Huiskamer: gedichtenslang
| reactie 106
|
|
|---|---|
|
DJolien Berichten: 772 |
Kruis in het pad, nu kun je links rechts en rechtdoor. Soms is kiezen moeilijk, dat is indenkbaar en logisch hoor. Alleen soms moet je de stap, gewoon durven te maken. Voor je echt verstrikt, in eigen gedachten zult raken. |
| reactie 107
|
|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
Raken kunnen je woorden Diep in mijn hart Je woorden, zullen me vermoorden Je woorden zijn hard. Raken kunnen je woorden Je komt ze niet na Hoe die woorden, me door boorden Je woorden zitten me achterna. |
| reactie 108
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Achterna gezeten door mijn gevoel en onafwendbaar het naderende doel ik wil het niet met al mijn kracht maar dit is echt overmacht het glipt uit mijn handen doorgesneden alle banden voorbij en over het afscheid is daar pijn in mijn hart dit voelt raar |
| reactie 109
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 112 |
Raar dat blijft een woord Waar ik mij blind op staar Het houdt in dat 'gewoon' bestaat Maar das gewoon niet waar Pas als iemand echt ontdekt De zin van het bestaan Kunnen 'raar 'en ook 'gewoon' In de 'Van Dale' staan |
| reactie 110
|
|
|
s-t-a-r Berichten: 53 |
staan kon ik niet zo snel lopen duurde ook erg lang dat ik anders was wisten ze wel er zijn dingen die ik niet kan waar ik lang voor nodig heb maar uiteindelijk kom ik er altijd soms snel maar meestal duurt het lang heel lang. maar ik kan het ik ben ik! |
| reactie 111
|
|
|
Ik, maar er zijn toch zoveel anderen, waarom dan precies ik? die soms de engel lijkt. Ik, maar er zijn toch zoveel anderen, waarom dan precies ik? die hulpvaardig blijkt. Ik, maar er zijn toch zoveel anderen, waarom dan precies ik? die iets onberijkbaars wil. Ik, maar er zijn toch zoveel anderen, waarom dan precies ik? die houdt haar mond niet stil. Ik, maar er zijn toch zoveel anderen, waarom dan precies ik? die zich zo verandwoorlijk voelt. Ik, maar er zijn toch zoveel anderen, waarom dan precies ik? die zo goed snapt wat jij bedoelt. |
| reactie 112
|
|
|
bedoelt iedereen het echt. zoals ik het opvang. bedoelt iedereen alles. zoals ik het begrijp? ik denk namelijk dat je nooit precies weet wat iemand anders bedoelt. want dat kan niet |
| reactie 113
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
Niet komt hier binnen de slang aangekropen Kom! Ga verder met het woordje: slopen... Henk |
| reactie 114
|
|
|
slopen dat kan iedereen. alles kapot maken. dat is simpel geen uitdaging ik heb meer respect voor degene die proberen echt wat te maken, al is dat nog zo moeilijk |
| reactie 115
|
|
|
essie94 Berichten: 32 |
Moeilijk zijn bepaalde momenten Momenten met verdriet Ook al zien misschien de andere niet Dat jij het zo moeilijk hebt Probeer dan toch nog te genieten Ook al heb je het zo moeilijk Het leven gaat door |
| reactie 116
|
|
|
Door stappen moet iedereen, maar eens is de dag dat je ziet. Dat je een wending moet maken, maar erg makkelijk is het altijd niet. |
| reactie 117
|
|
|
huibvanriet Berichten: 93 |
Niet .... Niet negatief Is positief, is plus de beste manier is dus ... wel genieten |
| reactie 118
|
|
|
ard-jan Berichten: 45 |
"Genieten," zei hij, "je moet meer genieten van het leven. Meer lachen, meer huilen meer vallen en meer opstaan. Meer ruzie en meer knuffels en kusjes, meer liefde tussen ons." Maar ik kon het niet want ik was bang dat als ik mezelf aan hem overgaf hij van mij zou verdwijnen, langzaam wegstervend in het niets. Net zoals zijn woorden langzaam wegstierven in het niets om vervolgens door te echoën in mijn hoofd. |
| reactie 119
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Hoofd doet denken daar zit het verstand Hart doet kloppen daar ben je bij je gevoel aanbeland |
| reactie 120
|
|
|
aanbeland waar aanbeland? aan de overkant? de zijkant? in je hart? in je ziel? in een gat? waardoor je viel? |
| Naar boven | |