Huiskamer: gedichtenslang
| reactie 286
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Verwacht veel dan je denkt. Positief nadenken doet erg goed. Geloof in je zelf en verander voor niemand. Dat is makkelijk en vraagt geen moed. |
| reactie 287
|
|
|
connydj Berichten: 19 |
Moed houden, dat is wat ik doe maar daarvan wordt ik wel eens moe het is overleven, dat is mijn bestaan is het wel waard om hier mee verder te gaan |
| reactie 288
|
|
|
Eri369 Berichten: 78 |
Gaan, staan en lopen waar je maar wil dat kan niet iedereen sta je daar wel eens bij stil? |
| reactie 289
|
|
|
s-t-a-r Berichten: 53 |
'STIL!' hoorde ik uit mijn mond komen 'HOU GEWOON EVEN JE BEK' klonk daarna geschrokken keek ik om me heen waar kwam dat vandaan? ben ik dan echt zo gemeen? of was ik gewoon ontdaan |
| reactie 290
|
|
|
Ontdaan van zijn schil Stapte de aardappel in bad Is dit wat ik wil? Dacht die rare patat Of maak ik een fout Want voor je weet.. Nu is het nog koud Maar straks wordt het heet En na deze pan? waar eindig ik dan? Foute boel, oh nee Volgens mij zit ik in de puree |
| reactie 291
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Puree dat zijn gestampte aardappels, niet bepaald mijn lievelings gerecht. Maar mensen in hongersnood, gaan er graag voor in gevecht. |
| reactie 292
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Gevecht houden met je vrienden is iets stout. Blijf van elkaar houden en steun elkaar. Ruzie kan wel eens komen. Dat voelt soms wel een beetje raar. |
| reactie 293
|
|
|
JPSpadzinski Berichten: 139 |
raar gevecht in je hoofd gevecht tussen de engelen, de donkere en de engelen van het licht in een donkere dimensie bereiden ze, zichzelf voor. De oorlog is dichtbij, je hoort hem fluisteren. Vanuit de hoeken van mijn angsten. hoor hem fluisteren, hij wil je verlangens. hoor hun gebeden, diep in de donkerheid. misschien bent u verloren, misschien ook niet. geloof in u eigen god, en voer de strijd tot het eind voer een strijd tot u niet meer kan, tot diep in de nacht. |
| reactie 294
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Nacht is donker Nacht is lang Nacht is duister Nacht is bang Nacht geeft spanning Nacht geeft rust Nacht brengt Eros Nacht brengt lust Nacht brengt dromen Nacht brengt zorgen Nacht brengt je naar...... De morgen |
| reactie 295
|
|
|
Morgen is te kort Te weinig tijd Waar het schort aan zekerheid Morgen is hoop Morgen is een nieuwe dag En naar ik hoop de zon weer schijnen mag Morgen zal het beter gaan Dat is wat wordt gezegd Maar wie vertelt me dan waar kom ik morgen in terecht? |
| reactie 296
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
Terecht is de vraag wat gebeurt er morgen de dag van vandaag is voorbij de wind van vandaag helpt je niet vooruit de wind voor morgen blijft misschien wel uit! |
| reactie 297
|
|
|
Josevanrosmalen Berichten: 185 |
Uit of aan vraag ik Sjaan met die rare Henk net wat ik denk moest dat dan die foute man verkeerde trouw domme vrouw! |
| reactie 298
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Vrouw en man, we zijn gelijk voor de politiek , even rijk Mark en Diederik, de kompanen nivelleren in de zorg, tezamen iedereen doet mee, niemand is Remie trek de beurs, omhoog die premie bruggen slaan, is het devies voor velen zwaar financieel verlies want modaal, of een ietsje meer betaald de premie straks twee keer Mark wint er niet veel mee kost hem een kwart van de VVD het is slechts een politieke list, er komt niets extra in de kist Diederik denkt meer rechtvaardig Rutte II, zeer merkwaardig |
| reactie 299
|
|
|
Josevanrosmalen Berichten: 185 |
genoeg hebben veel mensen nooit ze zijn steeds op jacht naar meer daardoor raakt hun ziel gekooid en doet het hen van binnen zeer |
| reactie 300
|
|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
Zeer spijtig, zie ik hier De persoon boven mij Met het verkeerde woord beginnen Merkwaardig, maakt dat mij niet blij (sorry ahah had geen inspiratie) |
| Naar boven | |