Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 901
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Starten aan het einde, Van het oude begin, Wil er niet meer zijn. |
| reactie 902
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
zijn we goed of zijn we slecht ik voel geen moed ik ben niet echt wat zullen we doen ik weet het niet geef me zoen dit is geen lied |
| reactie 903
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Lied zonder songtekst .. Dat noem je geen lied.. Dan heb je alleen een titel .. Misschien een naamloze titel .. Een titel waar niks op slaat .. |
| reactie 904
|
|
|
Slaat nergens op, Maar ik heb geen mening. Geen mening, Want ik ben ik. |
| reactie 905
|
|
|
ik? wat ben ik? ik hoor een snik. wat is dat? ik glijd op iets nat. bloed... de dood is en doet. Wat hij wil |
| reactie 906
|
|
|
Wat hij wil is alleszins niet mij .. Maar zo'n andere bitch, Een andere als jij .. Maar toch, voel ik me neergeslagen, Als een vuist die op je af komt, En recht in je gezicht slaat .. Zo voelt het om afgewezen te worden .. Ik wil het niet nog eens meemaken .. Maar alsjeblieft, als het nog eens gebeurt, Laat het dat niet zo pijnlijk zijn .. (fictie) |
| reactie 907
|
|
|
koewolf Berichten: 29 |
doh doh doh doh doh doh DO>h |
| reactie 908
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
(Robbe, voor de duidelijkheid, de bedoeling is dat je een gedicht maakt met het laatste word van het vorige gedicht -,-) |
| reactie 909
|
|
|
Doh, Het woordje van Robbe, Hij probeert het af te leren, Om het nie in de klas te zeggen.. Helaas.. Missie: Mislukt! |
| reactie 910
|
|
|
Mislukt, ja. goed woord om me te omschrijven, Mislukt, mijn leven en al, Maar goed, ik graak er nooit van af, Ook niet als ik heel hoog val .. |
| reactie 911
|
|
|
val! roept er iemand naar me. hij duwt me, bijna val ik. maar ik blijf dapper staan. wat kan het me nog schelen? Morgen ben ik er niet meer. niet op school. niet thuis. niet in het park. niet op de plee. in de hemel dat wel. ( niet echt hoor) |
| reactie 912
|
|
|
Wel, wel, wel', zei mama. 'Ik heb niks gedaan'. zei ik onschuldig. Ze geven mij altijd de schuld. Nou, Misschien ben ik het geweest, Maar meestal niet. Dus stop met mij de schuld te geven! Ik ben het beu met die beschuldigen. Dus laat me. Laat me met rust. En laat me rustig sterven, Op mijn sterfbedje, In de hemel, hierboven. Tot ooit, en hopelijk besef je, Dat je me jaren gekwetst hebt... |
| reactie 913
|
|
|
Heb ik nu echt niets meer hier? Voel me ongepast en mijn ding word overgenomen, Niets hier is nog persoonlijk van mij, Kan er enkel weer van dromen .. |
| reactie 914
|
|
|
dromen doe ik elke dag. elke nacht. keer op keer. ik droom heb nachtmerrie's. en nog veel meer. maar als de nachtmerrie's komen ga ik op mijn kop. want zo'n enge dromen.. ik kan er niet tegen op dan word ik snel wakker. ik probeer het alleszins. en dan denk ik maar het is een nachtmerrie tot nooit meer ziens |
| reactie 915
|
|
|
Tot nooit meer ziens, Ik ga deze hel verlaten. Ik heb dit leven niet verdient, Ik kan er gewoon echt niet meer tegen. Die vrolijke lach die je zag, Was slechts een bittere traan, In de stromende regen. Als je mij zou kennen, Zou je weten hoe ik me voelde. Je zou weten dat mijn lach nep was, Slechts een stukje toneel. Je zou weten dat ik mijn vrolijkheid niet meende, Dat ik kapot ging van binnen, En dat ik nooit meer heel. Dat zou je moeten weten, Ald je van me hield, Of slechts om me gaf. Misschien krijg je ooit nog spijt, Misschien wel nu je dit leest, Of pas bij mijn graf. Het spijt me dat ik het zolang heb volgehouden... (fictie) |
| Naar boven | |