Huiskamer: gedichtenslang
| reactie 466
|
|
|---|---|
|
Valab Berichten: 210 |
Horen is soms een probleem Als je bv gehoorschade hebt Ik dacht er niet over na Tot mijn leerkracht MO erover vertelde |
| reactie 467
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Vertelde de jongen in Newtown maar iemand maar zijn probleem Dan bleef het gif van destructie niet borrelen in zijn brein Vertelde iemand hem maar dat ook hij hulp kan vinden Dan was zijn drang naar moord en doodslag misschien getemperd Vertelde iemand Amerika maar dat Het Wilde Westen niet meer bestaat Dan was een in de grondwet vastgelegd recht op wapenbezit niet meer nodig Vertelde iemand de nabestaanden van de slachtoffers maar dat het niet voor niets was Maar waarschijnlijk zou dat een leugen zijn..... |
| reactie 468
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
Zijn mijn zus en ik wel soms braaf? Nee,ik denk het niet Of wel soms? Ja,eigenlijk wel Maar wel heel soms |
| reactie 469
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
soms zou ik je uit mijn gedachten willen gummen, maar watervaste stift gaat niet snel weg dat jij voor altijd in mijn hoofd blijft, fijn, of juist pech? |
| reactie 470
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
pech sorry dat ik het zeg gewoon pech gehad jij kruiste mijn pad nu zijn we aan elkaar gekluisterd luisteren we naar de wind die fluistert dat pure pech niet bestaat we zijn elkaars levensmaat |
| reactie 471
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 34 |
Levensmaat gevonden ineens was jij daar het gebeurde in Londen je was onweerstaanbaar We keken elkaar aan en wisten het meteen vonken sprongen over en de liefde verscheen |
| reactie 472
|
|
|
ver scheen het te zijn het licht achter het gordijn alle nachten liggen wachten op een geluid haal me hier uit voor ik verdwaal stuur me die straal een klein streepje licht voor mijn voeten gericht is al genoeg meer was er niet wat ze vroeg dwalend in haar wereld van steen waar ieder licht verdween bleef ze stilletjes wachten iemand zal haar pijn wel verzachten het bericht is verzonden ze heeft het licht gevonden ver scheen het te zijn dat licht achter het gordijn |
| reactie 473
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 34 |
Gordijn is gesloten niets laat zij toe door verdriet overgoten is zij van binnen moe Moe van al het denken continu te incasseren proberen staande te blijven niets kan haar intresseren Licht staat te wachten tot zij weer toe laat dat kan alleen gebeuren als het gesloten gordijn weer op een kier gaat |
| reactie 474
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Gaat het wel? was wat zij vroeg. Je ziet zo bleek, eet je wel genoeg? Ik weet niet het andere meisje, het gaat goed geloof ik. Voel me alleen wat zwak, en ik voel me dik. Je bent niet dik, geloof mij maar. Ik krijg kippenvel, doe niet zo raar. Ik doe niet raar, reageerde het meisje toen. Het gebeurt gewoon, kan er niets aan doen. Ik zal je helpen, weer normaal te eten. Want deze gedachte, moet je vergeten. Oke zei het meisje, ik wil ook graag. Het komt in orde, we beginnen vandaag. |
| reactie 475
|
|
|
vandaag gaat het misschien gebeuren zal de hemel openscheuren of de aarde gaan splijten als ik zou mogen kiezen dan zou ik voor de hemel gaan al die kleuren staan me wel aan alles wat er achter de horizon wacht lijkt me gewoon een pracht dromen over hoe het daar is dromen over de mensen die ik mis deed ik al veel het grijpt me nu weer bij de keel denkend aan mijn geliefden achter de horizon dromen die ik verzon of is het werkelijkheid wachten tot de aarde splijt als ik mag kiezen in dit gebeuren wil ik wachten op de hemelse kleuren |
| reactie 476
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Kleuren van warmte kleuren van ijzige kou Kleuren voor een gemis kleuren speciaal voor jou |
| reactie 477
|
|
|
voor jou wil ik vechten voor jou wil ik doorgaan al is het tot aan de einder die horizon blijft nu trekken is het een teken? ach wat laat het maar zijn het is zoals het is en het gaat zoals het gaat las ik in mijn boek het ligt nu op de hoek van de tafel naast een heerlijke wafel met een kop koffie die geurt mijn horizon kleurt |
| reactie 478
|
|
|
beshnoemara Berichten: 57 |
Kleurt de regenboog jouw dag Of laat jij de donderwolken toe Kleur jij de wereld met jouw lach Of ben jij van alles moe |
| reactie 479
|
|
|
moe kan ik wel eens zijn dan doen mijn voeten pijn van het vele lopen en staan al ben ik dan wel voldaan na een werkdag vol "verzorgen" dan zeg ik tot morgen |
| reactie 480
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Morgen kan het verkeren kan de wereld anders zijn neem het mooie mee naar morgen dat wat je lief is of heel fijn geef jezelf waar de nood is koester dat waar je om geeft geniet er van, tezamen opdat je kerst warm beleeft |
| Naar boven | |