Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 841
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Niet leven lijkt me top, hoor, Gewoon altijd naar het donker staren, Je hebt gelijk, ik ben echt geen geschenk van God, Ik geloof niet, waarom zou hij mij, jou "wonder" baren? Ik ben gewoon een meid, Blond, gekruld en lelijk, Iedereen buiten Teegan vind dat ! |
| reactie 842
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Dat is niet waar, Je bent geschonken, Als je dat niet gelooft, Moet je eens luisteren naar je hart .. Vanbinnen zegt je hart de waarheid, Wat ik net heb gezegd... |
| reactie 843
|
|
|
beshnoemara Berichten: 57 |
gezegd zijn de woorden begrepen zijn ze niet dat men zichzelf zo kleineert doet mij heel veel verdriet |
| reactie 844
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Verdriet is vol met tranen Tranen al zo zout Verdriet is vol met angst Dat niemand van je houd |
| reactie 845
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Houdt iemand van me dan? Al die tijd heb ik alleen gestaan! Houdt je echt van mij dan? Laat het dan ook eens merken, Of flikker op naar de maan! (sorry voor de lichte uitdrukking...) |
| reactie 846
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
maan je nu tot respect voor het hemelse aspect met zijn flikkerende sterren zonnige weiden vol wuivende bloemen wachten geduldig op onze overgave |
| reactie 847
|
|
|
Overgave, Wat betekent dat woord? Ik heb er geen idee van.. Dus ik kan er ook geen gedicht van maken |
| reactie 848
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Gedicht van maken Een sinterklaasgedicht Want gisteren Kwam de boot in zicht Sinterklaas en zwartepiet Een gedicht met liefde geschreven Snoepgoed vergeet het niet Dit jaar zullen we gelukkig ook pakjesavond beleven Het was even spannend het was even eng Maar wij zijn allen gaan hopen De pieten en de sint zijn uit Spanje komen varen Wat een opluchting het is goed afgelopen! |
| reactie 849
|
|
|
Afgelopen met die zeurpieten, Afgelopen met dat Sint-gezeik, Afgelopen met het gezanik over die vent. Bemoei je er gewoon niet mee, Als je al volwassen bent. |
| reactie 850
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ben ik later ook zo een monster? Wat haar kinderen acht jaar beliegt? Dat wil ik niet, ben geen leugenaar dan .. |
| reactie 851
|
|
|
Dan ben je maar een leugenaar, Maar een eerlijke, Je beschermt jezelf, Je doet anderen geen pijn, Je maakt ze alleen gek met je leugens.. (Ok.. Grapje hè!! Had geen inspiration..) |
| reactie 852
|
|
|
Poetess-Sascha Berichten: 139 |
leugens lijken zo makkelijk, een zogenaamde oplossing, tot dat mensen het ontdekken, dan blijkt het toch niet zo handig te zijn. (na een half jaar niet dichten zijn mijn gedichten echt vreselijk) |
| reactie 853
|
|
|
Zijn die leugens allemaal waar? Of is het maar fictie? Ik wil het weten, En wel nu, meteen nu.. |
| reactie 854
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
nu, is alweer verleden niets is meer het heden gisteren is door mijn handen gegleden als een korreltje zand dat naast de pepernoot belandt een letter van goud had het ontzettend koud hij zat zo diep in die ellendige zak ergens eenzaam boven op het dak nog dromend over goudgele stranden wist hij niet waar hij zou belanden die vreselijke tocht over de oceaan had hij al doorstaan vanmorgen was Opa erg verrast in zijn schoen, naast de kast vond hij toch maar een pakje van goud even voelde hij zich niet meer oud |
| reactie 855
|
|
|
Oud zal ik nooit worden, Nu schrijf ik dit, Omdat ik er straks niet meer ben, Vroeger had ik je al vertel, Over wat ze met me deden. Maar je luisterde niet, Je wilde er niks van weten. Voel dan ook geen verdriet dat ik ga, Voor jou was ik toch niks waard, Voor jou heb ik nooit bestaan. Voor jou maakt het toch niet uit, Of ik naar de Hemel of de Hel zou gaan. Misschien zie je nu de fout, Die je jaren lang hebt gemaakt. De fout die je vroeger maakte, Heeft ervoor gezorgd dat ik je haat. Al zou je opeens spijt hebben, Van wat je mij hebt aangedaan, Je bent toch te laat. Nooit zal ik je vergeven, Nooit heb ik je begrepen. Nooit zal je me meer zien, Ooit zul je mij en het mes vinden, De dood heeft me bij mijn keel gegrepen. |
| Naar boven | |