Huiskamer: Gedichtenslang [5]
17-12-13 14:57
startpost
|
|
---|---|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1.657 |
Heyo! Het is weer tijd voor een nieuwe gedichtenslang! Het begon wat lang te worden Perfect ben jij, Met je warrige haar, En je mooie grote bril, Maar toch kan ik het vergeten, Nooit heb ik een kans, Maar ooit, kan ik misschien toch een kans maken, Ooit, in mijn droom.. |
17-12-13 22:43
reactie 1
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Droom al jaren, Van een vrij leven. Van geluk, En een nieuw bestaan. Droom al jaren, Van een mooi afscheid. Misschien is dit mijn laatste tekst, Misschien vaarwel. Misschien zie ik je in de Hemel weer, Mijn God roept mij. Sorry, dat ik zo moet gaan. (just a little bit fiction, but still want a free and happy life) |
18-12-13 08:21
reactie 2
|
|
marill Berichten: 1058 |
gaan we samen verder in dit leven dan wil ik je mijn rugzak geven vol met herinneringen momenten uit mijn verleden met waardevolle foto's enkele tegenslagen waartegen ik heb gestreden zodat jij weet wie ik ben met mijn dromen en gedachten jij mijn pijn kan verzachten als ik even in de put zit dan zou ik ook graag een kijkje willen nemen in de album van jouw jeugd delen met jouw de vreugd van jouw goede jaren en jouw tegenslagen samen met jou kan dragen |
18-12-13 09:43
reactie 3
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Dragen en sleuren, Dat doen slaven elke dag, Konden we ze maar bevrijden, Dan toverden we op hun gezicht, een mooie lach.. |
18-12-13 17:18
reactie 4
|
|
Lachen kan ik al lang niet meer, Waarom zou ik? Ik ben nooit gelukkig geweest, In mijn fucked up leven. Jank niet als ik er niet meer ben, Jullie hadden toch niks om mij gegeven. |
19-12-13 09:07
reactie 5
|
|
Babsje Berichten: 79 |
Huil niet als ik er niet meer ben jullie hebben toch niets om mij gegeven. In ieder geval heb ik niets gemerkt van jullie liefde tijdens mijn leven. Ik heb mijn leven geleefd maar was innerlijk alleen. Toch had ik heel mijn leven veel mensen om mij heen. |
19-12-13 09:43
reactie 6
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
(Babsje, de bedoeling is te beginnen met het laatste woord van het vorige gedicht ) Heen en weer, Loop ik, zonder doel, Maar het moet .. |
19-12-13 09:55
reactie 7
|
|
Moet het per se gebeuren? Ik wil protesteren, Maar ik durf niet, Mijn angst overwint mijn gevoelens, Ik wil die angst kwijt, En mijn gevoelens uiten.. Maar ik wil geaccepteerd worden hoe ik dan ben, Want de mensen kennende, Lachen ze je gewoon uit.. |
20-12-13 08:19
reactie 8
|
|
Babsje Berichten: 79 |
Uit, het is uit kreeg ik te horen. Jij kan mij absoluut niet meer bekoren. Ingeruild voor een jongere griet. Dat doet mij heel veel verdriet. |
20-12-13 09:04
reactie 9
|
|
marill Berichten: 1058 |
verdrietig zat ze aan de rand turend naar het water wat ze dacht weet ik niet ik zag wel haar verdriet wat is er aan de hand vroeg ik een poosje later haar betraande ogen keken me wazig aan terwijl ik naast haar ging staan fluisterde ze hij heeft me bedrogen door mijn knieën zakkend pakte ik haar hand daar aan de waterkant nietszeggend staarden we samen over het water vergaten we even de tijd wil je hem kwijt? vroeg ik een poosje later fel keek ze me plots aan dat gaat jouw toch niks aan! geschrokken liet ik haar los toen pakte ze mijn hand daar aan de waterkant tuurden we samen over het water |
20-12-13 10:31
reactie 10
|
|
Water omspoelde zijn gezicht, Zijn lichaam en zijn gevoel, In de joude winternacht, En het water zo koel, Half bevroren, Water rondom hem rood, Met een schotwondn in zijn borst, Drijft er nu al uren, Op zijn gezicht zit al vorst, Van de nacht .. (Ik zou het niet weten x'D) |
20-12-13 12:24
reactie 11
|
|
Nacht: In duisternis gehuld, Stille uren, Om tot rust te komen. |
20-12-13 12:38
reactie 12
|
|
Komen en gaan, De mensen sterven ervan, De duisternis bakert de zon af, Nooit zal hij meer schijnen.. |
21-12-13 09:37
reactie 13
|
|
Schijnen zal ik nooit meer, Mijn licht is gedoofd, Het licht nooit meer aan. |
21-12-13 10:58
reactie 14
|
|
Aan het einde van dit leven, Ga ik spijt hebben, Want, ik heb het gehaat, En ik ga me beschuldigen, Dat ik niet genoten heb .. |
22-12-13 01:15
reactie 15
|
|
Heb altijd het slachtoffer moeten zijn, Heb altijd te veel te lang moeten verdragen. Heb altijd te lang te veel pijn, Heb al lang het eind van de tunnel gezien. |
Naar boven |