Huiskamer: gedichtenslang
| reactie 376
|
|
|---|---|
|
s-t-a-r Berichten: 53 |
zwijgen is goud zeggen ze toch altijd en toch, toch moet ik altijd praten Ik moet altijd vertellen wat er is waarom ik iets doe of waarom niet. laat mij zwijgen laat mij zwijgen als ik dat wil! |
| reactie 377
|
|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
Wil, ik wil, ik wil niet Enige wat je hoort Het doet me verdriet Het enige wat ik vraag Is of iemand mij nu vermoord. |
| reactie 378
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
vermoord waren mijn gevoelens helemaal lam geslagen durf ik me hieraan te wagen of laat ik het stil voorbij gaan het bericht in de krant schuif ik aan de kant mijn gedachten kunnen het niet aan wat ik me al vaker afvraag komt het ooit nog goed vandaag morgen,volgende week of jaar misschien is de wereld klaar gaat hij aan ons verloren |
| reactie 379
|
|
|
Mousider Berichten: 10 |
Verloren zak ik in elkaar Handen besmeurd met bloed Trillend van de kou Ze hebben het weer voor mekaar De laatste traan verlaat mijn oog Ik zal geen pijn meer hebben Het is over nu, het is klaar. |
| reactie 380
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 34 |
Klaar voor een nieuw begin schuif ik het verleden terzijde wil alleen nog maar vooruit door naar de volgende bladzijde |
| reactie 381
|
|
|
bladzijde na bladzijde verslinden tot mijn ogen verblinden lezen is alles wat ik wil liefst de dikste pil |
| reactie 382
|
|
|
s-t-a-r Berichten: 53 |
pil na pil slik ik ze door. mijn zicht wordt wazig maar oh, wat voel ik mij goed het voelt alsof ik alles aan kan. ik ben blij, ontzettend blij eindelijk ben ik weer is blij maar dan. alles wordt zwart voor mijn ogen het was de verkeerde. iemand gaf mij de verkeerde. alles bleef zwart ik was weg. |
| reactie 383
|
|
|
Weg ben jij Uit mijn leven Verdwenen voor altijd Waar is de liefde gebleven |
| reactie 384
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Weg was mijn vertrouwen, in een zekere keuze. Ik had ingezien, dat die er niet was. Weg was mijn vertrouwen, in een vaste stap. Ik had gemerkt, dat ik dat niet kon. Weg was een goede keuze, ik kon dat niet. Want ik wist niet wat ik wilde, dus ik koos maar niets. Want weg was mijn vertrouwen, weg was mijn geloof. Ik moest het terug vinden, maar ik wist niet waar ik moest beginnen. |
| reactie 385
|
|
|
Haha op t zelfde moment ingestuurt xD Beginnen met een rijmpje maken Op het zelfde moment begonnen met insturen Best grappig om te lezen zo Het kan best even duren Voordat het binnenkomt |
| reactie 386
|
|
|
binnenkomt het zeker waar is het gebleven zal ik er aan beginnen zomaar wat zinnen om jullie beiden te verblijden |
| reactie 387
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
Verblijden op de komst van een baby waar zo innig naar werd verlangd Het is een wonder te worden gedragen in de schoot tot op een zekere dag wij jouw huilen mogen begroeten Je zult de wereld gaan ontdekken die wij al een tijdje gaan om vanaf nu samen zij aan zij te staan! |
| reactie 388
|
|
|
Muizje Berichten: 2 |
Staan aan het begin van de ondergaande zon Diep in de zee Golven slaan tegen je aan En schelpen prikken in je huid Maar hij staat naast je Met zijn armen om jou heen Zo lief en teder Hij drukt een kusje op je wang Hij zegt dat hij van je houdt En jij beseft eindelijk Dat je er mag zijn |
| reactie 389
|
|
|
Eri369 Berichten: 78 |
Zijn ze er al die kerstspullen klokken slingers en kerstballen en nog meer van die prullen om het huis te versieren met zn allen die heerlijke tijd komt er weer aan dat we weer samen genieten gaan van lichtjes, cadeautjes, eten en elkaar nog even afspreken bij wie en waar En wat wordt dit jaar het kerstmenu Drinken we fris of een mooie Grand Cru Allemaal dingen die nu zo belangrijk zijn Vieren we het groots of houden we het klein We willen voor elkaar goed uit de hoek komen Elkaar verwennen rond die prachtige kerstbomen Of gewoon even met zn allen samen zijn Wat wordt het nou? Groots of klein? |
| reactie 390
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 34 |
Klein ben ik allang niet meer die tijd is ver voorbij dat heeft ook zijn voordelen want nu ben ik echt vrij Vrij om zelf te denken en te zijn wie ik wil mijn eigen keuzes maken kijkend .. door mijn eigen bril |
| Naar boven | |