Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 871
|
|
|---|---|
|
jorinda Berichten: 486 |
Niet meer willen leven, gevoelens verwoorden in pijn, alleen niet kunnen verder gaan, waarom moet dit zo zijn? |
| reactie 872
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Zijn onze woorden niet aangekomen? Heb je niet gelezen, Dat we van je houden? Dat het ons spijt? Jorinda, blijf alsjeblieft bij ons, We willen je niet kwijt! |
| reactie 873
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Kwijt wil ik jullie niet, maar het leven is te moeilijk, het is makkelijk om te gaan, ik richt je teveel pijn aan! |
| reactie 874
|
|
|
Aan het eind van de weg, Je kunt nog terug, Als je ons niet kwijt wilt. |
| reactie 875
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Wilt Hij je aan Zijn zij? Laat Hem jou dan komen halen, Want Hij krijgt Jorinda pas mee, Nadat Hij veel moest betalen .. |
| reactie 876
|
|
|
Betalen met mijn leven, Wat moet dat moet. Mijn geest is toch al gekocht, Heeft de dood al ontmoet. |
| reactie 877
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
ontmoet ze nu het licht? of zal het donker om haar heen zijn? terwijl ze zes lange jaren vocht is ze begonnen aan haar laatste tocht het licht op deze aarde is voor haar gedoofd maar het licht daarboven is haar beloofd of zal het een bloemenzee van geuren zijn verlost is ze wel van haar pijn die pijn om los te moeten laten is ze zo vreselijk gaan haten ze wilde nog zo intens leven nog zoveel haar kinderen geven nog zo liefhebben met haar man zoveel nog doen, maar dan........... komt het bericht van het LICHT ze hoorde HEM daarboven heel rustig liet ze het vlammetje doven |
| reactie 878
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Doven van de kaarsen, In de dood zwarte nacht, Ontbreekt me het licht, Ontbreekt me de kracht .. |
| reactie 879
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Kracht van de natuur, Kracht van de Liefde, Ik ben niet geïnteresseerd, Laat me gaan, En laat me mijn wegen zelf kiezen .. |
| reactie 880
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
kiezen is het leven je moet er niet voor beven komaan maak een keuze het is echt reuze waarom moet het eigenlijk het is een soort afsluitdijk |
| reactie 881
|
|
|
Afsluitdijk, Noord-Holland, En Friesland, Zijn van elkaar, Gescheiden. |
| reactie 882
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
gescheiden door haat gescheiden door liefde dit is geen goeie daad het zijn niet eens verliefde |
| reactie 883
|
|
|
Ver, liefde is ver te zoeken, Als je het niet vindt, In je leven. |
| reactie 884
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
In je leven, Heb je ups en downs, Soms haat je ze, Soms niet .. Ik haat de ups .. Als je iets goed hebt gedaan, Zeggen ze dat het volgende keer nóg beter kan .. Zo gaat het altijd .. Waarom is er nooit verandering? Dat haat ik .. Zo hard .. |
| reactie 885
|
|
|
beshnoemara Berichten: 57 |
Hard en zacht Zwakte en kracht En wie het laatst lacht Heeft alle macht |
| Naar boven | |