Huiskamer: gedichtenslang
| reactie 76
|
|
|---|---|
|
roselien Berichten: 216 |
Aan jou denken Doet me pijn, Aan jou denken ik wil er niet meer zijn.. |
| reactie 77
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Zijn alle lichten uitgeschakeld, is alle licht dan serieus gedooft? Nee daar brand nog een licht, de moed en in het beste gelooft. Die de lampen niet uit doet, alleen soms wel even dempt. Maar die altijd durft te hopen, en zich aan goede dingen klempt |
| reactie 78
|
|
|
Anonymous-1 Berichten: 76 |
klempt men zich niet te vaak aan hoop vast zodat de hoop juist geen hoop wordt maar een te grote last want hopen op iets dat is alleen denken het zal je helemaal niets in het leven schenken |
| reactie 79
|
|
|
Schenken jouw woorden liefde? of begroet jij mensen met de haat? Zeg jij vriendelijk hallo als je arriveerd, en tot ziens als je weer weg gaat? |
| reactie 80
|
|
|
gaat het beter als wolken verdwijnen voel je je gelukkiger als de zon gaat schijnen hou je meer van een mooie regenboog of heb je liever toch een bloeiende rozentoog wordt je blij van een hoosbui en houd dat je niet tegen of wordt je verdrietig van onweer en regen |
| reactie 81
|
|
|
natie Berichten: 20 |
gaat het, hoor ik iemand zeggen zachtjes een hand op mijn schouder gaat het wel goed, hoor ik naast mijn oor twee ogen die me aanstaren glimlachend en opgelucht antwoordde ik prima hoe kon hij weten dat ik stierf vanbinnen.... |
| reactie 82
|
|
|
xisax Berichten: 71 |
Vanbinnen is het kil, Zo koud in mijn hart. Het is niet dat ik niet wil, Ik ben alleen zo verward.. Soms wordt het me teveel, Alles van toenkomt terug, Toen was mijn leven niet zo gekleurd en geel, Maar ik maakte juist van een olifant een mug. Op die momenten geld het refrein, Het refrein van dit gedicht. Zal het ooit nog anders zijn? Is het einde al in zicht? Vanbinnen is het kil, Zo koud in mijn hart. Het is niet dat ik niet wil, Ik ben alleen zo verward.. |
| reactie 83
|
|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
Verward, mijn hoofd in de war. Weet niet wat ik moet doen Weet niet wat ik moet zijn Geen zin in dit gedoe. |
| reactie 84
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Gedoe ja je hoort het goed zo noem ik dit echt en dat terwijl ik ondertussen heel hard vecht jij houd je bezig met dingen die klein en onbelangrijk lijken en zijn jammer dat jij dit alleen ziet en mijn gevoel helaas dus niet |
| reactie 85
|
|
|
niet meer kunnen denken niets goeds meer in je om te kunnen schenken niet meer kunnen praten je begint jezelf langzaam te haten niet meer kunnen voelen omdat je zelf niet meer weet wat gevoelens bedoelen niet meer kunnen vrolijk zijn omdat je hart gekoeld is door teveel pijn |
| reactie 86
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 112 |
Pijn, dat is fijn Zegt men voor de gein Dan voel ik venijn Ik word zelfs wat boos Als dat waar zou zijn Een leven pijnloos Is zonder meer zinloos Uw hersens zijn doelloos Ik zeg u vilein U leeft dus gevoelloos |
| reactie 87
|
|
|
gevoelloos ja dat ben jij je laat mensen huilen ipv ze te maken blij waarom of zie je het zelf niet je doet er mensen mee zoveel verdriet dit gedicht is aan niemand gericht maar wist niks anders te verzinnen het volgende woord is winnen |
| reactie 88
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 112 |
Winnen, veel op te verzinnen Geluk kan je niet zomaar simpel innen Probeer jezelf eens intens te beminnen Wellicht schijnt de zon, plotseling naar binnen |
| reactie 89
|
|
|
binnen spelen kleine spruiten want het regent te hard buiten binnen is het warm en fijn en dat vinden kleine spruiten fijn |
| reactie 90
|
|
|
Fijn fijn fijn fijn, als je gelukkig kunt zijn. Fijn fijn fijn fijn, nooit alleen nooit pijn. Fijn fijn fijn fijn, al is iets maar zo klein. Fijn fijn fijn fijn, is goed wat het ook zal zijn. |
| Naar boven | |