Huiskamer: gedichtenslang
| reactie 241
|
|
|---|---|
|
Valab Berichten: 210 |
Niet mogelijk het kan niet mijn lief heeeeft mij gelaten ik ben nu zo triest |
| reactie 242
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
triest, Om hetgeen wat mij gebeurd is, En je hem of haar nog zo mis. Er komt een ander in mijn leven aan! Blijf nu ook weer recht op staan, Hoe moeilijk het leven soms kan zijn. Hoe wel ook de pijn, Door je heen vloeit als bloed. Hoe je ook verwoed probeer te stoppen.. Je kan het niet meer, Alles in me doet zeer, Een nieuwe wond een nieuwe einde, En een nieuwe leven. Mag ik dat dan nog even?! Maar toch zeg ik, Houd goede moed. Want eens komt alles weer goed! |
| reactie 243
|
|
|
Samm1997 Berichten: 131 |
Goed en kwaad Een groot verschil MAar met een fout Is het verschil Minimaal |
| reactie 244
|
|
|
Minimaal dit minimaal dat Ik heb er genoeg van Waarom niet maximaal |
| reactie 245
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Maximale uit je talent halen, dat is me toch een moeilijke taak. Want alle minimale acties, waren toch ook niet allen raak. |
| reactie 246
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
raakt iets van wat ik doe of zeg nog wel jou hart? of ben je me al vergeten? langzaam wordt alles zwart. |
| reactie 247
|
|
|
zwart de kleur van de oorlog rood de kleur van de liefde wit de kleur van de sneeuw Geel de kleur van de zon oranje de kleur van het vuur En groen de kleur van de: NATUUR |
| reactie 248
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
Natuur als natuurelement want: De wind doet mee met het ritme van de zee kalmpjes golvend brengt ze het water naar het zand van het strand De zon doet mee met het ritme van de wind en zee als kristallen nemen de golfjes haar schijnsel mee uit zee naar het zand van het strand De wind gaat over in onverschrokken woestheid de kristallen moeten ruimen voor uit elkaar spattende witte pluimen die woest worden neergekwakt op het zand van het strand ©henkpost |
| reactie 249
|
|
|
Stand dit ooit nog ergens, deze hele gedichtenslang. Want de opvolgingen, duurde nu behoorlijk lang. Ik neem het initiatief, te reageren op dit gedicht. Omdat ik het leuk vind als iemand, hier weer op de gedichtenslang richt |
| reactie 250
|
|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
Richt je gedachten is ergens anders op word er gezegd maar aan het eind van de dag ben je doodop Richt je gedachten op een ander iemand en je zal zien dat alles vervaagd en dat alles beter word misschien |
| reactie 251
|
|
|
Misschien wat te ongeduldig, verkeerd bezig dat misschien. Maar toch probeer te kijken, hoe je denkt dat een ander ook kan zijn. |
| reactie 252
|
|
|
zijn je benen helemaal op? en heb je chaos in je kop? een beetje teveel geleerd? gaan de toetsen nu dan verkeerd? misschien zit jij er ook wel mee, zin in rust, zon en zee. achja, je wordt ook wel eens moe, maar waarschijnlijk ben je gewoon aan vakantie toe! |
| reactie 253
|
|
|
s-t-a-r Berichten: 53 |
toe nou laat mij dit nou doen. laat mij doen wat ik wil ik weet dat jij het beter kunt maar dat maakt nietuit! ik kan het ook! ik kan het wel. misschien wat anders.. |
| reactie 254
|
|
|
anders Hoezo we zijn toch gelijk en toch zijn we anders ik snap het niet |
| reactie 255
|
|
|
niet stoppen, niet blijven staan, niet opgeven, doorgaan! |