Huiskamer: gedichtenslang
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
robbyL Berichten: 4 |
Genoeg alles moet stoppen ! mijn hart wilt niet meer kloppen ik ben zo moe ik weet niet meer wat ik doe |
| reactie 17
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Doe jij aan logica? bijvoorbeeld als je links ziet, dan kan ik logisch zeggen. dan zie je rechts niet. Wanneer iemand niet volgt, dan blijft mijn reactie onderaan. Oke het is echt logisch toch, iemand zal hierop misschien doorgaan. |
| reactie 18
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Doorgaan dat is wat ik doe Doorgaan Ook al ben ik nog zo moe Gewoon verder met je leven Gewoon verder Verder streven Blijven lopen op het pad Blijven Al ben je het nog zo zat Hopen in alle zorgen Hopen Op de dag van morgen |
| reactie 19
|
|
|
Snoozz Berichten: 6 |
Morgen, Is de dag. Dat ik me uileven mag. Mag ik doen wat ik wil. Luid of stil. |
| reactie 20
|
|
|
Mrssterretje Berichten: 142 |
Stil als de wind Luid als het kind Dat speeld op het strand Met de ouders, hand in hand. Snel als het water Langzaam, beslissingen nemen we later Wanneer de tijd er klaar voor is En ik de stilte van het geluid niet meer mis. |
| reactie 21
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
Als we meer naar de stilte luisteren...horen we nieuwe bronnen fluisteren... |
| reactie 22
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 244 |
genoeg heb ik van eten snijden dat ik wat ik moet voor al mijn verdriet is het mijn lichaam dat boet |
| reactie 23
|
|
|
Boet, HenkPost en Elke- weten jullie hoe het moet? Al moet ik zeker zeggen. Jullie teksten zijn goed. Maar de gedichtenslang, die moest doorgaan met mis. Het maakt verder niet uit, maar weet dat het fout is. Misschien dat aanpassen, nog op een manier zou kunnen. omdat dingen te leren vallen, moeten we iederen tijd gunnen. |
| reactie 24
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 244 |
gunnen willen we jullie maar snappen doe ik nie hoe ik mijn bericht weghalen kan weet jij daar wat van? misschien is het wel mijn nieuwe doel van mijn leven maar dat houdt mijn vraag niet tegen, help je me even? |
| reactie 25
|
|
|
Samm1997 Berichten: 131 |
even terug in de tijd en denken aan wat je hebt mee gemaakt even stil staan voor die mensen voor wie je zo veel geeft liefde is voor iedereen dus onthoud je bent nooit alleen |
| reactie 26
|
|
|
Alleen een kwestie van de pen, de pen aanklikken. En de teks aanpassen, de fouten weglikken. Netjes en beleeft, vanuit hier de groet. Iedereen is goed bezig, we begrijpen hoe het moet. |
| reactie 27
|
|
|
Samm1997 Berichten: 131 |
moet, ik moet heel veel in mijn leven altijd maar doorgaan nooit ophouden altijd rekening houden met iedereen nooit tijd voor mezelf iedereen proberen te helpen zover als het kan mezelf een beetje verwaarlozen Ik sta voor de keuze ga ik door of kies ik voor mezelf? |
| reactie 28
|
|
|
Marcellaa16 Berichten: 101 |
Mezelf zijn is heel moeilijk voor mij. Het liefst was ik elke dag vrolijk en blij. Nu ben ik vaak verdrietig en stil, maar vrolijk zijn, dat is wat ik wil. |
| reactie 29
|
|
|
Poetess-Sascha Berichten: 139 |
Genoeg vragen, Te weinig antwoorden. Veel gevechten, Te weinig vrede. Veel kinderen, Te weinig zijn blij. Heel veel verdriet, Geen oplossing.... |
| reactie 30
|
|
|
Oplossing voor een liefde, een liefde die verweg is. Wat moet je dan doen? omdat ik diegene mis. Waarom is het zo moeilijk, over diegene schrijf ik geen boek. Maar als ik dat wel zou doen, werd de titel: Niet direct om de hoek. |
| Naar boven | |