Huiskamer: gedichtenslang
| reactie 406
|
|
|---|---|
|
spekkie20 Berichten: 9 |
raadplegen doet iedereen maar wat moet je ermee? raadpleeg ik jou of raadpleeg je mij? wat het ook doet het is toch nooit goed. dus wil ik niet raadplegen want ik kan er echt niet tegen |
| reactie 407
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 34 |
Tegen de lamp lopen auw, dat doet pijn je bent opgepakt voor iets nee, dat voelt niet fijn Volgende keer slimmer aanpakken dan komt het best wel goed of eerlijker gaan leven dan blijf je op vrije voet |
| reactie 408
|
|
|
voet is een raar ding je loopt erop dat is een ding hij kan ook stinken dat is niet fijn gelukkig zijn mijn voeten klein. |
| reactie 409
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
klein is de kunst groots om het te herkennen oké ik zal het bekennen ik vraag je om een gunst houdt het verborgen mijn kleine schat het is maar wat geklad |
| reactie 410
|
|
|
Geklad op mijn papier woorden nog nergens op gericht nog geen tien minuten later staat er ineens een gedicht |
| reactie 411
|
|
|
Gedicht is het gat ik heb er zolang op gewacht. gewacht op het dichten van mijn gat. |
| reactie 412
|
|
|
gat is gedicht de klus is geklaard heb je nog wat licht vraagt de metselaar bedaard aan de andere kant van de muur |
| reactie 413
|
|
|
Muur is een lastig onkruid wat niet makkelijk verdwijnt ik schoffel me dagelijks gek om te zien dat jij weer verschijnt Een bekend spreekwoord luid dat de aanhouder wint maar ik denk dat in dit geval jij de gene bent die wint |
| reactie 414
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 7 |
Wint of went, Een woord dat je herkent, Winnen van de strijd, Leven met onzekerheid. |
| reactie 415
|
|
|
Onzekerheid over mijn huis want die staat te koop hoelang gaat het nog duren maar ik hou goede hoop Op een dag hangt er een bord met de tekst is verkocht zal het toch wel jammer vinden want ik ben er best wel aan verknocht |
| reactie 416
|
|
|
verknocht aan het leven het duurt maar zo even haal alles uit de dag want niets moet en alles mag |
| reactie 417
|
|
|
Mag ik je iets vragen voor deze ene keer wil je me alsjeblieft dragen want mijn voeten doen zo zeer |
| reactie 418
|
|
|
Zeer zeker wil ik dat, maar mijn rug doet zeer mijn schat. Dus ga maar lekker kruipen op de grond, zo kun je ook de wereld rond. |
| reactie 419
|
|
|
Rond zijn mijn billen waar ik lekker op zit dat doe ik niet zo vaak want in mij zit best wel pit Altijd ben ik druk bezig met van alles in de weer maar soms geef ik er aan toe zodat ik het zitten niet verleer |
| reactie 420
|
|
|
verleer je gewoontes werd mij gezegd daarbij niet uitgelegd hoe moeilijk dit is herhaaldelijk val ik terug in mijn aangeleerd gedrag laat jezelf zien dat mag maak van een olifant maar weer een mug |
| Naar boven | |