Huiskamer: gedichtenslang
| reactie 226
|
|
|---|---|
|
DJolien Berichten: 772 |
Jou woorden, ik hoor ze zeggen, maar ik kan ze niet verstaan. Jou woorden, ik kan ze horen, maar ik begrijp ze niet |
| reactie 227
|
|
|
simon-sleepzz Berichten: 9 |
Niet zal ik weten wat je mij te zeggen had ik wil het wel weten maar het was helaas te zacht |
| reactie 228
|
|
|
s-t-a-r Berichten: 53 |
zachtjes streel je door mijn haar terwijl ik diep in je ogen staar weet je wel dat ik van jou hou ik laat je niet zitten in de kou ik wil jou echt nooit meer kwijt dat... dat is gewoon een feit |
| reactie 229
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Feit is dat ik net een week vakantie heb gehad daarom tapte ik hier even niet uit het vat Maar ben nu weer helemaal bij en dat stemt me vrolijk en blij |
| reactie 230
|
|
|
Blij dat de dag voorbij gaat, maar verdrietig dat het je dichter bij de dood brengt. Blij dat de dag weer begint, maar verdrietig dat die ten einde raakt. |
| reactie 231
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
raakt het je niet? Gepest worden. Dat is het ergste dat je kan overkomen. |
| reactie 232
|
|
|
Overkomen is mij zoveel, net als iedereen en alle anderen. Maar door te treuren zal het verleden zich niet veranderen. Overkomen is jou zoveel, al dat ik de verhalen niet weet. Ookal praat jij er niet over, ik weet dat je ze niet vergeet. |
| reactie 233
|
|
|
Vergeet het niet het is belangerijk Je bent belangrijk Vergeet dit niet |
| reactie 234
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Niet piekeren, niet peinzen Niet tobben, niet veinzen Proberen jezelf te zijn Proberen die ander gelukkig te maken Dat kan ook jouw leven weer raken |
| reactie 235
|
|
|
raken is echt je voelt het op je huid het is leuk maar soms ook niet soms is het goed bedoeld soms niet Slagen is niet tof |
| reactie 236
|
|
|
essie94 Berichten: 32 |
Tof is het Als je vrienden Achter je blijven staan En je steunen door dik en dun Tof is het Als je vrienden Je respecteren zoals je bent! |
| reactie 237
|
|
|
Bent u vergeten, waar u zult zijn? Bent u verdwaald, in een terrein? Bent u bang, dat u een fout maakt? Bent u verdrietig, omdat u iemand kwijt bent geraakt? |
| reactie 238
|
|
|
simon-sleepzz Berichten: 9 |
Geraakt! hoor ik iemand schreeuwen terwijl hij omvalt van de pijn niemand kan hem helpen we rennen voor dat wij hem zijn hulpeloos blijven vluchten opgejaagd als wild er waren toch vruchten van de Arabische lente ik krijg hier toch echt een ander beeld |
| reactie 239
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Beelden vervagen Alle dagen Maar je kunt ze dragen Met zoveel vragen Tot alle losgeslagen Herinneringen komen opdagen |
| reactie 240
|
|
|
Opdagen dat kwam hij niet, is wat ik als eerste dacht. Toch bleek hij er rond te lopen, ik had het niet verwacht. Het punt dat nu te zeggen is, alles is niet zoals je ziet. Want wat een mens verbergt, dat zien we allen niet. |
| Naar boven | |