Huiskamer: gedichtenslang
| reactie 211
|
|
|---|---|
|
DJolien Berichten: 772 |
Waar ben je als ik je nodig ben? Waarom zwijg je, als ik je ken? Waarom lieg je, achter mijn rug om? Ben je soms bang, weet je hoe stom. Even gemeen doei, tegen mij gaan zeggen. Nou vertel de reden, durf de waarheid neer te leggen. Mag je me niet, vind je mij raar? Maar durf je niet te zeggen, serieus is dat waar. Zit alsjeblieft een ander, te irriteren met die daden. Probeer jezelf onder controle te houden, met al die irritante draden. Als je denkt dat het grappig is, en dat het eeuwig leuk zal zijn. Dan zal ik je uit de droom helpen, want het is alles behalve fijn. |
| reactie 212
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Fijn als satijn Broos en breekbaar flinterdun als een haar Is onze onzichtbare lijn |
| reactie 213
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Lijn jij de hond even aan, dan kunnen we gaan. Wandelen langs de rivieren. langs de boederijdieren. Zadel jij de paarden even op, dan kunnen we stappen in het bos. Maar we kunnen ook galloperen, dan laten we de touwen iets los. |
| reactie 214
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Los wil ik mij voelen Los om te zeggen wat ik voel Los wil ik mijn gevoel laten Los met maar één ding tot doel |
| reactie 215
|
|
|
Curiosity Berichten: 3 |
Doel is er alles aan doen om te zorgen dat ik me vrij voel. Ik heb geen boodschap meer aan "toen" mezelf laten zien is wat ik bedoel. Verstand heeft nu lang genoeg nagedacht Maar ben er niks mee opgeschoten Gevoel stond te lang in de wacht maar ik bevrijd het van alle sloten Ik wil vooruit Sta al zo lang stil Een leven vol geluk Dat is wat ik wil.... |
| reactie 216
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Wil je iets moois zeggen tegen mij? Wil je het eens uitleggen je gevoel toen je me zag? Wil je eens verklaren hoeveel je van me houdt? Wil je me eens vertellen over je gevoelens vanaf die dag? Wil je eens zeggen wat je het mooiste van me vindt? Wil je eens zeggen wat je het leukst vindt aan mij? Wil je eens zeggen je van me karakter vindt? Maak me toch een beetje blij... |
| reactie 217
|
|
|
Anonymous-1 Berichten: 76 |
blij en gelukkig zijn dat wens ik iedereen verdriet en tranen dat wens ik geen een vrij zijn in doen en laten dat wens ik iedereen een leven dat bepaalt word door anderen dat wens ik geen een een treurig en eenzaam leven dat wens ik geen een een liefdevol en gezond leven dat wens ik iedereen |
| reactie 218
|
|
|
Curiosity Berichten: 3 |
Iedereen heeft behoefte aan een beetje liefde Iedereen snakt naar een beetje aandacht Niemand kan altijd alles alleen Waar is degene die je pijn verzacht? Al wat we willen is gewoon mens zijn En door de ander worden gehoord Door liefde, puur en rein Is nog nooit een leven verstoord Wees vastberaden, ga ervoor Angst mag nooit je raadgever zijn Niet om de moeilijkheden, maar erdoor Liefde maakt je leven fijn |
| reactie 219
|
|
|
wendy12 Berichten: 1 |
genoeg. ik heb genoeg van spruitjes eten. ik heb genoeg van die oorlogen. ik heb genoeg van mensen die het beter weten. ik heb genoeg van mensen die alles mogen. maar.... ik krijg nooit genoeg van jou |
| reactie 220
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
jou leren kennen kwam zo onverwacht, ik had geen idee wat het allemaal mee bracht, en nu is het als tevoren, en laat je niks meer van je horen, ik bid nog steeds elke nacht. jou leren kennen was echt fijn, ik dacht altijd zo verliefd te zijn. al was je niet op mij, en maakte dat me minder blij, ik dacht dat ik door kon zonder deze pijn. maar ik had het mis, zat fout, alles wat ik vind, laat jou koud. je bent vergeten dat ik besta, vandaar dit rijmschema, om te zeggen dat ik ergens nog van je hou. Misschien krijg je het zo door, Het is geen grapje hoor! Ik ben alleen niet meer zo verliefd op jou, Maar ik hoop dat je mij als een vriend beschouwd, Meer heb ik niet te zeggen hoor… |
| reactie 221
|
|
|
simon-sleepzz Berichten: 9 |
Hoor de regen vallen op de straat het constante getik of alles stilstaat Voel de regen op je gezicht vergeet dat je beeft blijf op het ritme gericht Ruik het Water in je kleren de geur van nat textiel waarvan de drager een is met de natuur zijn ziel Zie de Donder kijk hoe mooi die nu is niks lijkt perfecter alhoewel ik jou nog steeds mis |
| reactie 222
|
|
|
huibvanriet Berichten: 93 |
Mis ik de mis Spiritueel Mis ik de mis Individueel Of mis ik jou Omdat ik je aanbidt Mis ik mijn 'misses' Die niet langer 'miss' is Jij bent zeker niet mis Als ik jou moet missen Is het pas goed mis Je bent een schot in de roos |
| reactie 223
|
|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
Roos, een mooi meisje. Met een groots geheim. Dat kleine meisje wil graag een ander meisje zijn. (simpel??hahasorry :c ) |
| reactie 224
|
|
|
mavare Berichten: 27 |
zijn arm rond haar was niet genoeg zijn adem die haar naam cirkelde in de ijskoude lucht was niet wat ze horen wou zij was iemands schat maar van een waarde die zij nooit koesteren zou |
| reactie 225
|
|
|
simon-sleepzz Berichten: 9 |
Zou het niet weten wat nu te doen heb geen ideeën waar nu naartoe wil hier weg wezen naar onbekend terrein over de zeven zeeën naar Timboektoe of Bahrein nog geen idee of dat ooit lukken zal heb tenminste één ding mee ik ben met jou (wilde eerst eindigen bij Bahrein, maar ik wilde het uiteindelijk niet te moeilijk maken, met helaas een makkelijke tot resultaat) |
| Naar boven | |