Huiskamer: Gedichtenslang [3]
| reactie 286
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Wel als je in jezelf gelooft, Als je vertrouwen hebt. Maar bij mij, Bij mij is dat allemaal weggeëbt. Ik vertrouw alleen nog mensen wwar ik in geloof, Maar ik geloof niet in mensen die ik blindelings vertrouw. Toch vertrouw ik dat je het kunt, Ik geloof in jou. ~~~Gedicht voor de denkers hier op deze site~~~ |
| reactie 287
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Jou wil ik nooit meer kwijt, van jou krijg ik nevernooit spijt, je betekent zoveel voor mij, je staat altijd aan mn zij. Je bent er voor me in slechte tijden, en dan help je me met strijden, tegen alles wat negatief is, en komen we er samen door. -niet op toepassing van mij, maar kwam zomaar in me op...- |
| reactie 288
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
Door de bergen, door de dalen, Met mij God zal ik niet alleen dwalen |
| reactie 289
|
|
|
Dwalen in het donker, zoeken naar een uitgang, al duurt het zo lang, ik blijf doorzoeken! |
| reactie 290
|
|
|
Doorzoeken! Kom op mensen! Het moet hier toch ergens zijn?! Maar meneer, hier is geen NOKIA te vinden, En die is niet bepaald klein! ~~~ Srry for the nokia users among us, but it has gradually become the truth to be.~~~ |
| reactie 291
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
klein is mijn stem zo tederzacht ik wil je troosten het liefst nog vanacht zacht is mijn stem de jouwe die trilt ik voel je verdriet omdat je dit niet meer wilt niet wetent wat te zeggen ik wil je helpen, echt Maar ik weet niet hoe omdat dit word gezegd Ik vind het niet erg dat je moet huilen maar het raakt mij je mag hier schuilen Maar het helpt hooguit even en dat doet mij verdriet want dat jij pijn hebt dat wil ik eigenlijk niet Ik wil je troosten maar soms weet ik niet hoe Het irriteert mij ook maar ik kom naar je toe Omdat we om elkaar geven en elkaar veel zient En deze situatie vind ik dat jij niet verdient |
| reactie 292
|
|
|
Verdient hij wel zo'n leven, Verdient hij wel zulke pijn? Zou hij doen wat hij zei, Zou hij er morgen echt niet meer zijn? We moeten iets doen, Dit hebbem we nooit gewild. Hoe konden we toch zover zijn gegaan? We hebben zijn hele leven weggeschild. Dankzij ons had hij die helse pijn, Fysiek, maar ook mentaal. Is dit echt het einde, Of het begin van het verhaal? *Het weekend is voorbij, De jongens zijn er, Maar waar is hij?* Ik wilde hem nog zo graag zeggen, Dat het niet zo rot was bedoeld. De krantenkop zegt genoeg: "Jongen (15) van het leven beroofd" Ik heb me nog nooit zo rot gevoeld. |
| reactie 293
|
|
|
Ik heb me nog nooit zo rot gevoeld en dat gevoel doet me pijn Ik weet niet wat ik moet en wie ik daadwerkelijk wil zijn Ik wil kunnen troosten en liefde kunnen versprijden Maar het valt me zwaar wie gaat me bevrijden Want ik zit zelf in de problemen ookal zijn ze maar klein het doet me verdriet het doet me pijn |
| reactie 294
|
|
|
Pijn in mijn hart, Pijn die ik voortdurend voel. Ik voel me net zo levend, Als die oude dode stoel. 'Er stroomt nieuwe kosmische energie door je heen', Ja tuurlijk, maak dat de kat maar wijs! Ik heb nog nooit die energie gevoeld, Mijn leven leidend als een eenzame reis. Ik ben een reiziger, een ontdekker, Ik ben oud en wijs genoeg. Deze denker keert dagelijks terug in zichzelf, Slapend in de angst, Voor de loodzware dag voor de boeg. |
| reactie 295
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
voor de boeg alleen maar water geen enkel stipje aan de horizon het wordt alsmaar later wetend dat hij zeven zeeën overwon blijft hij door zijn kijker turen al zitten zijn maten in de kombuis hij zal zijn kapitein laten sturen naar de veilige haven thuis |
| reactie 296
|
|
|
Thuis, ja wat is mijn thuis, Wat is mijn vertrouwde stekje. Op school en bij mijn ouders wil ik niet zijn, Maar wat is dan wel mijn eigen plekje? Ik kan altijd nog bij mijn vrienden in de Hemel komen, Maar dat verdriet doe ik niemand aan. Ik zorg voor nieuwe problemen, en die neem ik mee, Op Aarde ben ik toch goed terecht. Alleen aan mijn vrienden heb ik beloofd, Dat ik win voordat ik vecht. |
| reactie 297
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
ik vecht tegen demonen die in me wonen al weet ik dat vechten geen zin heeft is er iets dat in me leeft dat me maakt wie ik nu ben al ben ik bang dat ik mezelf niet herken angst is wat me vasthoud angst voelt zo vertrouwd nu kan ik het nog niet loslaten al beken ik mezelf te haten loslaten is een proces zoals op school een les soms heb je het meteen door andere keren zit je er uren voor te blokken en leren totdat je gaat accepteren |
| reactie 298
|
|
|
het accepteren van jezelf, daar moet je echt voor vechten, maar kom op, probeer je rug te rechten, door te geloven dat je er mag zijn♥ |
| reactie 299
|
|
|
Mag zijn jas In de was Hij was in de speeltuin En dat zand was lekker bruin Want er zit een klodder Van de bruine modder |
| reactie 300
|
|
|
Modder, gemaakt van water en aarde, Rook, gemaakt van water en vuur. Stormen, gemaakt van water en wind, Water is nodig voordat je leven vindt. |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [3]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...