Huiskamer: gedichtenslang
| reactie 256
|
|
|---|---|
|
s-t-a-r Berichten: 53 |
'doorgaan' hoor ik in mijn hoofd galmen altijd doorgaan! nooit opgeven. het komt wel goed uiteindlelijk, ooit als je maar doorgaat komt het allemaal helemaal goed |
| reactie 257
|
|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
Goed gedaan hoor ik maar ik ben er niet blij mee want als ik het echt goed gedaan had dan was alles wel oke |
| reactie 258
|
|
|
Eri369 Berichten: 78 |
Oké oké ik geef het toe Ik zeg nooit ik ben moe Altijd maar doorgaan is wat ik wil Doorgaan, ik sta niet graag stil |
| reactie 259
|
|
|
huibvanriet Berichten: 93 |
stil zijn, even stoppen met dat pezen een spatie in de zin, een rust in de muziek je eigen verhaal is weer te lezen en er is ruimte voor nieuwe dynamiek |
| reactie 260
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
Dynamiek in gedichten is zoals een gedicht moet zijn of je nu dicht voor groot of klein! |
| reactie 261
|
|
|
connydj Berichten: 19 |
klein zijn is de mooiste tijd van je leven daarin kun je alle liefde puur geven niks geen namaak alles is dan nog echt het is dan nog niet nodig dat je om een plekje in de wereld vecht |
| reactie 262
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Vecht om te overwinnen, wat er overwonnen moet worden. Vecht om weer goed te beginnen, om wat nu minder is. Sterk staan in mijn schoenen, dat is wel belangrijk om te kunnen. Hoe moeilijk sommige dingen ook zijn, je moet het de tijd gunnen. |
| reactie 263
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Gunnen, geven en delen bouwstenen van gelukkig leven ze brengen je meer dan je geeft zijn met het mens zijn verweven |
| reactie 264
|
|
|
verweven denk ik na dat het jammer is dat er niemand meer reageert is wel iets wat ik mis is altijd wel gezellig zo samen lange dichten maken maar als er niemand meer reageert want sommige gedichten kunnen mensen echt raken (haha verweven was best wel een moeilijk woord om weer mee te beginnen :O) |
| reactie 265
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
Beginnen. Waarmee. Je moet toch ook is eindigen? |
| reactie 266
|
|
|
Eindigen zou zonde zijn als je in het middelpunt van je leven bent Eindigen zou zonde zijn als het om een relatie gaat je doet de ander pijn. |
| reactie 267
|
|
|
JPSpadzinski Berichten: 139 |
Pijn ken ik niet meer Pijn is ook een naar woord. gebruiken doe ik het niet. ook niet, toen het echt moest want ik heb nooit pijn ik heb altijd de blues |
| reactie 268
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
Blues of niet ieder zijn smaak als jij maar geniet! |
| reactie 269
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 17 |
Geniet nu van het leven, En doe iets moois beleven, Geniet van elk moment, Zodat het snel went. |
| reactie 270
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Went u er snel aan, dat de klok weer word verzet. tijd dat word verandert, buiten minder lange pret. s'avonds eerder donker, s'ochtends eerder licht. Went u er snel aan, s'avonds eerder de gordijnen dicht. |
| Naar boven | |