Huiskamer: gedichtenslang
| reactie 316
|
|
|---|---|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Gaat er een twijfel door je heen Is het wel zoals het scheen Realiseer je het moment Waar je in het heden bent Neem het tot je, elke tel Speel het dagelijkse spel Wees beducht voor enige spot Zoek je rol en vind je lot Zoek een kans achter elke deur Maar........, blijf altijd de regisseur |
| reactie 317
|
|
|
Josevanrosmalen Berichten: 185 |
regisseur van je eigen leven dat is niet een ieder gegeven ook het toeval speelt een rol al doet je dat geen lol |
| reactie 318
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
LOL is lachen om een ander LOL is lachen met elkaar LOL is binnenpret hebben LOL is eigenlijk zo raar LOL is plezier hebben LOL is vrolijk zijn LOL is om de gekste dingen lachen LOL is iets omdat het LOLLIG kan zijn |
| reactie 319
|
|
|
Zijn, is leven van je leven Zijn, is wezen wat je bent Zijn, is durven om te geven Zijn, is tonen wie je bent Zijn, is voelen van momenten Zijn, is beleven van verdriet Zijn, is waarderen van het mooie Zijn........., is voelen dat je geniet |
| reactie 320
|
|
|
Eri369 Berichten: 78 |
Geniet van iedere dag Geniet van ieder moment Ben blij dat je er wezen mag Ben blij dat je hier op aarde bent Soms zit het tegen En voel je je bedot Soms zit het mee Geniet van dat lot Maak vrienden in je leven Blijf niet staan aan de zijlijn Geef elke dag wat je kunt geven Want elke dag kan je laatste zijn |
| reactie 321
|
|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
Zijn we nog wel vrienden Geloof je nog wel in mij Of ben ik 1 van je bedienden Tegenwoordig ben ik in de buurt van jou niet blij |
| reactie 322
|
|
|
s-t-a-r Berichten: 53 |
blij wordt ik wanneer ik je zie vrolijk ben ik als jij bij mij bent en verdriet komt dan weer terug wanneer jij weg moet, en mij zo achterlaat |
| reactie 323
|
|
|
Achterlaat waar je zonder mee kan, wat je wilt kwijtraken. Achterlaat de problemen, probeer het beter te maken. Achterlaat je mij omdat ik het verdien? of doe je dat omdat je het niet meer weet wat je wilt? Achterlaat je mij omdat je verwacht dat dat de oplossing is? of doe je dat omdat je bij het idee van samen zijn al rilt. |
| reactie 324
|
|
|
Rilt je lichaam tot in je vezels Als je denkt aan wat toen was hoe je er voor hebt moeten vechten maar uiteindelijk toch genas door te zoeken in jezelf naar de kern, naar je kracht ben je geworden wie je bent en is het leven weer een pracht |
| reactie 325
|
|
|
Pracht en Praal Hoort bij het bekende feest: Carnaval. Versierde wagens, verkleede mensen. Optochten met mooie wagens, en papiertjes met wensen Carnaval is in plaatsen in Nederland, soms een uitbundig feest. Het ziet er allemaal leuk uit, en van de leuke drukte genieten we het aller meest. |
| reactie 326
|
|
|
Het allermeest geniet ook ik van carnaval Voor mij begint het in november al Want de 11 november is het openingsbal 11 en 12 februari is wanneer ik feesten zal Met vreemden, bekenden, familie en buren Vrolijke gezichten en niet van die zure Het kan voor mij niet lang genoeg duren Met z’n allen feesten tot in de vroege uren |
| reactie 327
|
|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
Uren lang Denk ik aan De dingen die ik beter Had kunnen doen Uren lang Denk ik aan De dingen die ik Leuker had kunnen doen Uren lang Denk ik aan De dingen die ik Misschien beter niet had kunnen doen |
| reactie 328
|
|
|
Doen we wat we doen omdat we het moeten doen doen we wat we doen omdat men verwacht dat we het doen doen we wat we doen omdat we het kunnen doen maar wat zouden we doen als we doen wat we willen? |
| reactie 329
|
|
|
Willen jullie mij geloven of denken jullie dat ik zit te bedriegen? Willen jullie mij beloven, of denken jullie dat ik zit te liegen? |
| reactie 330
|
|
|
Liegen is niet goed, het is zo fout Liegen voelt niet goed, het voelt zo koud Liegen mag niet, hou het beter stil Maar soms is het nodig, een leugentje om best-wil |
| Naar boven | |