Huiskamer: gedichtenslang
| reactie 421
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 34 |
Mug zoemt door de kamer het zoeken duurt lang ben blij dat ik jou gevonden heb maar zit nu met een rode vlek op mijn behang |
| reactie 422
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 7 |
Behang op de muur, Ieder uur, Verandert het behang, Het maakt je bang. |
| reactie 423
|
|
|
Bang zijn maakt je sterk als je het kan overwinnen dat is mij nog niet gelukt met die grote zwarte spinnen Vanuit de hoek van mijn plafond kijken jou ogen mij dreigend aan ik begin keihard te gillen wil hier zo snel mogelijk vandaan |
| reactie 424
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
van Daan mijn neef die me laatst schreef over zijn muzikale talent die wil gaan wonen in een tent of een hutje dus niet hutje mutje op- boven- of onder elkaar weet je wel waar de eenzaamheid lokt waar zijn getrommel niet stokt hij is de drummer van de band enfin Daan dus met zijn talent |
| reactie 425
|
|
|
Talent heb jij zeker ik zie het keer op keer hoe jij gedichten schrijft verbaast mij iedere keer weer Ze zijn heel afwisselend leuk, verdrietig, kort of lang er zitten ook serieuze bij je doet het goed in de gedichtenslang Dus blijf vooral schrijven vind ze leuk om te lezen want goed dichten kan jij dat heb je mij wel bewezen |
| reactie 426
|
|
|
spekkie20 Berichten: 9 |
Bewezen is maar weer dat ik te snel was deze keer. Dus leg ik mij te ruste voor nu zeg ik: weltrusten |
| reactie 427
|
|
|
Weltruste lieve schat morgen weer een fijne dag want ik heb voor jou de zon besteld die schijnt ...met een grote lach |
| reactie 428
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Welterusten, slaap maar zacht Welterusten, naar de droom die op je wacht Welterusten, laat je fantasie maar stromen Welterusten, reis naar het theater van de dromen |
| reactie 429
|
|
|
dromen met een lach weet je wat ik zag een regenboog vol kleuren deed de hemel openscheuren daaruit daalden heel zacht duizenden sterren van de nacht in mijn droom neergestreken als een warme deken voor alle mensen in de kou |
| reactie 430
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 17 |
Kou is er weer, Iedere keer, De winter is weer hier, Dan zie je de Kerstman met zijn rendier. |
| reactie 431
|
|
|
Rendier in galop werken aan de conditie hop hop hop hop Want hij wil graag als hij aangespannen wordt niet achteraan staan maar heel graag voorop |
| reactie 432
|
|
|
voorop in de stoet glimlach op de snoet parmantig flanerend loopt onze Berend zijn ogen vliegen in het rond met zijn glimlach om de mond alles wat hij ziet alleen pa en ma niet zijn broertjes en kleine zusje geven hem vlug een kusje het is carnaval snap je hij is verkleed als Roodkapje met zijn mandje geklemd in zijn handje deelt hij koekjes uit nu nog zie ik zijn snuit niets weet ik van zijn dromen alleen dat het goed is gekomen |
| reactie 433
|
|
|
Gekomen is de tijd van feestdagen en gezelligheid met z'n allen bij elkaar zo gaat dat ieder jaar |
| reactie 434
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 17 |
Jaar in jaar uit, Je kijkt door de ruit, Een seizoen komt en gaat, Het is nooit zo dat het stil staat. |
| reactie 435
|
|
|
staat de kerstboom al klaar ballen en engelenhaar slingers rood en groen bestel jij de kalkoen of zullen we uit eten gaan overal komen vragen vandaan drukte om de feestdagen het kan me bekoren kerstliederen vliegen om de oren wie zal het kindeke dragen |
| Naar boven | |