Huiskamer: gedichtenslang
| reactie 361
|
|
|---|---|
|
DJolien Berichten: 772 |
Pad des wijsheid die ken ik niet pad des liefde volgens mij evenmin Pad des angsten geeft verdriet pad des vrede kent ook geen begin |
| reactie 362
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Begin of einde niet altijd zichtbaar Begin of einde niet altijd draagbaar Begin of einde niet altijd aanvaardbaar Begin of einde soms onherstelbaar |
| reactie 363
|
|
|
s-t-a-r Berichten: 53 |
onherstelbaar lijkt mijn fout. het lijkt oh zo verkeerd in mijn ogen is het onomkeerbaar jij zult er wel weer anders over denken maar ik.. ik voel me rot erover sorry. |
| reactie 364
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
sorry dat ik stoor ik wil er door was alles wat ik zei jullie gingen niet opzij bleven rustig staan al kwamen er meerdere aan jullie blokkeerden het hele pad tot iemand er genoeg van had hij ramde het karretje naar voren zo kwam hij jullie gesprek verstoren een scheldpartij was het resultaat STOP! zei iemand kordaat boodschappen doen is wat ik haat in de supermarkt raakt men aan de praat |
| reactie 365
|
|
|
Eri369 Berichten: 78 |
Praat maar zoveel je kan Zwijgen daar weet ik alles van Van gevoelens binnen houden Want wat als anderen er iets zeggen zouden Onzekerheid is mijn straf Dat komt altijd op mij af Durf mijn denken niet te laten zien Want dan vindt een ander mij gek misschien Ik zwijg en houd mij stil Ik zeg niet wat ik zeggen wil |
| reactie 366
|
|
|
Iloveher Berichten: 17 |
Wil je bij me blijven voor de rest van mijn leven? Ik heb je nodig, ik zal je al mijn liefde geven. Ik wil je gelukkig maken, en de engelen over je laten waken. Maar die engeltjes komen al gauw terug, want: 'Engeltjes waken niet over andere engelstjes' , zei hij vlug. |
| reactie 367
|
|
|
s-t-a-r Berichten: 53 |
vlug veegde ze haar tranen weg niemand mocht het weten. ze deed alsof ze het goed oppakte mar tegelijkertijd. ging het slecht slechter als ooit |
| reactie 368
|
|
|
ooit mag het kind in mij buiten spelen dan laat ik je helemaal vrij om al je dromen te delen |
| reactie 369
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
deel je je lach met een ander, geef je iedereen geluk, dan zul je merken, ook die ander's dag kan niet meer stuk! |
| reactie 370
|
|
|
stuk gebeten hier en daar versleten ligt je lievelingsknuffel waar ik soms aan snuffel veilig opgeborgen tot morgen |
| reactie 371
|
|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
Morgen is het over Morgen is het voorbij Vandaag is er een medicijn En dan zijn we allemaal weer blij.. (lol.. oke die faalt xD) |
| reactie 372
|
|
|
blij stralend kijkt ze me aan ze mag naar sinterklaas gaan al is ze zenuwachtig het wordt vast prachtig |
| reactie 373
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 34 |
Prachtig zijn jou ogen waar ik dagelijks in verdrink gelukkig kan ik zwemmen anders was dat toch wel link |
| reactie 374
|
|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
Link ben ik geworden Over alles wat ik te weten ben gekomen Je maakt het uit met iemand En al je zelfvertrouwen is ontnomen. |
| reactie 375
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Ontnomen uit het leven, te weinig tijd is jou gegeven. Te veel strijden aangegaan, te kort op eigen benen kunnen staan. Ontnomen uit het leven, te weinig tijd is jou gegeven. Je hebt veel door moeten maken, te vroeg moesten we jou kwijt raken. Zo jong zo moedig zo dapper zo stil Waarom moest het jou overkomen, dat is waar ik een antwoord op wil. Maar ik zal er geen antwoord meer op krijgen, in ons hartje leef je door, maar je stem zal blijven zwijgen. (fictief) |
| Naar boven | |