Huiskamer: Gedichtenslang [5]
![]() reactie 1051
|
|
---|---|
marill Berichten: 1058 |
vasthouden! riep een man uit de Rips hij las altijd eerst zijn strips deze traditie wilde hij niet verstoren anders was zijn dag al verloren daarna bekeek hij zijn favoriete clips |
![]() reactie 1052
|
|
Peregrine Berichten: 44 |
Clips en strips, zei een huisman uit Drachten geven mij slechts gezeur en ook klachten Ruim het huis toch eens op gilt mijn vrouw naar mijn kop Sex met haar laat dan lang op zich wachten. |
![]() reactie 1053
|
|
wachten zei de laaf uit Kaatsheuvel dat is voor mij wel een euvel liever zit ik in het drinkgelag luister ik naar muziek van Bach of naar het gezellige gekeuvel |
![]() reactie 1054
|
|
Gekeuvel, een babbeltje op zijn tijd zei een telefoniste uit Berg en Terblijt is iets wat ik niet doe want dat is hier taboe en dan raak ik mijn baantje nog kwijt. |
![]() reactie 1055
|
|
kwijt was ze haar ring met diamant verloren in Loon op Zand vol verdriet schreef ze een advertentie plots verscheen een man met attentie nu heeft ze beide aan haar hand |
![]() reactie 1056
|
|
Haar hand streelde zachtjes de haren van de vinder, de man kwam uit Laren zoveel eerlijkheid is een zeldzaamheid op zo'n man wachtte zij nu al jaren. |
![]() reactie 1057
|
|
jaren versleet hij zijn dagen aan een jongedame uit Schagen hij wilde zo graag met haar trouwen hij liet zelfs een huis voor haar bouwen ze verdween voor hij haar kon vragen |
![]() reactie 1058
|
|
Nathan92 Berichten: 3 |
Vragen dwalen door mijn hoofd Waar is iedereen, waarom is het hier stil Is het vlam der dichter gedoofd Dat was tien jaar geleden wel anders, een verschil |
Naar boven |