Huiskamer: gedichtenslang
| reactie 136
|
|
|---|---|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Jouw mooie ogen schitterden in de zon. Je had een prachtige lach die iedereen betoveren kon. Glanzende haren, ze voelden als satijn. Je was mijn klein prinsesje en mocht van niemand anders zijn. |
| reactie 137
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Zijn, er heel gewoon zijn Luisteren en voelen Verstand uitgeschakeld Zonder doelen Leven in dit moment Heel gewoon jezelf zijn |
| reactie 138
|
|
|
huibvanriet Berichten: 93 |
Jezelf zijn ‘Jezelf zijn’ vraagt om die ander Door wie ik word gekend En of ik nu verander De liefde blijft bekend De liefde wil de ander roemen Weet zeker en is gewend Als ik mijn naam hoor noemen Ik ben ten diepst gekend ‘Jezelf zijn’ niet op jezelf gericht ‘Jezelf zijn’ is verborgen weten Een leven in liefde en licht ‘Jezelf zijn’, je zelf geborgen weten |
| reactie 139
|
|
|
s-t-a-r Berichten: 53 |
jou iets geven dat is alles wat ik wil met jou alles beleven dat maakt mij een beetje stil |
| reactie 140
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Stil is een uitzonderlijk begrip, al praten er geen mensen. het ademen is hoorbaar, want zulke stilte wil niemand wensen. Stil is een uitzonderlijk begrip, al praten er geen mensen. in de natuur is iets hoorbaar, want gehele stilte is iets onmogelijks om te wensen |
| reactie 141
|
|
|
Wensen hebben we allemaal weleens Kleine wensen, grote wensen van kleine en grote mensen Kunst is tevreden te zijn met dit leven Niet alleen maar willen en nemen maar ook bereid om te geven |
| reactie 142
|
|
|
Geven Waarom zou ik jou gelijk geven? Als wij beiden echt mis zitten? Waarom zou ik niet doorleven? Als bloemzaden en fruitpitten? |
| reactie 143
|
|
|
Fruitpitten moet je niet laten zitten Maar die spuug je uit Want als je ze doorslikt groeit er in je lichaam overheerlijk fruit |
| reactie 144
|
|
|
Fruit heeft soorten, zoals citroen, peer, banaan. In een boompje groeien, verse appels aan. |
| reactie 145
|
|
|
this-is-just-desiree Berichten: 113 |
Hoek, in elk hoek schuilt er een ongeluk Hopen dat je het niet krijgt want dan ben je helemaal stuk En als je er maar over zwijgt.. |
| reactie 146
|
|
|
Zwijgt mij de problemen voor, de fouten die er worden gemaakt. Wil een praatgroep gaan verbieden, zo ieder in problemen raakt. |
| reactie 147
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
raakt er iemand in de problemen, bent u helemaal uitgetelt? voor al uw kwaaltjes en angsten, is mijn hart open gesteld. duizend plekjes voor woorden, misschien heeft u er wat aan? anders helpt een bemoedigend woord misschien om weet sterk te staan (: |
| reactie 148
|
|
|
Staan de letters in jou hoofd door elkaar? Lees je de woorden daardoor heel erg raar? Hebben de zinnen daardoor een raadsel geschreven? Kun jij dan over het verhaal wel een samenvatting geven? Dit is herkenbaar voor mensen genaamt de Dyslecten, En misschien zelfs voor de vlotte lezers en de perfecten. Iedereen heeft wel eens teksten in hun leven niet op een rij. Maar wanneer je er voor blijft gaan dan kom je wel weer bij. Deze tekst geeft misschien een raar gezicht. Maar iemand achtervolgt wel dit gedicht. Die is een beetje beter en logiscer dat wel. Zo niet is het niet erg want dit is en blijft een spel. |
| reactie 149
|
|
|
Hopeless1 Berichten: 48 |
Spel of niet alle gedichten in deze slang zijn gevoelens over het leven,vreugde of verdriet dus ieder sluit je bij deze gedichtenslang aan ben benieuwd waar het volgende gedicht over zal gaan |
| reactie 150
|
|
|
Gaan met die banaan Laat je niet kennen Schouders eronder Haal even wat moed uit een vaatje vandaan |
| Naar boven | |