Huiskamer: gedichtenslang
| reactie 436
|
|
|---|---|
|
totum Berichten: 20 |
Genoeg heb ik van jou gezeur. Kwil niet meer met jou door de deur. Kom en help me liever een beetje. Of gaan we samen in een cafeetje. Stop nu eindelijk met je gezeur Kwil niet meer met jou door de deur |
| reactie 437
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Deur gesloten mag er niet meer bij. De reden is niet bekend bij mij. Deur gesloten, ben je me vergeten? De reden, ik kan het niet weten. Deur gesloten, maar ik wil het horen. Laat het me weten, ik begin me er aan te storen. Deur gesloten, is de sleutel kwijt? Heb je echt achtergelaten, deze lieve meid. Deur gesloten, kan er niet meer bij. Maar de reden, is niet bekend bij mij. |
| reactie 438
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
mij heeft het hard geraakt toen werd bekend gemaakt dat jij niet meer hoefde te komen nu zie ik wat het ons heeft ontnomen jouw vertrouwen werd geschaad mij maakte het kwaad beiden schoten we in verzet wat al ons denken had belet uren hebben we gepraat van alle kanten kregen we raad uiteindelijk als resultaat dat jij toch buiten staat al kreeg je even geld via de ww daar redden we ons wel mee na drie jaren hield dat op alle begeleiding stop na al die jaren van sparen zwijgen eindjes aan elkaar rijgen zijn de reserves nu op |
| reactie 439
|
|
|
Op, niemand kan ik vertrouwen, na dagen zullen ze me niet toeschouwen. Ze laten me achter ze laten me alleen, ja heel stilletjes gaan mensen van me heen. Het is altijd al zo geweest en dat zal blijven, ik word behandeld als een pen waar ze tijdelijk mee schrijven, Als het pennetje dan geen inkt meer geeft dan dat de prullebak wat eten heeft. |
| reactie 440
|
|
|
Eri369 Berichten: 78 |
Heeft de Kerstman nog niets gebracht? Nog niet gekregen wat je verwacht? Wacht dan nog even, nog even geduld Met Kerst zal jouw verrassing worden onthuld |
| reactie 441
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Onthuld hij dan je diepste wens Dat is de vraag voor ieder mens Wat zal het zijn, wat neemt hij mee Het maakt niet uit, we zijn wel tevree |
| reactie 442
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 34 |
Tevree liggen de poezen voor de kachel te snoezen knus liggen ze tegen elkaar kijk ze eens genieten daar |
| reactie 443
|
|
|
daar komt hij allen opzij hij komt eraan spanning op onze snoeten we gaan hem ontmoeten in een flits is hij voorbij teleurgesteld kijk ik opzij mijn vriendin stond vooraan snel naar haar gegaan hoe zag hij eruit is alles wat ik uit meid het ging zo snel voorbij in een tel mijn meisjesdroom |
| reactie 444
|
|
|
Meisjesdroom, jongensdroom dromen zonder schromen dat deze in het nieuwe jaar voor iedereen uit mag komen |
| reactie 445
|
|
|
Meisjesdroom Dat zijn jongens die te vertrouwen zijn. Dat zijn jongens, die je niet laten gaan. Dat zijn jongens, die van je houden. Dat zijn jongens, die je beschermen. Dat zijn jongens, waar je in alle tijden welkom bent. |
| reactie 446
|
|
|
ben welkom in mijn huis voel er je thuis ben welkom in mijn hart plaats genoeg, minstens nog driekwart |
| reactie 447
|
|
|
Driekwart van de taart heb jij zojuist geproeft voor mij wel duidelijk dat jij dat laatste stukje niet meer hoeft |
| reactie 448
|
|
|
hoeft oma niets vraagt een klein kind dat dit toch wel raar vindt want zij wil altijd wel iets och kindje van me ouderen begrijp je hebben niet meer veel wensen ze willen alleen wat mensen die hun warmte toe dragen zeker de komende dagen |
| reactie 449
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
dagen Hoeveel komen er nog tot dat iemand eindelijk door heeft wat er aan de hand is? Pesten, vechten, zelfs doodschieten. Wanneer gaat dat stoppen? Het zal voor altijd een vraag blijven. |
| reactie 450
|
|
|
s-t-a-r Berichten: 53 |
'blijven we nog lang' vroeg ik als kind vaak 'gaan we al bijna naar huis' wou ik dan weten. maar we bleven altijd langer. en we gingen altijd laat naar huis |
| Naar boven | |