Huiskamer: gedichtenslang
| reactie 346
|
|
|---|---|
|
marill Berichten: 1058 |
meent hij dit echt is het de waarheid die hij zegt kijkend in zijn ogen weet ik dat hij niet heeft gelogen mijn hart vult zich met bloed nu heb ik de moed die was verdwenen stevig staan mijn benen nu op de grond gevestigd hij heeft het bevestigd hij heeft niet gelogen dat zie ik aan zijn ogen |
| reactie 347
|
|
|
s-t-a-r Berichten: 53 |
ogen die me aan staren. de blik zegt al genoeg 'haal me hier weg' 'maak me vrij' 'help me' ik kijk het meisje aan. maar niks wat ik kan doen zal haar helpen. ze zit voor altijd opgesloten in haar eigen hart. |
| reactie 348
|
|
|
Mousider Berichten: 10 |
Hart van steen Koud en grauw Toen jij verdween Niemand meer die ik vertrouw |
| reactie 349
|
|
|
vertrouw is gemakkelijk gezegd vertrouwen moet je opbouwen met overgave je vertrouwen geven zonder vertrouwen is het moeilijk leven |
| reactie 350
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Leven Een klein lichtje, haalt angst uit de duisternis. Een klein lichtje, heeft vrede als betekenis. Een klein lichtje, geeft vertrouwen door. Een klein lichtje, maakt een vrolijk koor. Een klein lichtje, kan al genoeg zijn om te genezen. Een klein lichtje, kan de oplossing al wezen. |
| reactie 351
|
|
|
wezen[tje] wat ben je klein je handjes zo fijn die je laat fladderen als ik je ga badderen schuim spat alle kanten op kom maar kleine mop |
| reactie 352
|
|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
Mop je bent mijn wereld Mop ik heb je laten gaan.. Mop ik moes je laten gaan Mop ik moet even doorgaan (faal:$) |
| reactie 353
|
|
|
Doorgaan door te stappen achtervolg je eigen gevoel. Doorstappen in de wereld achtervolg je eigen doel. |
| reactie 354
|
|
|
doel is in zicht waar ik me op richt de einder lokt mijn adem stokt achter de horizon verborgen ligt het doel van morgen |
| reactie 355
|
|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
Morgen ben ik weg Gister was ik vrolijk Vandaag doe ik nep Overmorgen doet iedereen olijk |
| reactie 356
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Olijk wil ik zijn Droef ben ik Geluk is te vinden De weg zoek ik |
| reactie 357
|
|
|
joycejoy Berichten: 87 |
ik wens altijd meer zon Om onze wereld meer kleuren te geven. Ik wens genoeg geluk,voor een eindeloze lach Ik wens jullie allen het beste en vooral vrede op jullie harten en op aarde |
| reactie 358
|
|
|
aarde geeft de mens ontneemt de aarde zijn leven geen wonder dat hij gaat beven |
| reactie 359
|
|
|
Beven ja ik tril van de kou, die ik ontwikkeld heb door jou. Pijn die in mij leeft, door jou dat het verdriet geeft. Ik hoor jou stem nog tegen mij spreken, het lijkt dat mijn lichaam net als glas is gaan breken. |
| reactie 360
|
|
|
breken wilde ik niet die dag dat je mij verliet menigmaal heb ik je geschreven waar ben je gebleven met je oprechtheid ben je bang voor de kwetsbaarheid ik zal niet oordelen dat deden al velen weet alleen dat ik me opvreet omdat ik nog steeds niet weet welk doel je voor ogen had toen je koos voor een ander pad |
| Naar boven | |