Huiskamer: gedichtenslang
| reactie 496
|
|
|---|---|
|
beshnoemara Berichten: 57 |
Geniet nu het nog kan Van de zon, regen of wind Van de geur van rode rozen Of het schateren van een kind Geniet van al het moois Dat zich op jouw weg bevind |
| reactie 497
|
|
|
Eri369 Berichten: 78 |
Bevind jouw gedicht zich ook hier Door jou toevertrouwd aan papier Van die mooie gedichten Vrolijke en verdrietige berichten Berichten vol van gevoelens En goede bedoelens Daar kan ik zo van genieten Schrijf gedichten met verdriet en En hoop en vrolijke dingen Je zou ze zo kunnen zingen In ieder gedicht een boodschap Is waar ik mezelf op betrap Niet dat ik zo wijs ben En op alles een antwoord ken Maar stuur je in de goede richting Als advies zonder verplichting Ik hoop dat deze slang nog lang groeien mag Want ik lees hem elke dag |
| reactie 498
|
|
|
Hope-Faith14 Berichten: 15 |
deze dag is er een net als elke andere vol haat en vol verdriet gaan de dagen ooit veranderen? soms zijn er dagen een enkele, een keer die gevuld zijn met liefde maar ik wil er zoveel meer... haal juist uit die dagen de hoop en de kracht om door te gaan dan zullen er vanzelf meer mooide dagen bestaan.. |
| reactie 499
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
bestaande lieve slang die druppel op je wang droogt in de wind gekke dolle slang wij zijn niet bang de liefde overwint mooie gekleurde slang blijf je leven lang een gelukkig kind |
| reactie 500
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Een gelukkig kind geboren, zo bijzonder maar zo klein. Waar mijn achternichtje, de trotse zus van mag zijn. Een gelukkig kind geboren, waar mijn neef en nicht de ouders van zijn. Pas geboren hun eerste zoon, nu nog super klein. Een gelukkig kind geboren, hij is helemaal gezond. Onze familie is nu trots, van een nieuwe pamperkont. |
| reactie 501
|
|
|
pamperkont gezond en rond gefeliciteerd hooggeëerd publiek deze baby is uniek |
| reactie 502
|
|
|
beshnoemara Berichten: 57 |
Uniek is iedereen Zoals jij is er maar één Wees zuinig op wie je bent Er is niemand die jou beter kent Laat je niet gek maken Door mensen die je kleineren Je bent mooi zoals je bent Wat anderen ook beweren |
| reactie 503
|
|
|
beweren dat ik blijf geloven in het bestaan alle goeds komt van boven waar komt het anders vandaan als er geen regen zou vallen zullen de oogsten verknallen als er geen wind zal waaien kunnen we niet zaaien als de hemel niet openscheurt wordt er niets opgefleurd |
| reactie 504
|
|
|
Opgefleurd, we eten oliebollen, we eten appelflappen, en we steken vuurwerk af. Oud en nieuw, we eten, we drinken, en gaan kleurrijk en knallend het nieuwe jaar in. |
| reactie 505
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 17 |
In en uit, Komen de woorden, Een gebroken ruit, Dingen die je stoorden, Van heel lang geleden, Ze zitten nog in je hoofd, Je hebt ze vaak gemeden, Nooit worden ze gedoofd. |
| reactie 506
|
|
|
Eri369 Berichten: 78 |
Gedoofd zijn alle kaarsjes van het oude jaar 2013 staat voor de deur, het nieuwe jaar In het nieuwe jaar gaan we alles anders doen Goede voornemens, dingen anders dan toen 2012 was een financieel een matig jaar Crisis en met zn allen klagen we maar Over dingen die niet meer kunnen Over dingen die we elkaar niet gunnen En miljoenen gaan met nieuwjaar in de lucht Geld weg in een vl**k en een zucht Hadden we dat geld niet beter kunnen besteden Aan degene die het hier nodig hebben beneden Of doen we dat niet voor ons zelf dan Doen we dat zodat ieder er van genieten kan We kochten cadeaus voor veel geld Dan denken we er niet aan dat de crisis telt Dat zijn de dingen die we doen voor elkaar Kijk dus maar goed naar boven met nieuwjaar Even met zn allen die crisis vergeten Champagne drinken en oliebollen eten Zodat we in het nieuwe jaar Weer kunnen zorgen voor elkaar |
| reactie 507
|
|
|
huibvanriet Berichten: 93 |
elkaar we hebben elkaar we zijn samen in 't nieuwe jaar en samen zijn we er ook voor elk ander |
| reactie 508
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Na 500 berichten even een nieuw topic, anders wordt het forum onoverzichtelijk: www.1001gedichten.nl/forum/onderwerp/4273/ Fijne jaarwisseling allemaal! |
| reactie 509
|
|
|
Elk ander een gelukkig nieuwjaar, met alle beste wensen. Veel geluk en liefde, voor alle mensen. Bij deze allen een Gezond 2013 Groetjes Jolien |
| Naar boven | |