Huiskamer: gedichtenslang
| reactie 271
|
|
|---|---|
|
JPSpadzinski Berichten: 139 |
Dicht in de buurt Van de vlam Van het vuur Haar adem masseert Haar warmte streelt Haar liefde is gehuurd |
| reactie 272
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Gehuurd boshuisje die zich achter in het bos bevond. Gehuurd door een jongen rustig afgelegen dat ene plekje wat bijna niemand kende Gehuurd door een jongen maar de huurder is weg gedood en begraven door hem Gehuurd door een jongen dat plekje stil en verlaten voor maar een reden de misbruik Gehuurd door een jongen die savonds uit het niets opdook en verdween maar waarheen en hoe dat kon dat wisten wij niet Gehuurd door een jongen een slimme jongen die overdag vaak een muts droeg om niet herkent te worden Gehuurd door een jongen een zonder gevoel voor liefde met maar een doel de seks Gehuurd door een jongen een die achter tralies hoorde wanneer een meisje niet meewerkte werd hij nog gevaarlijker Gehuurd dat ene boshuisje door een jongen en dat alles maar voor maar een doel.... |
| reactie 273
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 17 |
Doelloos lopend door de regen, Verschillende gedachten kom je tegen, Verdriet en pijn, Het zal nooit meer hetzelfde zijn, Maar je hebt altijd een doel, Je gaat dan af op je gevoel. |
| reactie 274
|
|
|
Gevoel van klopt het niet, of klopt het wel? Gevoel van wederzijdsheid, of enkel eenrichtingsspel? |
| reactie 275
|
|
|
eenrichtingsspel hakselt rotondes. wordt verblind door stoplichten. en pleegt een aanslag op mijn brein. een traumatische ervaring, die werd gecontroleerd door de fles. door zijn vriend, door mijzelf. door haar, haar rode lippen. het vergeten huiswerk, de vergeten les. |
| reactie 276
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 6 |
Les van je leven, Stop niet met streven, Want ook al heb je geen geluk, Alles komt terecht stuk voor stuk. |
| reactie 277
|
|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
Stuk maak je me met de dingen die je tegen me zegt woorden die in mijn hoofd rondswingen |
| reactie 278
|
|
|
s-t-a-r Berichten: 53 |
rondswingen doe ik zeker wel wanneer ik muziek hoor dans ik snel stil blijven staan kan ik dan niet vrolijk zwier ik in het rond heel even.. even zonder verdriet |
| reactie 279
|
|
|
Verdriet Tranen die druppelen van mijn wangen, waarom overspoeld mijn verlangen? Tranen die vallen langzaam en een voor een, waar gaat alles nu nog heen? Tranen die rollen van mijn gezicht, waarom draag ik z'n loodzwaar gewicht? Tranen die komen door onzekerheid, waarom raak ik de angst niet kwijt? Tranen door angst voor alles op liefdes gebied, waarom, vertel het mij want ik weet het niet. |
| reactie 280
|
|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
Niet 1 iemand weet Wat jij met mij aan het doen ben Niet 1 iemand weet Soms verlang ik naar mijn superman. |
| reactie 281
|
|
|
superman, was ik het maar. denk ik soms, in mijzelf. maar ik weet, dat is niet wat jij wil. jij zegt altijd, ik wil jou. het geeft niet, wat jij bent. jij zegt altijd, ik wil jou. jij bent alles, jij bent mijn vent. |
| reactie 282
|
|
|
Vent? Nee zo noemde ik je nauwelijks, want je was een vriend. Je was een beste keerl, op z'n plat gezegd. Niet zomaar een vriend, nee je was bijzonder heel bijzonder. Je had iets speciaals, en dat maakte ons zo hecht. Met pijn in mijn hart, moest ik jou verlaten. Maar nu ben je er niet meer, tranen zijn gevallen allemaal voor jou. Helaas, deze wens bestaat niet, en zal ook nooit gaan bestaan. Maar als ik iets onmogelijks had kunnen wensen, dan wenste ik dat jij terugkomen zou. |
| reactie 283
|
|
|
s-t-a-r Berichten: 53 |
zou jij nog van mij houden als ik kaal zou zijn? zou jij nog van mij houden als ik moe en dikker zou zijn? zou jij nog van mij houden wanneer ik nog maar zo weinig kan? zou jij nog van mij houden? wanneer ik zeur en mopper tot en met zou jij nog van mij houden of zou dat allemaal weg zijn |
| reactie 284
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
zijn hier ook lachjes te koop, voor op minder fijne dagen? kunt u er twee voor mij inpakken? en kan ik ze dan meteen meedragen? zijn hier ook lachjes te koop? een tegen pijn, en een tegen verdriet? heeft u hier geen lachjes te koop? och nou, dan neem ik ze niet. (okee slaat echt neregens op :p ) |
| reactie 285
|
|
|
niet gezien dat jij daar stond zo plotseling, in die steeg. hij was dronken, hij was laf een flinke klap, meer is hij niet waard niet gezien dat jij daar stond zo plotseling, in die steeg zij was nuchter, achterbaks zij is nu niet meer, wat had ze anders ook verwacht |
| Naar boven | |