Huiskamer: gedichtenslang
| reactie 301
|
|
|---|---|
|
Eri369 Berichten: 78 |
Blij word ik allerminst van die nivellering Ik schrik me zowaar echt de t*ring Hoop dat we die ziekte maar niet krijgen Want dan gaan de kosten nog meer stijgen Eerst 50 euro voor de huisarts erbij Dat lijkt zowaar bijna op oplichterij Dan nog eens een veel hoger eigen risico Nee, dat gaat wel lekker zo Ik dacht eerst aan een tweede baan Want zoveel inleveren kan mijn beurs niet aan Maar ja, daar schiet ik ook niets mee op Dan gaat mijn inkomen nog verder over de top Nee dit plan schiet echt te kort Waarom zou je nog gaan werken als je er niet beter van wordt |
| reactie 302
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Wordt het allemaal nog anders, als het nu allemaal gaat. Ik vraag me af of er eens iets veranderd, en er uiteindelijk iets definitiefs staat. |
| reactie 303
|
|
|
essie94 Berichten: 32 |
Staat hij opeens Voor mijn neus? Of is dit een droom? Ik durfde het alleen te dromen Maar dit is werkelijkheid Dat je nu voor me staat Is nu echt een feit! |
| reactie 304
|
|
|
Feit en Fabel, Kun jij altijd zien of het een feit of fabel is, waarschijnlijk ga je er zelf wel eens over twijfelen Wat is de feit, wat is de fabel. Wat is de waarheid, wat is de leugen. Wat is de feit, wat is de fabel. Wat is de waarheid, wat is de leugen. Wat is de feit, wat is de fabel. |
| reactie 305
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Fabel, fabel fabel vaak zijn ze formidabel overlevering van een verhaal soms mooi, soms miserabel ze zijn talrijk en divers in elk land, stad of wijk het is een fenomeen met zelfs een eigen rijk |
| reactie 306
|
|
|
ard-jan Berichten: 45 |
Rijk zijn draait niet om geld, heb ik gemerkt. Arm zijn evenmin. Nu jij niet meer de mijne bent, zie ik in hoe rijk ik was, maar vooral hoe arm ik nu ben... |
| reactie 307
|
|
|
Ben niet boos Ben niet bang Ben niet verdrietig Het duurt niet lang Eens gaat de zon weer schijnen Schijnt zijn stralen naar benee Eens zul je gelukkig zijn En neemt de zon je tranen mee |
| reactie 308
|
|
|
Mee naar zee nam ik een vlieger met een kaart om vast te knopen om te laten vliegen hoog naar boven om te geven aan de mensen die niet meer in leven zijn om te vliegen los te laten met een tekst voor hen dat wij allen hier beneden nog iedere dag aan hun denken |
| reactie 309
|
|
|
essie94 Berichten: 32 |
Denken aan jou Je woont zo ver weg Met heel mijn hart Geef ik de liefde aan jou Een lieve jongen Ontmoet op vakantie Je bent geweldig |
| reactie 310
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Geweldig vind ik je. Alles wat ik goed vind, vind ik in jou. Dat komt omdat ik je graag heb. Dat komt omdat ik van je hou... |
| reactie 311
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Hou je er van te geven en het plezier te mogen beleven een kans te overdenken aan wie dan iets te schenken kijk heel goed om je heen en richt je op diegeen die het even moeilijk heeft graag een warme blik beleeft door die ene niet te vergeten en we allemaal mogen weten het is goed om te verwachten je bent altijd in iemands gedachten |
| reactie 312
|
|
|
JPSpadzinski Berichten: 139 |
gedachten gang, een lange gang de lamp gaat uit , zo nu en dan dat weerhoud hem niet. om te lopen, door mijn dromen gedachten gang, een donkere gang met berg en dalen, zo nu en dan dat weerhoud hem niet om te vliegen, door mijn dromen. |
| reactie 313
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Dromen wil ik niet over jou. Ik heb genoeg aan je gedacht. Want ik wil je proberen te vergeten. Want je hebt moeilijke tijden in mijn leven gebracht... |
| reactie 314
|
|
|
Gebracht met onzekerheid, maar gevult met liefde. Gebracht met angsten, maar gevult met geloof. Gebracht met verdriet, maar gevult met warmte. |
| reactie 315
|
|
|
Warmte is wat ieder wil dat is toch waar mensen willen liefde een beetje warmte van elkaar waarom niet praten waarom geen gulle lach zo zorg je voor een lichtpuntje op een donkere duistere dag iemand die naar je luistert iemand die met je praat dat is toch datgene waar het bij ieder om gaat |
| Naar boven | |