Huiskamer: Gedichtenslang [5]
![]() reactie 961
|
|
---|---|
marill Berichten: 1058 |
wacht op mij ga nog niet mijn jas is te klein net paste hij toen ik hem achterliet nu zit hij niet meer fijn zo gekrompen ben ik mijn lijf voelt dik mijn omhulsel krimpt niet nee de botten doen ook niet mee verder voel ik me oké |
![]() reactie 962
|
|
gedichten85 Berichten: 23 |
Oké, ga dan maar! Niets op te zeggen anders geklaag. Altijd maar weg, Het boeit je niet als ik iets zeg. Vertrek, en kom niet meer in m’n buurt! Voila, het is me gelukt, k’heb hem weggestuurd! Nu hopen dat hij niet meer naar me toe komt.. Afwijzen kan ik hem niet, dit is toch niet gezond.. |
![]() reactie 963
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 223 |
Gezond het nieuwe jaar in en ook weer uit is mijn wens voor alle mensen. Dat is het mooist wat een mens zich kan wensen. |
![]() reactie 964
|
|
marill Berichten: 1058 |
wensen horen bij mensen dromen gaan en komen pluk de dag is zo'n alledaagse zin maar als ik het zeggen mag zit hier alles in |
![]() reactie 965
|
|
Quetzalcoatlus Berichten: 5 |
In het woud, Niet onverholen, Goed verscholen, Dwaalt het beest. Woest, doch schichtig en bedeesd, Blijft het vluchten, Voor zijn vruchten, Vreest 't gevolg het allermeest Wie ooit het bos in is geweest, Heeft zijn sporen gevonden, Maar, eewig zonde, Was te bang het beest te zien |
![]() reactie 966
|
|
beshnoemara Berichten: 57 |
Zien en gezien worden Op sociale media De sociale maffia Steelt je vlijt Maar vooral je tijd Die ben je dan voor altijd kwijt |
![]() reactie 967
|
|
Peregrine Berichten: 44 |
'k Wijt mijn slagen en mijn falen al mijn pieken en mijn dalen aan ambitie / laksigheid, mijn mate van gedrevenheid het beste uit mezelf te halen. |
![]() reactie 968
|
|
Het beste uit mezelf halen hoeft niet altijd. Zo af en toe doe ik het rustig aan. Maak ik kleine rijmpjes en sluit weer bij deze slang hier aan. |
![]() reactie 969
|
|
SilverRoses Berichten: 5 |
Hier aan de dijk valt op het moment niet te lopen alleen met laarzen kun je baggeren door het slijk |
![]() reactie 970
|
|
Door het slijk omsloten en slechts met grote moeite sleep ik mij naar de zandplaat, waarop mijn bootje ligt. Ik slinger mij in de sloep en wacht op het tij, óf op het moment waarop ik er, hevig slikkend, in slaag uit deze slechte droom te ontwaken. |
![]() reactie 971
|
|
Ontwaken doen wij iedere morgen van elke nieuwe dag, Maar echt wakker worden wanneer doet de mensheid dat. Dat wordt de dag met een hele, hele grote lach. |
![]() reactie 972
|
|
Grote lach, kleine lach,. Ik gun ze iedereen en allemaal De één zus, de ander zo Maar een lach, die geef ik met groot genoegen zomaar aan jou cadeau Bij deze Alsjeblieft en bedankt voor het lezen van dit kleine verhaal |
![]() reactie 973
|
|
Verhaal halen en ook wraak zit in de mensen hun aard Het is en blijft een slechte zaak en is het meestal niet eens waard. |
![]() reactie 974
|
|
Eens waard Nu heide Maakt mij niets uit Ik houd van beiden |
![]() reactie 975
|
|
Beiden zijn van 't zelfde geslacht, dacht de priester uit Maasbracht en met celibataire tegenzin zegende hij hun huwelijk in. |
Naar boven |