegeven heb ik jou mijn liefde Mijn warmte en mijn lach Gegeven heb ik jou mijn aandacht Mijn geduld, daarom dat jij mij zag |
| reactie 260
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Zag je mij niet staan huilen, Van de pijn en van verdriet. Jij was toch diegene die zei, "Ach, waarom ook niet?" "Wat kan het me ook schelen, Als ik er bij kan horen is het goed. Voor mijn groepje zou ik een vriend kwetsen." Maar je weet wat het met me doet. Waarom ging je dan toch door? Zeker om voor je groepje te kiezen? Een ding is zeker 'vriend', Deze vriend ga je verliezen. |
| reactie 261
|
|
|
Deze vriend ga je verliezen Hadden mijn vriendinnen gezegd Ik deed maar dat het jaloezie was Maar hun woorden zijn wel echt Ze wilde voor mij zorgen Mij waarschuwen bovendien Maar ik ging mijn eigen gang En dat hebben ze ook gezien Mijn hoofd leed een andere weg Dan mijn hart op het laatst eigenlijk deed Maar ik ging alsnog door Spijt heb ik niet dat je het even weet Het was immers zo geweldig Ik voelde wel dat het niet meer kon Maar ik gaf teveel om hem Dat ik mijn angsten overwon Maar ookal vond ik dat mijn vriendinnen Zich er te veel mee aan het bemoeien waren Toch moet ik zeggen dat ze gelijk hadden Want inmiddels zijn uit elkaar gevaren Het is lang bezig geweest Maar nu ben ik er overheen gekomen Ik ben er sterker van geworden En heb een jongen waar ik over kan dromen En dat is mijn nieuwe vriend Mijn ex zal ik ook niet vergeten Maar nu is het ook gewoon goed Ik had tijd nodig en dat mogen jullie weten Maar nu is het wel goed Ik ben blij met alles wat ik heb gedeelt Hij heeft mij gemaakt zoals ik nu ben En mijn huidige vriend die heelt Ik kijk terug op die mooie maanden En wetent ik heb een nieuwe vriend Het is mooi geweest dat mag je weten Omdat jij maar zeker ik de waarheid verdient |
| reactie 262
|
|
|
Verdient hij zijn geld wel eerlijk? Verdient hij het gewoon zwart? Verdient hij zijn geld wel eerlijk? Werkt hij nu echt zo hard? |
| reactie 263
|
|
|
Hope-Faith14 Berichten: 15 |
hard is het leven hard is het bestaan maar maak er het beste van want die verschrikking moet toch ooit wel eens overgaan... |
| reactie 264
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Overgaan tot klas 3, heb mn beste beentje ervoor gezet, en heb goed opgelet, zodat het toch nog zin heeft om naar school te gaan |
| reactie 265
|
|
|
Gaan alle gedachten even weg, Door dat ene speciale lied. Een lied gemaakt speciaal voor jou, Met liefde, pijn en verdriet. Ik mis U nog elke dag, Ik denk nog dagen aan onze goede tijden. Ik wil het niet, ik doe het voor U, Om Uw teleurstelling openbaar te scheiden. Het raakt me altijd weer, Het raakt me telkens in mijn hart. Elke depressieve dag komt aan zijn eind, Vlak voor zijn echte start. Altijd weer kan ik maar niet geloven, Zijn stem krachtig en zacht. Zo intens en zo pulsief, Dat had ik gewoon nooit verwacht The Scorpions had ik nog nooit van gehoord, Tot op die ene dag. Sinds ik er naar luister, echt waar, Krult mijn mond altijd weer in een lach. |
| reactie 266
|
|
|
Weer een lach op mijn gezicht Waarom nu weer denk jij dan Nou gewoon omdat ik vrolijk ben En gewoon omdat het kan Dat gezicht waar jij je afvraagt Waarom heeft ze nu weer pret Nou gewoon daarom Had je weer niet goed opgelet Nog een keer die pretogen Dat is ook juist de grap Ik lach gewoon vanzelf Iets wat ik ook niet snap Ik ben gewoon blij En ik lach daarom vaak Het is gewoon gezond En een vrolijk vermaak |
| reactie 267
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
vermaak jij je wel een beetje werd me vaak gevraagd het was zelfs zo afgezaagd het deed me geen reetje altijd was ik met mijn broertjes op stap ze leerden me menige grap de grootste lol had ik tot dat ene ogenblik dat onze wegen ging scheidden ik moest naar een school met enkel meiden in mijn buik groeide een pit de eenzaamheid nam zijn bezit mijn broertjes samen op hun school terwijl ik wat eenzaam ronddool hoe konden ze dit verzinnen maak zelf nu maar vriendinnen werd er tegen me gezegd hoe? dat werd me niet uitgelegd vanzelf ging het niet steeds vonden ze me een rare griet die liever in bomen klom dat vonden ze stom gelukkig is die apartheid afgeschaft maar ik voelde me toen gestraft |
| reactie 268
|
|
|
Gestraft is de man Van de moordendaad Achter tralies zit hij nu Want hij mag niet over straat |
| reactie 269
|
|
|
Straat zonder licht, Het duister nadert mij. Zal dit mijn einde worden, Is het nu al voorbij? Ben ik dood, of leef ik in de hel? Ik weet niet wat me is overkomen. Had de dood maar snel mij te pakken, Waarom heeft Magere Hein mij niet meegenomen? Ik heb de dood verdient, Het kan niet anders zijn. Ik voel het brandende verlangen, Naar een leven zonder pijn. Neem me mee, Naar een plek zonder gevaar. Neem me mee, Naar een plek zonder verdriet. Neem me mee, Ik heb hier niets meer, Neem me alsjeblieft toch mee. |
| reactie 270
|
|
|
kubrax Berichten: 54 |
jij als mijn vriend? nee dat wil ik niet. ik wil jou als mijn geliefde en niks meer niks minder we hebben zoveel gemeen we hebben allebei maar 1 geliefde gehad en iedereen verdient een 2e kans als jij het ook wil ik wil jou voor de rest van m'n leven |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [3]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...